جو بایدن و معاونش کامالا هریس برای انتخابات سال 2024 آمریکا تلاش کردند

توسط میز جهانی هند امروزجو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا و معاونش کامالا هریس روز سه‌شنبه در ویدئوی جدیدی که این دو نفر در حساب رسانه‌های اجتماعی خود منتشر کردند، به طور رسمی نامزدی خود را برای انتخاب مجدد در سال 2024 اعلام کردند.

رئیس جمهور 80 ساله از رای دهندگان خواسته است که به او بدهند یک فرصت دیگر برای “تمام کردن کار”، گفت که سن او مانعی برای حکومت او نخواهد شد.

همچنین بخوانید | جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده در سپتامبر 2023 به هند سفر می کند

در ویدئویی که امروز منتشر شد، جو بایدن مسابقه سال آینده را به عنوان “مبارزه با افراط گرایی جمهوری خواه” توصیف کرد و اظهار داشت که برای تحقق کامل وعده خود برای احیای شخصیت کشور به زمان بیشتری نیاز دارد.

رئیس جمهور در این ویدئو گفت: “وقتی چهار سال پیش برای ریاست جمهوری نامزد شدم، گفتم ما در نبرد برای روح آمریکا هستیم. و هنوز هم هستیم.”

را اعلامیه در چهار سالگی منتشر می شود زمانی که جو بایدن در سال 2019 اعلام حضور در کاخ سفید کرد و قول داد که “روح ملت” را در بحبوحه ریاست جمهوری آشفته دونالد ترامپ شفا دهد.

بایدن در این ویدئو می گوید: “سوالی که ما با آن روبرو هستیم این است که آیا در سال های آینده آزادی بیشتری داریم یا آزادی کمتر. حقوق بیشتر یا کمتر.” او می افزاید: “من می دانم که می خواهم چه پاسخی داشته باشم و فکر می کنم شما هم همین کار را انجام دهید. اکنون زمانی نیست که از خود راضی باشم. به همین دلیل است که من برای انتخاب مجدد شرکت می کنم.”

همچنین بخوانید | آمریکا 325 میلیون دلار کمک نظامی به اوکراین از جمله موشک های پیشرفته را اعلام کرد

حتی کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور ایالات متحده، همین ویدیو را با شرحی به اشتراک گذاشت که در آن نوشته شده بود: “به عنوان آمریکایی، ما به آزادی و آزادی اعتقاد داریم – و معتقدیم که دموکراسی ما فقط به اندازه تمایل ما برای مبارزه برای آن قوی خواهد بود. به همین دلیل @ من و جوبایدن برای انتخاب مجدد نامزد می شویم. به ما بپیوندید.”

بایدن که در صورت انتخاب شدن در پایان دوره دوم 86 ساله خواهد شد، روی دستاوردهای قانونگذاری دوره اول و بیش از 50 سال تجربه در واشنگتن شرط می بندد که ریاست جمهوری را در کشوری که به شدت تقسیم شده است، حفظ کند.

به گفته کارشناسان، احتمالاً بایدن از مسیر آسانی برای نامزدی حزبش برخوردار باشد زیرا انتظار نمی رود که هیچ رقیب اصلی دموکرات او را به چالش بکشد.