تیک توکر بریتانیا می گوید که عمران خان در زندگی خود به زرق و برق نیاز دارد و خواستگاری همسر “شیطان” خود را دارد.

توسط میز جهانی هند امروز: عمران خان، نخست وزیر سابق پاکستان، که حرفه سیاسی او به دنبال سرکوب دولت در دوراهی قرار دارد، تحسین کننده جدیدی پیدا کرده است. جیا خان TikToker بریتانیا می خواهد با عمران خان ازدواج کند و حتی حاضر است ازدواج خود را به هم بزند.

جیا خان در ویدئویی گفت که می‌خواهد چهارمین همسر عمران خان شود و از این که این بازیکن کریکت-سیاستمدار بیش از 70 سال سن دارد ناراحت نیست.

دلیل؟ جیا خان می خواهد ازدواج عمران خان با بوشرا بی بی را به هم بزند تا به زندگی عمران خان “زرق و برق” بیافزاید.

او ابتدا جمیما داشت، سپس یک روزنامه نگار زیبا و پر زرق و برق داشت [as his wife]. سپس او یک همسر بسیار مذهبی داشت. او در زندگی خود به زرق و برق نیاز دارد، او به یک همسر شیطون نیاز دارد.”

بخوانید | وزیر بهداشت پاکستان ادعا می کند که گزارش پزشکی عمران خان مصرف کوکائین را نشان می دهد

جیا خان از این واقعیت که عمران خان 70 ساله است ناراحت نیست، زیرا “او عمران خان است”.

اخیراً یک روحانی پاکستانی مدعی شد که ازدواج عمران خان با بوشرا بیوی “غیر اسلامی” بوده است زیرا این مراسم مطابق با قوانین شریعت اسلامی انجام نشده است. محمد سعید، روحانی که ازدواج اسلامی این زوج را در سال 2018 جشن گرفت، گفت که این ازدواج در ایام ادارت بوشرا بی‌بی انجام شده است.

همچنین بخوانید | پاکستان عمران خان، همسر بوشرا و بیش از 80 عضو حزبش را در لیست پرواز ممنوع قرار داد.

در مورد عمران خان، مشکلات در حال افزایش است. او با بیش از 100 پرونده روبرو است و حزب او، تحریک انصاف پاکستان، پس از حمله به تأسیسات نظامی توسط هوادارانش، در اعتراض به دستگیری چشمگیر خان در یک پرونده فساد در 9 مه، با ممنوعیت احتمالی مواجه است.

سرکوب دولت، حزب عمران خان را در یک بحران عمیق وجودی قرار داده است و ده ها تن از رهبران اصلی حزب هر روز استعفا می دهند. اما نخست‌وزیر سابق اعلام کرده است که حتی اگر در حزب تنها بماند، مبارزه او ادامه خواهد داشت.