بهترین رستوران تهران برای صبحانه

باقالی پلو با ماهیچه و کبابهای شرفالاسلامی صبحانه سلف سرویس حرف ندارد و اگر یکبار آن را امتحان کنید، مشتری وفادار آن خواهید شد.

این رستوران قدیمی با آن تابلوی معروف وال سفید، نشان میزبان خوب و خوش دست پختی است که قطعا در میتوانید در میان غذاهای متنوعش صبحانه سلف سرویس سورپریزی برای شما داشته باشد. اگر در قاضی کوی هستید، میتوانید رستوران کلاسیک Namli Grume با منوی غذایی بسیار متنوع را برای خوردن صبحانه انتخاب کنید.

همه ویژگیهای ذکر شده در کنار برخورد گرم و محترمانه کارکنان، صبحانه سلف سرویس تهران باعث میشود که این رستوران را با رضایت خاطر ترک کنید.

اگر صبح به این کافه رستوران بری می تونی یک صبحانه خوب در تهران رو تجربه کنی و علاوه بر این موزه زمان هم صبحانه سلف سرویس که یکی از موزه های خوب این روزهای تهران هست رو تجربه کنی 9- رستوران عموسهراب یکی از رستورانهای صبحانه در تهران آدرس: بلوار اندرزگو، خ اشکستان پور، خ خامی اگر اهل تهران باشی اخبار معرفت باید اسم رستوران عمو سهراب در سال گذشته حتما به گوشت خورده باشه.

صبحانه سلف سرویس تهران

خانه هنرمندان صبحانه از ساعت 10 تا ساعت 12 فک کن تو یک تراس شیک بشینی و باغ رو تماشا کنی و صبحانه بخوری خیلی کیف میده. 6- رستوران برج میلاد یکی از رستورانهای صبحانه در تهران آدرس: بزرگراه شیخ فضل الله نوری، عکس ورودی بزرگراه شهید همت، کنار گذر اختصاصی برج میلاد صبحانه سلف سرویس رستوران برج میلاد یکی از گران ترین و شیک ترین رستوران های حال حاضر تهران هست که با منظره فوق العاده و سرویس لوکسی که داره یک تجربه خاص رو برای مردم درست می کنه.

Kale Cafe یکی از بهترین کافه های استانبول است که صبحانه خوردن در آن، تجربهای خاطرهانگیز از سفر به استانبول را برای شما رقم خواهد زد. Arada Cafe یکی از بهترین کافه های استانبول در منطقه توفان است که ظرف مفصلی برای صبحانه داشته و مواد لبنی، سبزیجات، نخود-ارده و دیگر موادی صبحانه سلف سرویس را که در خاورمیانه طرفداران زیادی دارند، در اختیار گردشگران قرار میدهد. کافه رستوران Bakkal با سرو غذاهای سنتی در نزدیکی برج گالاتا، Zencefil با وعدههای غذایی گیاهی ارزانقیمت در بیاغلو و Cafe Privato با محیط بسیار دلچسبی که دارد، از دیگر مکانهایی هستند که میتوانید برای صرف صبحانه در نظر داشته باشید.

رستوران صبحانه

سادگی حرف اول را در کافه رستوران Forno Balat میزند؛ در حالی که در Perispri که از شلوغترین و بهترین کافه های استانبول است، میتوانید به استقبال غذاهای خانگی لذیذ بروید. چرا؟ چون میشود از خواب بیدار شوی، صبحانه سلف سرویس دست و رویت را بشویی و آتش کنی به قصد صبحانه، و چندین و چند گزینهی مختلف داشته باشی که بر اساس مسافت و محیط و زمان و ترافیک و سلیقه، بشود از میانشان انتخاب کنی که صبحانهات را کجا بخوری. رستورانهای دارای صبحانه در تهران 10- کافه رستوران ریبار موزه زمان یکی از رستورانهای صبحانه در تهران آدرس: صبحانه سلف سرویس خیابان زعفرانیه، نبش بغدادی، موزه زمان اگر دنبال هوای خوب می گردی در یک فضای زیبا کافیه بری منطقه زعفرانیه و کافه رستوران ریبار رو امتحان کنی. 4- باغ موزه هنر یکی از رستورانهای صبحانه در تهران آدرس: تجریش خیابان مقصودبیک، خیابان حسابی صبحانه از ساعت 9:30 تا ساعت 12:30 اگر محیط و فضای جایی صبحانه سلف سرویس که برای صبحانه انتخاب می کنی برات مهمه باید باغ موزه هنر رو امتحان کنی. لیست بهترین رستوران ها و کافه های استانبول را با Van Kahvaltı Evi آغاز میکنیم؛ رستورانی مشهور در منطقه جهانگیر استانبول که آخر هفتهها حسابی شلوغ میشود.

صبحانه سلف سرویس

Pulat Çiftliği در منطقه کوزگون کوک و Lutfiye در فنرباغچه هم از کافه رستوران هایی هستند که حتما باید به آنها سر بزنید. از آنجایی که استانبول یکی از توریستیترین شهرهای ترکیه محسوب میشود، تعداد کافهها و رستورانهای صبحانه سلف سرویس آن هم زیاد بوده و انتخاب بهترین محل برای صبحانه خوردن،

بسیار دشوار خواهد بود؛ از همین رو، امروز در مقالهای جامع در وبسایت کایت میخواهیم بهترین کافه های استانبول برای خوردن صبحانه را معرفی کنیم و همچنین پیشنهاد میکنیم جهت مشاهدهی تورهای استانبول به صفحه “تور استانبول” مراجعه فرمایید.

تهران از جمله شهرهایی است که تنوع رستورانها و کافهها یکی از جاذبههای شهرهای بزرگ موجود در آن است.

Apartiman در منطقه ینی کوی استانبول، از آن رستورانهایی است صبحانه سلف سرویس که همیشه کیفیت غذا را در اولویت قرار میدهد. همیشه صبحانه خوردن در رستوران Cuma در منطقه چوکوجوما استانبول ایده خوبی است. در Naga Putrika و 180 Coffee Bakery هم تنوع غذایی بسیار بالا بوده و با سفارش صبحانه، تجربهای تکرارنشدنی برای شما رقم خواهد خورد.