جی پی اس شخصی :: ردیاب برتر تخصصی ترین سایت ردیابی |

مرکز مشاوره ما روزانه به تعداد زیادی از مشتریان مشاوره و راهنمایی ارائه میکنه، خیلی از مشتریان ما که اطلاعات چندانی در مورد ردیاب مگنتی ندارن ذهنشون درگیر سوالات و ابهاماتی هست که مشاوران ما آنها را راهنمایی میکنند، اینجا برخی از پرسش و پاسخ های پر تکرار رو قرار میدیم، شاید جواب خیلی از سوالات شما اینجا باشه…

سرویس ردیاب تلفن: خوشبختانه 20 میلیون کاربر در سراسر جهان برای پیدا کردن بچه های خود و حتی تلفن های از دست رفته، برنامه به 44 زبان ترجمه شده است.ویژگی های برنامه:✓ کاملا رایگان برای تعداد بی شماری از کاربران. سیستم جی پی اس (GPS) میتواند توانایی های حیاتی در زمینه موقعیت یابی برای کاربران نظامی، مدنی یا کاربران عادی را جهت ردیابی موبایل با GPS در سراسر جهان فراهم کند. ردیابی موبایل با GPS یا سیستم جی پی اس (GPS) بدون وابستگی به گیرنده های تلفن همراه و یا اتصال اجباری به اینترنت عمل می کند، اگر چه با این فناوری ها می توان اطلاعات دریافتی از این سیستم موقعیت یابی را مناسب تر و کاربردی تر کرد.

سپس شما می توانید گوشی موبایل فرزندان خود را حتی اگر جی پی اس GPS یا وای فای WIFI گوشی موبایل خاموش باشد آن را کنترل ردیاب gps شخصی و ردیابی کنید. آموزش کنترل و ردیابی گوشی موبایل افراد با نرم افزار یک نرم افزاری برای گوشی یا موبایل وجود دارد که شما ابتدا باید آن را روی گوشی که میخواهید نصب کنید، سپس نرم افزار بعد از نصب بصورت کاملا هوشمندانه و خودکار در گوشی موبایل یا تبلت فرزندانتان مخفی می شود و هیچ گونه ردی از خود بجای نمی گذارد. چنانچه شک شما حتی با نصب آنتی ویروس هم برطرف نشد، اکنون وقت آن است که با کارشناسان ما در همیار جی پی اس تماس حاصل فرمایید تا متخصصین ما با اقدامات حضوری و غیر حضوری اقدام به آموزش های پیشرفته و دقیق مشکل شما را رفع نمایند.

نسخه دوم نرم افزار هک گوشی نظارت آزاد این است که والدین با استفاده از شماره موبایل و سریال گوشی اقدام به هک موبایل با شماره و سپس نظارت بر فعالیت های فرزندان خود کنند تا به راحتی در برابر خطرات اجتماعی جلوگیری نمایند. گوشی های موبایل با داشتن یک سخت افزار ، سیگنال های ارسال شده از این ماهواره ها را دریافت می کنند و میتوانند با در دست داشتن مکان ماهواره و فاصله (که از داده های موجود در سیگنال ها محاسبه میشوند)، مکان ما را به راحتی بر روی زمین مشخص کند.