کسب و کارها به جهت ترقی بایستی بر روی مارک خود سرمایه گذاری کنند. در دنیای دیجیتال امروزی، یکی از خط مش های تبدیل شدن به یک برند، داشتن وب تارنما و کار اینترنتی است.
برای تولید یک وب سایت عالی، کارهایی بایستی انجام شود. اولین کاری که بایستی در این راستا انجام بدهید همین است که یک اسم اینترنتی خوب و دیدنی انتخاب کنید. همچنین مطمئن گردید که لوگویی که تعیین می نمایید به جهت به دست آوردن و کار شما منطقی می باشد و بایستی املای آن درست و خوانا باشد و از لغت ها ناآشنا به کارگیری نکنید.
اکنون که دامنه خویش را خریداری کرده اید، وقت آن هست که کارهای بیشتری انجام دهید. در همین نوشته 10 مورد فراوان دارای را لیست می کنیم. نکاتی که چنانچه در طراحی وب وبسایت خود از آنها پیروی کنید، مطمئن باشید که وب وب سایت شما به جهت مخاطبان جالب خواهد بود و یکسری گام به برد نزدیکتر شده اید.
1. وجود نقشه رویکرد منطقی و اساسی
البته وب سایت می بایست از حیث ظاهری زیبا باشد. ولی مهمتر از آن، نخست بایستی طرز کار حیاتی تارنما خویش را بدانید. قبل از اینکه حتی بتوانید سرور خویش را گزینش کنید یا حتی یکی از از کدهای HTML را وارد کنید، باید انتخاب کنید که چه طرحی به جهت وب سایت خویش در آیا لحاظ دارید؟ تجربه کاربری نیز به جهت تارنما و نیز برای بهینه سازی سایت برای google حیاتی است. چون وب سایت گوگل علاوه بر محتوا، ساختار سایت را نیز در حیث می گیرد.
به همین عامل بایستی از حیث بصری و بصری یک طرح مطلوب و منطقی را تعیین کنید. به طوری که اشخاصی که از وبسایت شما مشاهده می نمایند بتوانند به راحتی اساسی آن تعامل داشته باشند و منطق وب سایت شما را شعور نمایند و همچنین در سکو بندی وب سایت گوگل قرار بگیرند.
2. داده ها دقیق و مرتبط اساسی تجارت را منتشر کنید
جاش فرانکل طراح می گوید: «بزرگترین ناکامی مردم کارایی برای ساختن وب سایتی است که دوست دارند، خیر لزوماً وب سایتی که به آن نیاز دارند». فرانکل می گوید، به جهت مثال، یک رستوران را در لحاظ بگیرید.
همه ما می دانیم که به جهت برد در کسب و کار، یک رستوران می بایست منویی از غذاهای خود داشته باشد تا بتواند به راحتی مشتریان خویش را از غذاهای رستوران مطلع کند. هر به دست آوردن و کاری که دارید، به جهت هر کمپانی وابسته ای که هر برنامه ای را تبلیغ می نماید حتمی است. همین بدان معناست که شما باید در جایی دیتاها کاملی در گزینه به دست آوردن و کار خود داشته باشید تا از آن به جهت اطلاع مشتریان و مخاطبان خویش در آیتم جور کاری که انجام می دهید استفاده کنید. به تیتر مثال، چنانچه شغل شما فروش یک محصول است، بایستی تصاویری حساس میزان مرغوب بودن خوب به جهت کلیه محصولات خویش ارائه دهید. علاوه بر این، چنانچه در صنعتی فعالیت می کنید که خدمات ویژه ای به مشتریان ارائه می دهد، به تیتر مثال: سرویس ها پذیرایی عروسی، می بایست تمام امور و کارهای انجام شده را با جزئیات در وب سایت خویش قرار دهید.
به عنوان نمونه مالک یک تالار زیبایی می تواند نظرات و پیشنهادات مشتریان خود را در وب سایت قرار دهد، چون مخاطبان یک تالار زیبایی دوست دارند داده ها به اندازه در آیتم کیفیت این سالن داشته باشند تا بتوانند خوب تر تصمیم بگیرند. در عاقبت می توانید کلیدی ارسال لحاظ به جهت مخاطبان در سایت، اعتماد مشتریان خویش را افزایش دهید. وبسایت خویش را اصلی توجه به نیازها و علایق مخاطبان خویش به صورت فردی طراحی کنید تا همیشه مخاطبان خویش را داشته باشید.
یک نکته اثرگذار به جهت وبسایت شما این هست که قبل از طراحی وب تارنما خود، وب وب سایت رقبای خود را تحلیل کنید، به عنوان نمونه درصورتیکه به ایجاد و فروش پوشاک درگیر هستید، باید بهترین رقیب خویش را در زمینه کاری خویش و سایت او پیدا کنید. همینطور تحلیل نمایید و دلایل موفقیت او را بیابید، ملاحظه کنید از چه سبک محتوایی در وبسایت خویش به کار گیری کرده می باشد که مخاطبانش را جذب کرده است.
واربی پارکر می گوید: “کوتاه نباشید، گهگاه تایم ها یک یا دو جمله می تواند مضاعف کار کشته باشد.” بسته به ماهیت کسب و فعالیت خود، اهمیت تصویب داده ها اصلی در وب سایت خود، در عمل خود حاذق و توانا باشید.
3. داده ها تماس را ارائه دهید
ثبت اطلاعات تماس در وبسایت مطمئناً یک عدد از مهمترین کارها است، بنابراین باید برگه منحصر به فرد به خود را داشته باشد. میلز میگوید: «چند بار از وبسایت یک کمپانی تماشا کردهاید و فکر کردهاید که رابطه حساس آن کمپانی چه میزان دشوار است؟» او می گوید: «بنابراین بایستی یک صفحه اطلاعات تماس در وب سایت خود قرار دهید و تمام دیتاها مانند آدرس ایمیل، تلفن ثابت، تلفن همراه، در رخ لزوم، فرم تماس و لینک و پیوند کانال های اجتماعی را به جهت کسب و عمل خود قرار دهید. دادن. تا اشخاص بتوانند به راحتی به اطلاعات تماس شما دسترسی داشته باشند. چون هیچ چیز خسته کننده خیس از عدم برقراری ارتباط مهم تجارت نیست. چون هدف هر طراحی وب وبسایت کسب و عمل ارتقا جذب خریدار است.
زمانی که می خواهید اطلاعات تماس و آدرس آدرس اینترنتی و کانال های اجتماعی خود را در وب سایت قرار دهید، آن را به شکل عکس در تارنما قرار ندهید، آنها باید بتوانند روی آنها کلیک کنند، براین اساس اساسی کلیک بر روی آیکون های کانال های اجتماعی، مخاطب به راحتی می تواند وارد کاغذ گردید دارای ارتباط باشید و کارهایی را که بایستی انجام بدهید انجام دهید.
امروزه همه موبایل های هوشمند این امکان را دارند که بر بر روی لینک و پیوند های تماس کلیک کرده و دارای کلیک بر بر روی آن مستقیماً تماس برقرار کنند
4. رابط کاربری معمولی و جذابی داشته باشید
نقشه بدون لغات اختصاری بی فایده است و تارنما بدون راهکار معین بی معنی و بی فایده است.
مطمئن گردید که از نام های درست و منطقی برای صفحه ها مختلف وب سایت خویش به کار گیری می کنید. به عنوان مثال: دارای ما تماس بگیرید یا حیاتی ما تماس بگیرید (اطلاعات تماس گنجانده شده است)، کاغذ درباره ما (اطلاعات در آیتم تاریخچه شرکت شما) و …
هنگام توسعه و گسترش یک راهکار استراتژیک به جهت وبسایت خود، بایستی راهی به جهت ایجاد یک فراخوان برای اقدام در حیث بگیرید. این بدان معنی هست که آنچه مردمان دوست دارند در وبسایت شما ببینند همین میباشد که می توانند به راحتی به صفحه مورد علاقه خود در هر کاغذ از تارنما بروید، توصیه دهند و به راحتی به تیم شما پیوند دهند. بتوانید به وبسایت خود بپیوندید، به نشانی اینترنتی خویش دسترسی داشته باشید، سرویس ها خویش را مشاهده کنید، محصولات خود را تماشا کنید و …
شما باید هدف ها خویش را در سایت خویش پرنور کنید. فرانکل می گوید: «خودتان را به جای مخاطبان و مشتریانتان بگذارید. زمانی از تارنما شما مشاهده می کنند، به آنچه می خواهند فکر کنید. اهداف آن ها چیست؟ به هدف ها مشتریان بالقوه خود فکر کنید.
به خصوص هنگامی که تصمیم دارید در وبسایت خود فروش آنلاین داشته باشید، باید به رابط کاربری آن دقت بیشتری داشته باشید، چون سایتی که فروش آنلاین داراست بایستی به طور کامل امکانات و دیتاها حتمی را به شکل آنلاین در اختیار خرید کننده قرار دهد. تا مشتریان بتوانند به راحتی خرید کردن خویش را انجام دهند و به تارنما شما اعتماد کنند.
5. لینک و پیوند شبکه های اجتماعی را در وب سایت درج کنید
توییتر، فیسبوک، لینکدین، اینستاگرام، تلگرام، پینترست، گوگل پلاس، آپارات و غیره. شبکه های اجتماعی میباشند که امروزه آیتم استقبال بیشتر مردمان قرار گرفته اند.
امروزه کانال های اجتماعی متعددی وجود داراست که شما می بایست در آنان عضو گردید و به دست آوردن و عمل خویش را در وبسایت خود توسعه بدهید تا به دست آوردن و عمل خود را گسترش دهید. همین هم در سئوی شما فراوان اثر گذار است. کار در نتورک های اجتماعی و اکران لینک های آن ها در وب وبسایت سبب تبلیغ مارک شما می شود.