احساس خفگی کرد: مردی که در پرواز اضطراری کره جنوبی را باز کرد می‌گوید «می‌خواست سریع پیاده شود»

توسط میز اخبار هند امروزبر اساس گزارش ها، مسافری که در حین پرواز در کره جنوبی درب خروج اضطراری را باز کرده بود به پلیس گفت که احساس خفگی کرده و با نزدیک شدن به فرود هواپیما سعی کرده به سرعت از هواپیما خارج شود.

این حادثه روز جمعه در یک هواپیمای ایرباس A321 خطوط هوایی آسیانا در مسیر جزیره جنوبی ججو به شهر دایگو رخ داد. هنگامی که مرد در را باز کرد، هوا به داخل کابین هجوم برد که باعث شد 12 نفر جراحات جزئی ببینند. خوشبختانه هواپیما به سلامت به زمین نشست.

این فرد 33 ساله توسط مقامات دائگو به اتهام نقض مقررات امنیت هوانوردی دستگیر شد. اگر مجرم شناخته شود، ممکن است تا 10 سال زندان محکوم شود.

خبرگزاری یونهاپ گزارش داد که این مرد در جریان بازجویی به پلیس اطلاع داد که احساس خفگی کرده و می خواهد به سرعت از هواپیما خارج شود. او اخیراً پس از از دست دادن شغل خود دچار استرس شده بود.

بخوانید | زن و شوهر مست در فرودگاه منچستر به مهماندار هواپیما بدرفتاری کردند، نوزاد را روی زمین انداختند و از هواپیما بیرون آوردند

چندین رسانه کره جنوبی گزارش های مشابهی از انگیزه این مرد به اشتراک گذاشتند که باعث شد پلیس داگو درخواست صدور حکم بازداشت رسمی برای او کند.

تماس‌های پلیس دایگو در اوایل روز یکشنبه بی‌پاسخ بود. به گفته آسوشیتدپرس، افسران پلیس داگو از ارائه جزئیات در مورد این مرد خودداری کردند و دلیل آن مسائل مربوط به حریم خصوصی بود.

این هواپیما در مجموع 194 مسافر را حمل می کرد، از جمله ورزشکاران نوجوانی که در مسیر مسابقه دو و میدانی بودند. وقتی هواپیما به سمت فرودگاه داگو در ارتفاع 700 فوتی (213 متری) فرود آمد، مرد در را باز کرد.

افرادی که به بیمارستان منتقل شدند عمدتاً برای مشکلات جزئی مانند مشکلات تنفسی تحت درمان قرار گرفتند.

(با ورودی های خبرگزاری آسوشیتدپرس)

بخوانید | بحران برو اول: شرکت هواپیمایی لغو پروازها را تا 28 می تمدید کرد