افرادی که دارای بیماری دیابت هستند

بهترین زمان برای استفاده از درمارولر شب می باشد. جدی ترین اثر جانبی پوست ، عفونت است که در صورت استفاده نکردن از درمارولر تمیز و ضد عفونی شده اتفاق می افتد و باکتری روی دستگاه از نفر قبلی به پوست شما منتقل می شود که وضعیت را بدتر خواهد کرد. هنگام استفاده از درمارولر آن را در نقاط بدون مو، در فرق سر به صورت افقی و عمودی و مورب رول کنید و هر سه روز یکبار عمل رولینگ را انجام دهید.

همچنین درمارولر برای افرادی که بر روی پوست ها جای زخم، جوش و آکنه وجود دارد که هنوز درمان نشده اند، چنانچه از این روش استفاده کنند ممکن است دچار التهاب پوستی شوند. برای آسب نرسیدن به پوست و همچنین استفاده راحت و آسان از درمارولر، می بایست برای استفاده از این دستگاه، به نکات گفته شده در ادامه دقت نمایید. چروک صورت، صدمات ناشی از نور خورشید و نازک شدن پوست عمدتا ناشی از فقدان کلاژن و الاستین هستند.

در زمان کشیده شدن دستگاه بر روی پوست صورت، سوراخ های ریزی ایجاد می شود. و در اکثر مواقع بر روی بدن استفاده می شود نه صورت. بر روی غلتک مذکور سوزن های ریز بسیار وجود دارد. اندازه سوزن ها در این روش جوان سازی پوست بین ۲ دهم تا ۲ میلی متر متغیر است.

این دستگاه می­تواند با تحریک جریان خون و تولید هورمون­های بیشتری که برای افزایش رشد مو و افزایش فولیکول و اندازه مو موردنیاز هستند، پوست سر را تحریک کند. به عنوان مرحله آخر نیز، پس از ۶ الی ۸ ساعت پوست خود را شسته و در نهایت دستگاه را تمیز کنید. سپس درمارولر را از روی پوست برداشته و پس از چند ثانیه این کار را تکرار کنید. از این روش می توان برای هموار سازی پوست، از بین رفتن لکه های پوستی، حذف جای آکنه، جوش و ترک های ناشی از بارداری استفاده کرد.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با درمارولر دی.آر.اس مدل َanti-aging وب سایت خود باشید.