«تسخیر نوجوانان» باعث هرج و مرج در شیکاگو شد، صدها نوجوان اموال را تخریب کردند، به گردشگران حمله کردند، 2 تیراندازی

توسط میز جهانی هند امروز: صدها نوجوان به خیابان های شیکاگو هجوم بردند، به عابران حمله کردند، به املاک آسیب رساندند و حتی به گردشگران حمله کردند. “تصرف نوجوانان” در پارک هزاره در مرکز شهر شیکاگو که توسط رسانه های اجتماعی تقویت شده بود، شنبه شب با تیراندازی به دو نفر از کنترل خارج شد. تا کنون 15 نفر دستگیر شده اند، اما تعداد پلیس به راحتی از صدها نفر فراتر رفته است، تا هزاران نفر در هرج و مرج فرود آمده اند.

در تصاویری که سیل رسانه های اجتماعی را فراگرفته، نوجوانان را می توان در حال شکستن ماشین ها و پریدن روی وسایل نقلیه پارک شده در حالی که پلیس گردشگران را به اقامتگاه ها و هتل های خود در منطقه اسکورت می کند، مشاهده کرد.

همچنین بخوانید | ماکرون قانون بازنشستگی بسیار مورد مناقشه را با وجود اعتراضات چند ماهه امضا می کند، اتحادیه ها می گویند که عقب نشینی نمی کنند

حتی گروه‌های بزرگی از نوجوانان در حال پخش موسیقی مهیج از بلندگوها و اختلال در ترافیک در خیابان میشیگان شیکاگو نیز دیده شدند. صدها نفر در حال تلاش برای ورود به پارک هزاره شهر بودند که ورود افراد زیر 21 سال را ممنوع می کند.

پلیس شدید مستقر شد و تیم های SWAT در تلاش برای بازگرداندن صدای تیراندازی که شنیده شد و باعث وحشت در منطقه شد، به آنها کمک کردند. طبق گزارش ها، پلیس تایید کرد که یک پسر 6 ساله در نزدیکی حلقه شیکاگو از ناحیه دست و یک پسر 7 ساله دیگر از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفته است.