بهترین مشخصات سشوار برای سالن های زیبایی.

سشوار و حالت دهنده مو Braun AS530 دارای توان خروجی 1000 وات است و هم برای خشک کردن و حالت دادن به مو و هم برای ایجاد فرهای بزرگ و کوچک مناسب است. یک شانه حالت دهنده و یک برس بزرگ 40 میلی متری، سه سری برس را که با سشوار سالن قهوه ای عرضه می شوند، دور می زنند. در سشوار قهوه ای روی استور می توان به قابلیت بخار دهی اشاره کرد. برای استفاده از عملکرد بخار، ابتدا مخزن آب متصل به سر سشوار را با آب لوله کشی پر کنید.

پس برای اطمینان از داشتن محصولی با کیفیت از هر نظر در هنگام خرید سشوار باید نکات زیر را در نظر بگیرید. در این سشوارها بادها قدرت خاصی دارند و به همین دلیل باید در هنگام استفاده از این محصول زمان کافی برای خشک کردن موها یا حالت دادن به آن ها صرف کنید. علاوه بر این، بسیاری از این سشوارها، مانند مدل های حرفه ای، مجهز به فناوری خاصی هستند تا حتی در صورت داغ شدن بیش از حد سشوار، موها آسیب نبینند. با وجود ارزان بودن، سشوارهای خانگی عنصر سرامیکی نسبت به مدل های قدیمی انرژی کمتری مصرف می کنند.

نوع موتور سنگین دارای AC است. توان مصرفی این کامپیوتر 8000 وات می باشد. دارای دو حالت تنظیم سرعت باد. تنظیم دما را می توان در سه سطح (سرد، گرم، گرم) بسته به حالت ترجیحی انجام داد. این عنصر به دلیل توزیع یکنواخت گرما برای حفظ موهای سالم و درخشان عالی است. این دکمه لحظه ای دارد که می توانید با استفاده از باد سرد موهای خود را زیباتر کنید. دارای سری متمرکز کننده با طراحی باریک است، بنابراین می توانید جریان هوا را به دلخواه در سشوار هدایت کنید. به دلیل طول 2 متری و حلقه آویزان در انتهای سشوار، می توان از آن در سالن های زیبایی استفاده کرد.

زیرا اتصالات پخش کننده هوا که به سر سشوار متصل می شوند به طرز عجیبی دست و پا گیر به نظر می رسند. اگر سشوار به صورت ارگونومیک طراحی نشده باشد، استفاده طولانی مدت از سشوار می تواند منجر به گرفتگی دردناک دست شود. در صورت موهای آسیب دیده باید از سشوار استفاده کنید که آسیب را تشدید نکند. گرما شایع ترین علت آسیب سشوار است، بنابراین افرادی که موهای آسیب دیده دارند باید از سشوارهایی با تنظیمات دمایی چندگانه استفاده کنند. هنگامی که مو شکننده است، خشک کردن آن با کمترین حرارت باعث استراحت و ترمیم آن می شود.

استفاده از تورمین از آسیب حرارتی به کوتیکول مو جلوگیری می کند و اطمینان حاصل می کند که رطوبت مورد نیاز برای حفظ حالت بهینه مو حفظ می شود. یون های مثبت تولید شده توسط سشوارهای تورمالین می توانند مو را صاف کنند. هنگامی که موهای بسیار صاف و حساسی دارید، ممکن است بخواهید از استفاده از سشوار که انعطاف پذیری را کاهش می دهد خودداری کنید. هیچ وسیله الکترونیکی برای تولید یون منفی در سشوار تورمالین وجود ندارد. این فلز نیمه قیمتی به طور طبیعی یون های منفی تولید می کند. با استفاده از این روش می توانید اثرات خشکی سشوار خود را کاهش دهید و در عین حال درخشندگی و درخشندگی خود را حفظ کنید.

اگر موهای شما ضخیم است، یک سشوار تیتانیومی انتخاب کنید. مصرف به صورت نیمه حرفه ای با موتور DC و حلقه آویز. این سشوار حدود چهار سال است که با من است و عالی است.به خوبی گرم می شود و سبکی دست ها من را خسته نمی کند. به خاطر گرما و خنکی و خوبی و شادی اش فرقی نمی کند. ما از سال 1992 به طور مداوم از این خشک کن استفاده می کنیم. سیستم کنترل حرارت از آسیب رسیدن به موها جلوگیری می کند.محصولی بادوام و خوش دست است. انواع سشوار آرایشگاهی خرید آن شک نکنید. خواص یونی این سشوار را برای افراد حرفه ای مناسب می کند. این دستگاه دارای یک موتور AC با باد سرد و حلقه آویزان است.

سشوارهای کم مصرف به دلیل فشار زیاد روی موتور مستعد خراب شدن هستند. سشوارهای مدرن مجهز به مواد خلاقانه ای هستند که روش خشک کردن مو را متحول کرده است. با این حال، هم برای مبتدیان و هم برای مبتدیان، این گزینه های گرمایشی – مانند تیتانیوم و تورمالین – غیرقابل درک به نظر می رسند. به خواندن این مقاله ادامه دهید تا بدانید عباراتی مانند یونی، سرامیک و تورمالین به چه معنا هستند و به چه معنا هستند.

هر طرف دسته سشوار دارای دکمه ای برای رها کردن سری است که می توان از سشوار مانند یک سشوار معمولی استفاده کرد. دارای سه حالت ترکیبی برای سرعت باد و دما است که می توانید با توجه به نوع مو و استفاده مورد نظر خود یکی از آنها را انتخاب کنید. در میان بهترین سشوارهای موجود برای مصارف خانگی، این محصول یک انتخاب عالی است. سشوارهای فیلیپس، سشوارهای برس دار با موتورهای DC 800 وات، چهار سری و قابلیت تولید یون هستند. این سری علاوه بر سشوار شامل 3 برس و 1 متمرکز کننده می باشد.