جو بایدن هشدار می دهد اگر ترامپ به جلوگیری از انتقال قدرت ادامه دهد ، ممکن است افراد بیشتری از Covid-19 بمیرند

در حالی که دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا از پذیرش نتایج انتخابات ایالات متحده و پذیرفتن رئیس جمهور منتخب جو بایدن امتناع می ورزد ، دومی گفته است “اگر او همچنان در برابر انتقال قدرت و همکاری در مقابله با بیماری همه گیر ویروس کرونا مقاومت کند ،” ممکن است افراد بیشتری بمیرند “.

جو بایدن از كنگره آمریكا خواسته است كه قانون جدید امداد را تصویب كند و گفت كه مشاغل و رهبران كارگری می خواهند پس از ویران شدن توسط بیماری همه گیر Covid-19 ، برای ارتقا the اقتصاد با هم كار كنند.

با این حال ، جو بایدن همچنین افزود: “ما در یک زمستان بسیار تاریک قرار خواهیم گرفت. اوضاع قبل از آسان شدن بسیار سخت تر خواهد شد. “

جو بایدن وارث اقتصادی خواهد شد که در طی همه گیری Covid-19 متحمل میلیون ها ضرر شغلی شده است که باعث کشته شدن بیش از 2 میلیون و 466 هزار نفر در ایالات متحده شده است حتی با افزایش روزانه ویروس های کرونا. جو بایدن آماده می شود تا از 20 ژانویه به مقام خود برسد.

بایدن مجدداً از دولت ترامپ خواسته است تا با تیم انتقال خود در زمینه مهار افزایش موارد Covid-19 همکاری کند. بایدن گفت: “اگر ما هماهنگ نشویم ممكن است افراد بیشتری بمیرند.”

وی از کنگره اصرار کرد تا قانون امداد همه گیر را تصویب کند. گفتگوها درباره چنین قانونی ماه ها قبل از انتخابات 3 نوامبر متوقف شد.

با این حال بایدن اصرار داشت که امتناع ترامپ از پذیرش مانع تلاش های وی برای انتقال نیست. جو بایدن گفت: “به نظر من این شرم آورتر از كشور است كه ناتوان كننده توانایی من باشد.”

در همین حال ، دونالد ترامپ همچنان به توئیت پیرامون پیروزی در انتخابات آمریکا ادامه می دهد.

پس از اعلام واکسن Moderna ، ترامپ همچنین گفت: “واکسن دیگری که به تازگی اعلام شده است. این بار توسط Moderna ، 95٪ موثر است. برای آن “مورخان” بزرگ ، لطفاً بخاطر داشته باشید که این اکتشافات بزرگ ، که به آفت چین خاتمه می دهد ، همه زیر نظر من رخ داده است!

بایدن در کالج انتخاباتی ایالت به ایالت ترامپ با همان اختلاف 306-232 پیروز شد که ترامپ را وادار به اعلام پیروزی “چشمگیر” در سال 2016 کرد. بایدن همچنین با حداقل 5.5 میلیون رأی یا 3.6 درصد رأی ، رای مردم ملی را به دست آورد. ، با تعدادی از آرا still هنوز شمارش می شود.

(با ورودی های رویترز)