بدون شوخی: خلبان آمریکایی که از هواپیما قفل شده است از پنجره کابین خلبان بالا می رود

توسط میز جهانی هند امروز: یک خلبان خطوط هوایی Southwest در حال بالا رفتن از پنجره کابین پس از اینکه مسافری به طور تصادفی در عرشه پرواز را قفل کرد دیده شد.

به گزارش نیویورک پست، این حادثه روز چهارشنبه (24 مه) در فرودگاه بین المللی سن دیگو رخ داد و شامل یک پرواز خطوط هوایی جنوب غربی به مقصد ساکرامنتو بود.

خلبان، که هنوز شناسایی نشده است، در عکسی دیده می شود که از پنجره کوچک مربعی بالای یک پله های سیار سوار شدن به هواپیما می خزد. این عکس که توسط مسافر مکس رکسرود گرفته شده، در شبکه های اجتماعی دست به دست شده است.

شوخی نیست، آخرین مسافر دیروز از هواپیما خارج شد و هیچ کس دیگری در هواپیما نبود، در را بست. در قفل است. خلبان باید از پنجره کابین خلبان بخزد تا در را باز کند تا بتوانیم سوار شویم.

رکسرود به CNN گفت که در حال آماده شدن برای سوار شدن به پروازی از سن دیگو به ساکرامنتو بود که خلبان هواپیما را در حال خزیدن از پنجره دید.

“در طول فرآیند سوار شدن به هواپیما، در حالی که سایر مشتریان و خدمه پرواز در هواپیما بودند، یک مشتری درب جلوی دستشویی را باز کرد و به طور ناخواسته درب عرشه پرواز را بسته (که قفل شد) در حالی که خلبانان برنامه ریزی شده برای پرواز در حال آماده شدن برای سوار شدن به هواپیما بودند. این شرکت هواپیمایی در بیانیه ای به CNN گفت: خلبانان ما قفل در را از پنجره عرشه پرواز باز کردند و پرواز طبق برنامه انجام شد.

Rexroad گفت: “شگفت آور است که این خلبان برای انجام این پرواز فراتر رفت. ما فقط هشت دقیقه تاخیر داشتیم. تلاش چشمگیر خطوط هوایی جنوب غربی.”

در پاسخ، Southwest Airlines در توییتر نوشت: “خب این قطعا چیزی است که شما هر روز نمی بینید.”