خرید ردیاب مغناطیسی NG190 با شنود داخل خودرو

ردیاب بدون سیم مدل G901 دارای 6 عدد آهنربای بسیار قوی و دائمی می باشد که می تواند در هر قسمت از اتومبیل نصب گردد. آیا سیم کارت ردیاب مگنتی (آهنربایی) سینوترک مدل ST-905 نیاز به شارژ دارد؟ هنگام دریافت ردیاب مگنتی (آهنربایی) st-905، دفترچه راهنما، کابل شارژر و کیف حمل دریافت خواهید کرد. با تنظیم صحیح و استفاده مناسب از ردیاب آهنربایی می توان برای چند سال از باطری آن استفاده کرد. در حقیقت باید چنین بیان کرد که این دستگاه تنها توسط مالک قابلشناسایی است. ردیاب خودرو IR180 مناسب اشخاصی است که فرصت سیم کشی و نصب ردیاب های دیگر را ندارند و می خواهند سریعا آن را درون یا زیر خودرو نصب کنند.

با استفاده از ردیاب هوشمند GM2500 دیگر نگران امنیت خودروی خود نخواهید بودو با خیالی آسوده به امورات کاری و زندگی خود میپردازید. GPS ، جهت ردیابی قوی با دقت و سرعت بالا . برای ردیابی ترانزیتهایی که برای صادرات به خارج از ایران سفر میکنند نیز با تغییر سیمکارت امکان ردیابی در هر لحظه فراهم است. ردیابی که قصد تهیه آن را دارید دارای مقاومت دمایی حداقل 45 درجه سانتی گراد است. تجربه نشان داده است اگر دستگاه در حالت آفلاین کار کند تا ۵۰ روز نیز باتری ها کارمی کنند. نحوه کار سنسور به این صورت است که ابتدا باید حدود ۳ الی ۵ دقیقه ردیاب را ساکن قرار دهید.

این ردیاب ضدآب می باشد و در تمامی لوازم نقلیه حتی کشتی نیز قابل استفاده است. بسیاری از ردیاب های سینوترک نیاز به سیم کشی دارند. سینوترک ردیاب ها را در انواع گوناگون و کارایی مختلف به بازار جهانی ارائه کرده است. لازم به ذکر است باتری آن از لیتیم ساخته شده است. این ردیاب مجهز به ۵ باتری هستند. ردیاب مگنتی (آهنربایی) st-905 مجهز به سنسور لرزش می باشد. ردیاب مگنتی ردیاب پرتابل ردیاب مغناطیسی در ابعاد مخلف با نگهداری شارژ متفاوت میباشد و قابلیت جاسازی در هر قسمت از خودرو و یا هر وسیله ی نقلیه ی دیگر را دارا می باشد و شما می توانید به جای خرید ردیاب خودرو مستقیما ردیاب آهنربایی خریداری نمایید.

ردیاب مگنتی (آهنربایی) st-905 به خاطر مغناطیسی بودن از قابلیت نصب آسان برخوردار است. این خاصیت نیز سبب نصب آسان ردیاب نسبت به سایر ردیاب ها شده است. سیم کشی آن ها نیز به متخصص جهت نصب ردیاب دارند. ردیاب های مغناطیسی از همان موقع که آن را تهیه می کنید قابل استفاده هستند. این ردیاب دارای 6 آهن ربای قوی می باشد که می توان سریع و بدون نیاز به نصب آن را به هر سطح فلزی مانند ماشین شخصی و شرکتی , بارهای ترانزیتی, کندو عسل, لوازم خانگی و دیگر اشیای گرانقیمت بچسپانید بطوری که با قدرت دو دست به سختی کنده می شود، ضدآب و ضد ضربه و ضد گردوغبار است و در برف و باران یا گرمای شدید بخوبی کار می کند و می توانید آن را به جاهایی مانند زیر ماشین, زیر صندلی, زیر سپر عقب و جلو ماشین, داخل گلگیرهای جلو و عقب و …

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد ردیاب آهنربایی دیجی کالا لطفا از سایت ما دیدن کنید.