تلاش های رئیس جمهور ترامپ برای لغو انتخابات در تاریخ آمریکا بی نظیر است

توسط دیوید ای. سنگر

واشنگتن: تلاش های دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا برای لغو انتخابات سال 2020 ، در تاریخ آمریکا بی سابقه است و حتی استفاده جسورانه ای از نیروی سیاسی بی رحمانه برای به دست آوردن کاخ سفید نسبت به زمانی که کنگره در زمان بازسازی به رئیس جمهور رادرفورد بی.

شانس ترامپ برای موفقیت چیزی بین دور و غیرممکن است و نشانه ناامیدی وی پس از پیروزی رئیس جمهور منتخب جو بایدن با نزدیک به 6 میلیون رأی مردم و شمارش آرا و همچنین حاشیه مشخص کالج انتخابات است. با این حال، این واقعیت است که ترامپ حتی تلاش است کردن آلارم گسترده نیست حداقل در اردوگاه بایدن، مجموعه،.

بایدن روز پنجشنبه در یک کنفرانس خبری در ویلمینگتون ، دلاور ، قبل از افزودن گفت: “من اطمینان دارم که او می داند او برنده نشده است ،” این کاری است که او انجام می دهد فقط خشم آور است. ” اگرچه بایدن رفتار ترامپ را به عنوان شرم آور شرم آور دانست ، اما او اذعان کرد که “پیام های فوق العاده مخرب در مورد چگونگی عملکرد دموکراسی به بقیه جهان ارسال می شود.”

ترامپ تنها چند هفته فرصت دارد تا آخرین تلاش خود را انجام دهد: بیشتر ایالاتی که وی برای سلب رای بایدن به آنها احتیاج دارد ، قرار است تا ابتدای هفته آینده انتخاب کنندگان خود را تأیید کند. انتخاب کنندگان رای خود را در تاریخ 14 دسامبر، و کنگره آنها را در یک جلسه مشترک در ژانویه 6 باز می شود.

حتی اگر ترامپ به نوعی تغییر آرای انتخاباتی خود را کنار بگذارد ، محافظت های دیگری نیز وجود دارد ، با این فرض که افراد قدرت فقط به خواست رئیس جمهور خم نشوند.

اولین آزمایش میشیگان خواهد بود ، جایی که ترامپ در تلاش است تا مجلس قانونگذاری ایالت حاشیه 157000 رأی بایدن را برای پیروزی لغو کند. او گام فوق العاده ای از دعوت هیأتی از رهبران حزب جمهوری خواه ایالت به کاخ سفید، به امید متقاعد کردن آنها به چشم پوشی از نتیجه رای مردم گرفته شده است.

مایک شیرکی ، رهبر جمهوریخواهان سنای ایالت میشیگان ، روز سه شنبه گفت: “این اتفاق نخواهد افتاد.” “ما می خواهیم قانون را دنبال کنیم و روند را دنبال کنیم.”

فراتر از آن ، گرتچن ویتمر ، فرماندار دموکرات میشیگان ، می تواند بر اساس رأی گیری در انتخابات ، با این استدلال که از رویه های مناسب چشم پوشی می کند ، یک کاندیدای انتخاباتی انتخابات را به کنگره بفرستد. این اختلاف فقط در حساب تبرید مری از ترامپ باعث ایجاد سردرگمی کافی خواهد شد ، به طوری که مجلس و سنا با هم باید آن را به روشهای آزمایش نشده در دوران مدرن حل کنند.

قدمت قانون فدرال به سال 1887، به تصویب رسید در واکنش به انتخاب هیز، چارچوب فراهم می کند، اما نه جزئیات، از چگونه آن را انجام شود. ادوارد بی. فولی ، کارشناس قانون اساسی و قانون انتخابات در دانشگاه ایالتی اوهایو ، خاطرنشان کرد که این قانون فقط به کنگره ملزم شده است که همه موارد ارسالی را “ادعا کند آرا valid معتبر انتخاباتی” است.

اما میشیگان به تنهایی برای ترامپ کافی نیست. وی همچنین برای تأمین فشار خود به حداقل دو حالت دیگر نیاز دارد. محتمل ترین نامزدها جورجیا و آریزونا هستند که هر دو در سال 2016 به ترامپ رفتند و دارای قوای مقننه تحت کنترل جمهوری خواهان و فرمانداران جمهوری خواه هستند.

فرماندار داگ Ducey آریزونا گفته است که او را به نتایج انتخابات دولت قبول، اگر چه تنها پس از تمام دعاوی کمپین حل شود. فرماندار برایان كمپ از جورجیا ، كه در آن بازگوئی مجدد روز گذشته پیروزی بایدن را تأیید كرد ، علناً به این روش یا روش دیگری گفته است كه چه كسی ایالت خود را پیروز شده است.

ترامپ به غیر از توییت هایی که نظریه های توطئه وحشیانه درباره چگونگی محرومیت از پیروزی خود را تأیید می کند ، در صحن علنی کم گفته است. با این وجود ، استراتژی وی ، اگر بتوان آن را چنین نامید ، طی دو روز اقدامات روزافزون شورانگیز یک رئیس جمهور 62 روز پس از از دست دادن قدرت روشن شده است.

درست در همین زمان ، ترامپ مسئول انتخابات فدرال را که ادعاهای دروغین خود درباره کلاهبرداری را به چالش کشیده ، اخراج کرده است ، سعی کرده است روند صدور گواهینامه رأی در دیترویت را متوقف کند تا حق رای دادن به رای دهندگان با اکثریت سیاه پوستان که به او رأی داده اند را از بین ببرد و اکنون از اختیارات خود سو mis استفاده می کند دفتر در تلاش برای گرفتن 16 رای انتخاباتی میشیگان از بایدن.

از بسیاری جهات ، این حتی بیشتر از آنچه در سال 1876 انجام می شود ، یک تلاش قدرت است. در آن زمان ، هیز فرماندار اوهایو بود ، نه رئیس جمهور ایالات متحده. اولیس اس. گرانت بود ، و هنگامی که هیز پیروز شد – همچنین با خسته كردن رای در سه ایالت – به “كلاهبرداری وی” معروف شد.

“اما این به مراتب بدتر، گفت:” مایکل Beschloss، مورخ ریاست جمهوری و نویسنده از “رئیس جمهور از جنگ.” “در مورد هیز ، هر دو طرف توافق کردند که نتیجه حداقل در سه ایالت مورد اختلاف است. در این مورد، هیچ فرد جدی فکر می کند رای کافی در مناقشه ای است که دونالد ترامپ می توانست در روز انتخابات انتخاب شده است. ”

“این یک بحران تولید شده است. این رئيس جمهور سوء استفاده از قدرت های بزرگ خود را به منظور اقامت در دفتر پس از رای دهندگان به وضوح او را برای انتخاب مجدد را رد کرد. ”

وی افزود: “این چیزی است که بسیاری از بنیانگذاران از آن وحشت داشتند.”

ترامپ این استراتژی را در طول مبارزات انتخاباتی تلگراف کرد. وی در یک راهپیمایی در میدلتاون ، پنسیلوانیا ، در ماه سپتامبر به رأی دهندگان گفت که در انتخابات ، یا در دادگاه عالی ، یا مجلس نمایندگان پیروز خواهد شد – جایی که طبق متمم 12 ، هر هیئت دولت در انتخاب رئیس جمهور یک رأی کسب می کند. (26 هیئت از 50 نماینده تحت سلطه جمهوری خواهان وجود دارد ، حتی اگر مجلس در دست دموکرات ها باشد).

وی سپس گفت: “من نمی خواهم در دادگاه عالی قرار بگیرم ، و نمی خواهم به كنگره برگردم ، حتی اگر اگر به كنگره برگردیم از یك مزیت برخوردار هستیم.” “آیا همه این را می فهمند؟”

اکنون این به وضوح برنامه B است ، پس از شکست برنامه A ، یک استراتژی حقوقی بداهه برای لغو نتایج انتخابات با بطلان آرا در ایالت های مهم. در ایالت به ایالت دیگر ، وکلای رئیس جمهور از دادگاه خنده گرفته شده اند ، زیرا قادر به ارائه مدرکی برای حمایت از ادعاهای وی مبنی بر جعل آرا mail نامه های پستی یا اشکالات در رای گیری با نرم افزارهای Dominion Voting Systems نیستند. 2.7 میلیون رأی را تغییر داده یا حذف کرده است.

این نظریه ها کرلی در یک کنفرانس خبری درهم و برهم که رودی جولیانی، وکیل شخصی رئيس جمهور، با دیگر اعضای تیم حقوقی خود را پنج شنبه برگزار شد. این گروه یک سری استدلال های جدا از هم را بیرون کشیدند تا سعی کنند پرونده ای را که ترامپ واقعاً برنده شد ، ارائه دهند. این استدلال ها شامل سرزنش آرا نامه های پستی بود که به گفته آنها مستعد كلاهبرداری و همچنین دامنیون بود كه به نظر آنها با هوگو چاوز رئیس جمهور سابق ونزوئلا (كه هفت سال پیش درگذشت) مرتبط بود و ارتباطات مبهمی با بنیاد كلینتون و جورج داشت. سوروس ، خیرخواه و میلیاردر جمع آوری کمک مالی دموکرات ها.

کریستوفر کربس ، که سه شنبه شب توسط ترامپ به عنوان مدیر آژانس امنیت سایبری و امنیت زیرساخت های وزارت امنیت داخلی اخراج شد ، “آن کنفرانس مطبوعاتی خطرناکترین 1 ساعت و 45 دقیقه تلویزیون در تاریخ آمریکا بود” ، بعدازظهر پنجشنبه در توییتی نوشت.

وی ادامه داد: “و احتمالاً دیوانه ترین”. “اگر شما نمی دانید که من در مورد چه چیزی صحبت می کنم ، خوش شانس هستید.”

كربس غالباً خاطرنشان كرده است كه هدف از یك سیستم مطمئن انتخابات ، متقاعد كردن كسانی است كه در انتخابات باخته اند ، در حقیقت ، آنها باخته اند.

حتی برخی از مغلوب ساختن پیشی جستن علاقه مندان سابق و مشاوران ارشد سابق او را در ادعای خود اغلب با تمسخر و طعنه آمیز را ترک کرده اند. جان بولتون ، سومین مشاور امنیت ملی ترامپ ، که سال گذشته از قدرت برکنار شد ، گفت: “بحث اساسی آنها این است که این توطئه ای بسیار گسترده و بسیار موفق بود که هیچ مدرکی در مورد آن وجود ندارد.”

وی روز یکشنبه در برنامه “این هفته” ABC گفت: “اکنون اگر این درست باشد ، من واقعاً می خواهم بدانم افرادی که این کار را انجام داده اند چه کسانی هستند.” “ما باید آنها را در CIA استخدام کنیم.”