تفاوت جراح دندان و دندانپزشک دکتر میلاد افشار

دندان هایی که با فاصله از هم قرار دارند و یا روی هم قرار گرفته اند، دندان های نهفته و دندان هایی که از نظر ارتفاع و عرض نسبت به هم متفاوت هستند. این تصور که همه دندان های پوسیده نیاز به عصب کشی دارند اشتباه است! ایشان حدود ۲ سال به عنوان کارشناس بهداشت دهان و دندان در شهرستان دماوند ارائه خدمت کرد. گاه وضعیت پوسیدگی دندان به عصب رسیده است یعنی نیا به درمان ریشه خواهد بود که یک فرایند تخصصی است. اگر میزان پوسیدگی در نزدیکی سطح دندان باشد یعنی هنوز ریشه درگیر نشده است و مشکل شما با ترمیم پر می شود.

درمان ریشه زمانی معنا پیدا می کند که عفونت به عمق کانال ریشه رسیده باشد و در نهایت عصب به شدت ملتهب شده باشد. مهارت و تجربه دندان پزشک در تجربه بهینه درمان از اهمیت بالایی برخوردار است و از طرفی دیگر شناسایی نوع تخصص دندانپزشکی برای مراجعه نیز مهم است. شناسایی و رهگیری مشکلات دندان در کودکان در زمانی که کودک هنوز به اندازه کافی رشد نکرده است می تواند از درمان های پر هزینه و تهاجمی تر آینده جلوگیری کند.

یک دندانپزشک خوب در شرق تهران یا در هر نقطه تهران و ایران بررسی های لازم در خصوص موقعیت لمینت و کامپوزیت برای دندان شما را انجام می دهد تا لبخندی بی نظیر به دروس ترم 3 دندانپزشکی شما ارائه شود. اگه دندانپزشک توی مطب یک فرد دیگه کار کنه حدود ۵۰ درصد هزینه پرداختی هر بیمار بهش میرسه و بیشتر بستگی به این داره که اونجا چن تا مریض داشته باشه. آخرین موردی که امکان دارد پزشک دندانتان را بکشد، این است که رد یک حادثه (مانند ورزش یا تصادف یا اتفاقات دیگر) دندانتان خرد شده و به شدت صدمه دیده باشد. جراحان فک می توانند در فرایندهایی مانند کشیدن دندان عقل، دندان نهفته، نامتوازن بودن فک یا از بین رفتن استخوان آن، به شما کمک کنند.

برای پر کردن یا ترمیم دندان نیاز به مواد با کیفیتی به نام کامپوزیت است که رنگ بندی سفید و نقره ای دارد. اگر از رنگ نامناسب دندان خود رنج می برید خدمات بلیچینگ برای شما بی نظیر است و سبب از بین رفتن رنگدانه های اضافی روی دندان می شود. داشتن دندان های سفید و مرواریدی حق همه ما است.