بول در رویداد پیش از بازی بازیکنان سوپرلیگ در فرانسه وحشیانه می دود، بازیکن را از زمین بیرون می کشد | ویدئو

توسط میز جهانی هند امروز: پیش از درگیری لیگ راگبی بین کاتالان دراگونز و سنت هلن در فرانسه در جمعه شب، یک گاو گشاد در اطراف زمین غوغا کرد. یک رژه پیش از بازی در سوپرلیگ انگلیس پس از اینکه یک گاو خشمگین از دست نگهدارنده خود رها شد و بازیکنان زمین استاد گیلبرت بروتوس را که در حال گرم کردن روی زمین بودند، سرنگون کرد، اشتباه انجام شد.

ویدئویی از این حادثه که در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود، نشان می‌دهد که حیوان به بازیکنان وحشت‌زده کاتالان‌ها که پیراهن‌های قرمز جذابی بر تن داشتند، حمله می‌کند. بر اساس گزارش ها، بازیکنان در حال آماده شدن برای بازی خود در پرپینیان فرانسه بودند که گاو نر فرار کرد و در عرض زمین دوید.

این حادثه با حمله گاو نر به بازیکنی از تیم کاتالان آغاز شد. علیرغم تلاش های نگهبان برای مهار حیوان خشمگین، او به زمین پرتاب شد و چندین یارد کشیده شد.

همچنین بخوانید | رئیس واگنر نیروهایش را از باخموت خارج می کند، روسیه آمریکا را مسئول حمله پهپاد کرملین می داند

این بازیکن موفق شد از گاو طفره برود، اما سپس به سمت بقیه اعضای تیم که در حال گرم کردن در زمین بودند، حرکت کرد. در تلاش برای فرار به محل امن در سکوها، همه بازیکنان در جهات مختلف دویدند. میرور گزارش داد که گاو در نهایت رام شد و گمان می‌رود در این حادثه کسی آسیب ندید.

در نهایت گاو نر تحت کنترل قرار گرفت که باعث خوشحالی تماشاگران قرمز پوش شد.

همچنین بخوانید | ناخوشایند انگشت پا: مدیر هتل یواشکی وارد اتاق مهمان می شود، انگشتان پایش را می مکد. دستگیر شد