بدن از هم ریخته، 80 درصد سوختگی: چالش خطرناک TikTok، نوجوان آمریکایی را «ناشناخته» می‌کند

توسط میز جهانی هند امروز: پس از اینکه روند ویروسی بنادریل در TikTok جان پسری از اوهایوی ایالات متحده را گرفت، چالشی مشابه باعث سوختگی درجه سه پسر 16 ساله‌ای شد. نیویورک پست گزارش داد، زمانی که گروهی از نوجوانان در کارولینای شمالی سعی کردند با استفاده از یک قوطی اسپری رنگ و فندک، یک مشعل موقت ایجاد کنند، چالش تیک تاک به طرز وحشتناکی اشتباه پیش رفت.

در این گزارش آمده است که چالش TikTok باعث انفجار شد و پسر 16 ساله ای به نام میسون دارک را به شدت تغییر شکل داد و تقریباً 80 درصد بدنش را سوخته بود. مادر او، هالی دارک، گفت که پسرش اکنون قابل شناسایی نیست.

میسون دارک و دوستانش از ویک فارست در حال آزمایش این روند بودند که قوطی اسپری رنگی که او در دست داشت با انفجار شدیدی منفجر شد و او را در شعله های آتش گرفت.

تلاش برای تسکین سوختگی در رودخانه مجاور فقط وضعیت او را بدتر کرد. او با پوست زغالی ظاهر شد. این نوجوان به دلیل پاره شدن پیراهن شعله ور دچار سوختگی درجه سه T شکل در پشت خود شد و در خطر عفونت از آب رودخانه قرار دارد.

او بلافاصله به بیمارستان منتقل شد و در آنجا در مرکز سوختگی UNC باقی می ماند و انتظار می رود حداقل شش ماه در آنجا بماند. در 26 آوریل، میسون برای دریافت پیوندهای پوستی برای شروع روند طولانی بهبودی، تحت عمل جراحی قرار گرفت.

مادرش به نیویورک پست گفت که میسون به سرعت به مرکز سوختگی UNC منتقل شد و 76 درصد بدنش سوخته بود.

همچنین بخوانید | چالش بنادریل که باعث مرگ یک نوجوان در ایالات متحده شد چیست؟

او تاکنون چندین عمل جراحی برای دریافت پیوند پوست انجام داده است. مادرش گفت که این روند کند است، اما آنها امیدوارند که پوست او به مرور زمان بهبود یابد.

مادربزرگ پسر نیز از طرف او یک صفحه GoFundMe راه اندازی کرد.

در یادداشتی از مادرش آمده است: «پسرم میسون، به دعای تو نیاز دارد. 75 درصد بدنش سوخته است. این حادثه بعدازظهر یکشنبه 3 فروردین 1392 رخ داد و وی برای خاموش کردن شعله های آتش به داخل رودخانه پرید. خطر عفونت از آب رودخانه علاوه بر سوختگی درجه 2 و 3 زیاد است. ما از حضور در مرکز سوختگی UNC در چپل هیل سپاسگزاریم. یکی از برترین های کشور است. میسون راه طولانی در پیش دارد. لطفا برای بهبودی او دعا کنید. او درد شدیدی دارد و آرامبخش است.»

همچنین بخوانید | والدین نسبت به این روند هشدار دادند، نوجوان اوهایو یک هفته پس از تلاش برای «چالش Benadryl» TikTok جان خود را از دست داد.