خرید سرور مجازی ترید

اگر شما نیز یکی از هزاران معامله گر فارکس هستید و به دنبال محیط معاملاتی هستید که بهترین و سریعترین فرصت معامله و کسب سود را در اختیار شما قرار دهد، احتمالا این مقاله می تواند راهنمای خوبی برای شما باشد. ما در این مقاله قصد داریم در مورد خرید سرور مجازی ترید صحبت کنیم.

سرور مجازی ترید چیست؟

سرور مجازی اختصاصی یا VPS یک ماشین مجازی بسیار شبیه به یک کامپیوتر است که به طور مستقل عمل می کند. سرور مجازی ترید نیز در واقع یک VPS است که امنیت و تطبیق پذیری آن موجب شده است که بسیار مورد توجه معامله گران فارکس قرار بگیرد. در این مقاله قصد داریم نکاتی که هنگام خریدسرور مجازی فارکس باید به آن توجه نمایید را، بیان کنیم.

فارکس Foreign Exchange (Forex) که به آن تجارت ارز نیز گفته می شود، در واقع، یک بازار بین المللی با نقدینگی بالا و حجم معاملات باورنکردنی است. این بازار، بزرگترین بازار مالی جهان است که دارایی های آن 6 تا 7 تریلیون دلار در روز ارزش دارد.

هر کسی می تواند حتی با سرمایه ای اندک در این بازار شروع به معامله کند، اما نکته اینجاست که با توجه به نوسانات زیاد، باید نسبت به تغییر سناریوهای بازار هوشیار باشد، تا شکست بدی را تجربه نکند. معاملات فارکس نیازمند محاسبات طولانی مدت و حتی پایداری شبکه بیشتری نسبت به کامپیوترهای خانگی است.

اما خوشبختانه با خرید سرور مجازی VPS می تواند از این زیان ها، تا حد زیاد جلوگیری کند و با این مشکل مقابله کند. این سرورها با قابلیت ها و امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهند، به شما کمک می کنند که بدون مزاحمت و یا وقفه از تجارت خود لذت ببرید و اتصالی ایمن و پایدار را برایتان فراهم می کند تا سود بیشتری کسب کنید.

اما اگر شما نیز یکی از معامله گرهای صرافی ها یا پلتفرم های خارجی (از قبیل باینس، کوکوین، هوبی گلوبال ، بیت استمپ، بیت فینیکس، ای‌تورو و …) هستید، قطعا می دانید به دلیل تحریم های بین المللی، تقریبا هیچ کدام از این پلتفرم ها و سایت های خارجی به کاربران ایرانی خدمات ارائه نمی دهند و حتی ممکن است حساب های شما را مسدود کنند. در نتیجه خرید سرور مجازی ترید برای معامله گران ایرانی واجب است!

 مزایای خرید سرور مجازی ترید

از جمله مزایای خرید سرور مجازی ترید می توان به موارد زیر اشاره نمود:

         آی پی ثابت و دور زدن تحریم های بین المللی

با توجه به تحریم های بین المللی که گریبان گیر ایران و کاربران ایرانی است، مهمترین و اصلی ترین دلیل و مزیت خرید یک سرور مجازی برای حضور در پلتفرم هایی مانند فارکس و باینس، داشتن آی پی ثابت است.

برخی از پلتفرم ها و صرافی ها، کاربران ایرانی را تحریم نموده و حساب هایشان را مسدود می کنند. در واقع، این پلتفرم ها کاربران ایرانی را از طریق آی پی، لوکیشن و سیم کارتی که با آن به اینترنت متصل شده اند، شناسایی می کنند.

گاهی اوقات، افراد از VPN های رایگان یا پولی، برای اتصال به صرافی ها استفاده می کنند که به دلیل تغییر مداوم آی پی آنها، این روش نیز نمی تواند مشکل تحریم های کاربران ایرانی را حل کند و حتی موجب بسته شدن اکانت آنها نیز می شود. علاوه بر این استفاده از VPN موجب افزایش پینگ و افت سرعت اتصال به بازار معاملات می شود و در نتیجه خرید یا فروش به موقع انجام نمی شود و متحمل خسارات جبران ناپذیری می شوند.

اما قطعا خرید یک VPS با آی پی ثابت می تواند این مشکل را حل کند. خرید سرور مجازی ترید، به معنای این است که شما در کشور دیگری غیر از ایران یک کامپیوتر با آی پی ثابت دارید، اما از ایران به آن دسترسی دارید! در این صورت صرافی هایی مانند باینس، نمی توانند شما را شناسایی کنند و حساب تان را مسدود کنند.

نکته:

نکته مهمی که لازم می دانیم در اینجا به آن اشاره کنیم این است که، از آنجایی که باینس قوانین سفت و سختی برای شناسایی کاربران دارد، بهتر است هر سرور مجازی تنها توسط یک اکانت و یک کاربر استفاده شود. اگر شما با یک آی پی، از چند حساب کاربری استفاده کنید، احتمال مانیتور شدن و مسدود شدن حساب های تان بالا می رود. 

         بهبود عملکرد

سرعت اینترنت در کشورهایی مانند آمریکا، فرانسه، آلمان، کره جنوبی و … بسیاری کشورهای دیگر، بالاتر از سرعت اینترنت در ایران است. در بازار تبدیلات ارزی فارکس، سرعت معاملات بسیار زیاد است و یک لحظه غفلت می تواند خسارت های بالایی به همراه داشته باشد.

از سوی دیگر در این بازارها، می بایست همیشه با پلتفرم معاملاتی و کارگزاری خود در ارتباط باشید. حتی یک دقیقه از کار افتادن نیز می تواند خسارت جبران ناپذیری را به شما تحمیل نماید.

اما خرید سرور مجازی ترید خوب، فرصت هایی همچون دسترسی 24 ساعته و هفت روز هفته، آپتایمی بیشتر از 99 درصد و اتصال پایدار را فراهم می کند و بنابراین،  مطمئن خواهید بود که از نظر سرعت اینترنت و ارتباط با پلتفرم بازار، با مشکلی مواجه نخواهید شد.

در ضمن، شما به عنوان یک معامله گر، می توانید در هر نقطه ای از جهان یک پایگاه داده داشته باشید و حتی می توانید نزدیکترین سرور به خودتان را انتخاب کنید و بدون نگرانی یا بروز مشکل و تاخیر، معامله کنید. همچنین با استفاده از یک سرور مجازی می توانید ترید و معامله تان را به صورت اتوماتیک تنظیم کنید و خیالتان از بابت انجام آن معامله راحت باشد، حتی اگر برق قطع شده باشد!

سرورهای مجازی بسیار پایدار و قابل اعتماد هستند.

         امنیت

 

حملات سایبری همیشه در کمین هستند و هر زمانی ممکن است اتفاق بیفتد. استفاده از سرور مجازی برای ترید و معامله، با استفاده از فناوری های پیشرفته مانند فایروال ها، احراز هویت، حفاظت DDoS و روش های نوین دیگری، امنیت داده های شما را تضمین می کند.