ایالات متحده: اجساد 2 دانشجوی هندی ناپدید شده از دریاچه ایندیانا پیدا شد

توسط میز جهانی هند امروز: جسد دو دانش آموز هندی که در مدرسه بازرگانی کلی IU شرکت کرده بودند، از دریاچه ای در ایالت ایندیانا آمریکا پیدا شد. هر دو در 15 آوریل ناپدید شدند.

روزنامه یو اس ای تودی گزارش داد سیدانت شاه 19 ساله و آریان وایدیا 20 ساله با گروهی از دوستان خود در 15 آوریل برای شنا به دریاچه مونرو، تقریباً 64 مایلی جنوب غربی مرکز شهر ایندیاناپولیس، رفتند اما دوباره ظاهر نشدند.

شاه و ویدیا در 15 آوریل در حال قایق سواری بر روی یک پانتون بودند که گروه آنها برای شنا لنگر انداختند. به نقل از روزنامه ایندیانا، اداره منابع طبیعی ایندیانا گفت که هر دو مرد دوباره ظاهر نشدند و دوستان تلاش کردند به آنها کمک کنند، اما ناموفق بودند.

همچنین بخوانید | عربستان سعودی چند روز پس از تماس جیشانکار، هندی ها را به سلامت از سودان خارج کرد

ستوان آنجلا گلدمن، نماینده دپارتمان منابع طبیعی، گفت که یکی از مردان در حال تقلا در آب بود که دیگران برای کمک به داخل آب پریدند.

مقامات گفتند که اجساد پس از جستجوی گسترده که به دلیل شرایط جوی شدید با مشکل مواجه شده بود، از دریاچه بیرون کشیده شدند. با این حال، غواصان با استفاده از غواصان سونار و غواصی و تمام روز در روز 16 آوریل تحت شرایط باد به جستجو پرداختند.

گلدمن گفت: “با بادهای پایدار با سرعت 15 تا 20 مایل در ساعت، ما با آن دست و پنجه نرم می کنیم.”

بسیاری از فناوری‌هایی که ما استفاده می‌کنیم و موارد را دقیق‌تر می‌کند، به شرایط بهتری نیاز دارند. هنگام برخورد با کلاهک‌های سفید و باد، سونار ما آنقدرها مؤثر نیست.» مدارس Sycamore تأیید کردند که Vaidya فارغ التحصیل سال 2021 از دبیرستان Sycamore است.

ایستگاه تلویزیونی WLWT، وابسته به NBC، گزارش داد: “کل جامعه سیکامور از این فقدان ناگهانی دلشکسته است. آریان در دوران حضورش در سیکامور، از جمله عضویت در شورای دانش آموزی و DECA، بسیار درگیر بود.”

مدرسه در بیانیه ای گفت: “مرگ آریان ممکن است احساسات متفاوتی را برای کارکنان و دانش آموزان ما ایجاد کند. برخی از این واکنش ها ممکن است خفیف و برخی دیگر شدیدتر باشند. تیم پاسخ به غم و اندوه ما برای پاسخگویی بسیج شده است.”

(با ورودی PTI)

همچنین بخوانید | 6 نفر از جمله 2 نوجوان به جرم قتل کیسان مورچا رهبر دهلی BJP در بینداپور دستگیر شدند.

همچنین بخوانید | کاوشگران کشتی جنگ جهانی دوم را با بیش از 1000 اسیر جنگی متفقین غرق کردند