خرید درب ضد سرقت در تهران

برای خرید درب ضد سرقت در تهران باید نکات مهمی را در نظر گرفته و با کنار هم قرار دادن این مسائل یک خرید مطمئن را تجربه کنید، در اصل درب های ایمن بر خلاف تصور عموم دارای پیچیدگی های ساختاری زیادی هستند که شاید در ظاهر شما تفاوت درب لوکس و ارزان را تشخیص ندهید.

درب ضد سرقت در حال حاضر در چند مدل ساخته می شود که رویه های طبیعی و مصنوعی را شامل می شود که معروف ترین رویه های طبیعی شامل راش، گردو و بلوط و مصنوعی pvc و لامینوکس می باشد که رویه های فلزی نیز در سال ها گذشته از استقبال خوبی از طرف مردم مواجه شده است.

در سال های گذشته درب ونوس و ابنوس توانست سهم زیادی از بازار را برای خود کند اما در حال حاضر 30 مدل درب در کارگاه های بزرگ و کوچک تولید می شود.

نکات کلیدی خرید درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت دارای دسته بندی متعددی می باشند چه از لحاظ شکل ظاهری، چه کشور سازنده و یا از نظر جنس درب. اینکه به چه میزان میتوان به خاصیت ضد سرقت بودن این نوع دربها اعتماد کرد دقیقا به عوامل و فاکتورهای متعددی از قبیل نوع درب ضد سرقت، آلیاژ مصرفی در یراق درب، کیفیت ساخت، نوع چهار چوب و قفل درب و … البته استفاده از ابزار و یراقها نیز میتواند تأثیر بسزایی در این امر داشته باشد

. از مزیتهای اصلی دربهای داخلی چوبی می توان به دوام و طول عمر بالا، خاص شدن دکوراسیون داخلی منزل شما با موجهای زیبای چوب مانند چوب گردو، بلوط و توسکا، عایق مناسب صدا و گرما و قابلیت سفارشی سازی عنوان کرد. این محصول نیز قابلیت شخصی سازی قطعات را دارا می باشد و شما می توانید با انتخاب قطعات ارزان و یا گران، قیمت نهایی محصول را مشخص کنید.

ورق استفاده شده در ساخت درب های ضد سرقت افرامهر همگی دارای استاندارد های کیفیت بین المللی می باشد. گروه صنعتی افرامهر مفتخر است که به عنوان اولین و معتبرترین تولید کننده درب ضد سرقت در استان تهران شناخته شده است.این شرکت با داشتن سال ها سابقه در زمینه تولید و فروش انواع درب ساختمانی ، امکان عرضه انواع درب ضد سرقت را در استان تهران و کرج و شهرهای این استان را فراهم آورده است.

نقش ساختار داخلی درب ضد سرقت در هنگام خرید

استراکچر ساختار اصلی درب ضد سرقت را تشکیل می­دهد و سایر قطعات این گونه درب­ها روی آن سوار می­شوند. سنگ ها ویژگی های منحصر به فرد و خاصی دارند که این ویژگی ها در سایر متریال های ساختمانی دیده نمی شود. سنگ هایی مثل سنگ مرمر، سنگ آهک و غیره انواع مختلف سنگ در معماری داخلی و خارجی را تشکیل می دهند. استحکام در کنار زیبایی، قابلیت شست و شو در کنار نفود ناپذیری، عایق صدا و حرارت و ده ها مورد دیگر از مشخصه هایی هستند که سنگ را به یکی از محبوب ترین مصالح ساختمانی تبدیل نموده است.

 اعتماد به تولیدکننده درب ضد سرقت یکی از مهم ترین مواردی است که هنگام خرید درب باید به آن توجه کنید. هزینه های خرید درب های ضد سرقت و همچنین عوض نمودن و نصب با توجه به قیمت و مدل درب ها و نیاز به تخریب یا عدم تخریب متفاوت می باشد. به طور مثال در فضای داخلی آپارتمان های شهری امکان باز کردن و شکستن آن با تولید صدای خیلی زیاد وجود ندارد. از مزایای درب های ضد سرقت مقاومت بسیار زیاد آنها در برابر شکستن است که هیچکس نمیتواند با وارد کردن فشار به این دربها آسیب برساند چرا که از مواد بسیار محکم ساخته میشوند.

به طور قطع یراق آلات درب ضد سرقت، علاوه بر افزایش امنیت محیط کار یا منزل شما، زیبایی درب را نیز دو چندان می کند.به همین دلیل در این مقاله سعی شده به بررسی انواع یراق آلات درب مناسب برای درب ضد سرقت بپردازیم و در آخر بتوانیم به شما کمک کنیم که چگونه با بهترین انتخاب امنیت و زیبایی بیشتری را به درب های ضد سرقت خود ببخشید. همچنین با حذف شدن تعرفه گمرکی اجناس تولید شده در آذربایجان ، صادرات از طریق این کشور، بسیار محبوبیت یافت.

 درب ضد سرقت از نظر جنس بدنه، قفل و لولا با درب های معمولی متفاوت است. امروزه انواع درب ضد سرقت ایرانی توسط کارخانجات و شرکت های داخلی در برند و کیفیت های متفاوت طراحی و تولید شده و با کاهش هزینه های وارداتی، نیاز بازار تقاضای داخلی را مرتفع نموده است.

در ابتدا از لحاظ کیفی میتوان اشاره به آن نمود که همانطور که میدانیم در خصوص محصولات چینی درجه کیفیت متفاوت بوده و هر محصول چینی دارای چندین نوع درجه از لحاظ کیفی میباشد که در خصوص درب های ضد سرقت نیز این چنین است و در مواردی درب های چینی از کیفیت بالاتری نسبت به درب های ترک برخوردارند و در مواردی نیز بر عکس میباشد که باید با توجه به محل تعیین می شود.

برای خرید درب ضد سرقت می توانید از سایت معتبر افرامهر با ادرس اینترنتی https://aframehr.com استفاده کنید که دارای 30 مدل درب روکش راش، رویه فلز و روکش های مصنوعی با طرح های cnc متنوع می باشد.