تاج گذاری پادشاه چارلز: طرفداران سلطنتی در قصیده انگشتان متورم پادشاه ساندویچ های “انگشت سوسیس” می خورند.

توسط میز جهانی هند امروز: قبل از تاجگذاری پادشاه چارلز سوم در روز شنبه، علاقه مندان سلطنتی ایده های منحصر به فردی برای تنقلات برای جشن گرفتن این رویداد ارائه کرده اند. بر اساس گزارش ها، این خلاقیت شامل یک ساندویچ “انگشت سوسیس” برای احترام به ارقام چاق پادشاه بود. در واقع، خود پادشاه چارلز در گذشته در مورد انگشتان متورم خود شوخی کرده بود، اما هرگز علت آن را ذکر نکرد.

همچنین بخوانید | معاون رئیس‌جمهور دانخار با چارلز سوم پادشاه بریتانیا پیش از مراسم تاجگذاری دیدار می‌کند

یکی از کاربران توییتر تصویری از خلقت مادرش را به اشتراک گذاشت. آنها نوشتند، “تازه از خواب بیدار شدم که این مادر زیبایی مطلق، بیشتر شب را صرف خلق کردن کرده است، مطمئناً شگفت انگیزترین چیزی است که تا به حال دیده ام. او حتی یک انگشتر در یکی از انگشتان سوسیس خود دارد! ما راه خود را خواهیم داشت. لندن امروز به امید اینکه فردا یک نگاه اجمالی داشته باشیم، در یک شب کمپ می زنیم.”

گزارش دیلی میل نشان می دهد که انگشتان خوک می تواند نشانه ای از احتباس آب باشد که ناشی از بیماری های متعدد است. در این گزارش به نقل از یک پزشک آمده است: “این عارضه (ورم انگشتان) به دلیل التهاب ایجاد می شود و می تواند نتیجه آرتریت، عفونت های باکتریایی متعدد یا حتی سل باشد.

پادشاه بر تاج و تخت بریتانیا خواهد نشست و به طور رسمی در وست مینستر تاجگذاری خواهد کرد.