خرید عمده انواع پیستون موتور پژو Xu7 و Tu5

به جهت انجام همین عمل زمانی که موتور واضح است می بایست از تجهیزات خاص ذیل فشار استفاده فرمایید تا حلال را مستقیما به سمت ریل سوخت سوق دهی نماید و به این مفهوم هست که یا این که این که می بایست پمپ بنزین را غیرفعال کرده و یا این که این که لوله نعلی شکلی را کارگزاری نمایید تا بنزین دوباره به سمت باک حرکت کند. برای برداشتن رسوبات مومی صورت در بدنه روزنه گاز نیز می بایست آن را تمیز کرد. از سوی دیگر، مشکل گاز نخوردن و یا به اصطلاح سکته موتور در دنده های یک و 2 (تاخیر توربو) باعث شده که پارس علی رغم قدرت کمتر و روزگار عمده به جهت رسیدن از صفر به 100 km بر ساعت، حس بهتری از شتاب گیری اول را، برای سرنشینان خویش نسبت به حریف به ارمغان آورد و این در حالی می باشد که در شتاب ثانویه ورق به سمت سورن برگشته و حتی اساسی دنده های سبک 4 و 5 هم می اقتدار سراشیبی ها را طی کرد. این موتور در واقع ورژن بهینهسازی شده به عبارتی TU5 قدیمی پژو می باشد و اکنون حیاتی 113 اسب بخار قدرت و 144 نیوتنمتر گشتاور اندکی پیستون توربو tu5 قویتر ظواهر میشود. همین در حالی است که سورن حیاتی امکانات بیشتر تری مثل گرم کم آینه های جانبی، تهیه و تنظیم زاویه نور چراغ های جلو و کیفیت خوبتر سیستم صوتی و صد ولی سامانه عیب یاب هوشمند (Multiplex)، بالاتر از پارس قرار می گیرد. در صورتی که تجهیزات بیشتر، میزان مرغوب بودن بالاتر، عجله و کشش مناسب خیس را کلیدی می دانید، حتما سورن گزینش مناسبی به جهت شما است. در روی پیستون سوراخی برای قرار گرفتن گژن پین جهت اتصال به شاتون تعبیه شده است. حساس ترین تغییرات اعمال شده در موتور EF7 جهت تجهیز آن به توربوشارژر، شامل بده بستان پیستون ها حیاتی گونه های اهمیت تداوم عمده و تراکم ذیل تر، طراحی مجدد محیط احتراق و سرسیلندر، به کار گیری از سوپاپ های دود جدید، بازطراحی منیفولد، کارگزاری اینترکولر برای خنک کاری هوای فشرده خروجی از توربوشارژر هست که در مقایسه حیاتی پیشرانه TU5، مزایای زیادی مانند مصرف سوخت کمتر، تنفس بهتر و به دور گرفتن پرسرعت تر دارد. صدای دیدنی پیشرانه در کنار بکفایرهای ریز خروجی از اگزوز در هنگام تعویض دندهها می تواند از پاراگراف دیگر جذابیت مختص رانندگی حیاتی چنین خودرویی باشد و در مجموع بایستی رانندگی اهمیت همین بچه شیر نسبتاً کهنسال را تجربهای خوشایند در موقعیت فعلی بازار خودرو کشورمان تعریف کرد. از جایی که مشخص و معلوم می باشد اضطراری نمیباشد که بگوییم ۵۹ اسب بخار چقدر اقتدار کمی به جهت خودرویی نظیر ۲۰۶ است . از نظر کیفیت، سورن یک و گردن فراتر از پارس قرار دارد، چرا که متاع داشبورد پژو از پلاستیک خشک است. برتری فنی در مقایسه اهمیت پارس حتی بر روی کاغذ هم مشخص و معلوم است، چرا که دارای 42 اسب بخار توان اکثر است، البته باید بیش تر وزن را در لحاظ گرفت. اصلی عنایت به بها نزدیک، بایستی سورن توربو را موفق این عرصه دانست. به بیراهه میخوره ، زیرا ستاپ کردن سوخت به جهت فعالیت نمودن تو بوست اونقدرا نیز به همین آسونی نیست . موتور B3 یک موتور ۴ سیلندر هشت سوپاپ مهم سیستم پاشش سوخت غیر مستقیم هست پس سوخت و هوا اصلی هم وارد سیلندر خواهند شد. جعبه دنده تارا اتوماتیک نیز از نوع 6 سرعته است و در قیاس با نمونههای 4 سرعته (AL4) پیشین که بر روی محصولات ایرانخودرو استعمال می‌شد از ضرائب متنوعتری برخوردار هست و انتخابهای بیشتری در اختیار موتور قرار میدهد. پیشرانههای مختلفی به جهت تارا در لحاظ گرفته شده ولی فعلاً فقط مثال تولیدی از موتور TU5 پلاس بهره میبرد. اما دارای نگاهی گذرا به برگه مشخصات فنی پژو 301 متوجه میشویم که تارا علیرغم همه اصلاحات رخ گرفته بر روی موتور و گیربکس کماکان نتوانسته از لحاظ پرفورمنس و مصرف سوخت به برادر ناتنی فرانسوی خود رسد البته اهمیت همین هم اکنون در قیاس اصلی مدلهای TU5 معمولی و گیربکسهای 4 سرعته کهن پژو، شاهد پیشرفت در عدد ها ارقام پیش رویمان هستیم. طبیعتاً از حیث فنی قابلیت و امکان تقویت ترمزها کلیدی استفاده از دیسکهای بزرگتر سوراخدار هم وجود دارد البته در اکثر وقت ها مورد ها علاقمندان تغییری در ترمز تولید نمیکنند، چرا که مشخصات و کارایی ترمز فابریک خودرو مناسب به نظر میرسد. همچنین ماکزیمم گشتاور همین پیشرانه در دور پیشرانه ۴۰۰۰ RPM به دست میآید که به جهت یک اتومبیل شهری یه خرده بالاست و سبب ساز می گردد تا به جهت افرادی که به دنبال یک رانندگی آرام و شهری هستند، مقداری ناراحتکننده باشد. حیاتی وجود آنکه این سری موتور اقتدار آنچنانی نسبت به BP ندارد اما در جایگاه و کلاس خود می تواند حرفایی به جهت گفتن داشته باشد . اگر از تالیف همین مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید دیتاها بیشتری در آیتم پیستون تقویتی tu5 لطفا از برگه ما بخواهید.