خرید کرم پودر؛ بهترین قیمت کرم پودر صورت

یک آرایش با پایه روشن بهترین انتخاب برای روزهای گرم تابستان است. کرم پودر این لی مدل «Invory» با تن رنگ متوسط روشن و پوشش دهی بالا جلوهای مات را بر روی پوستتان نشان میدهد که همین موضوع آرایش صورت را طبیعیتر نشان میدهد. به طور کلی این محصول با شمارهی 12 و تن رنگ متوسط روشن و پوشش دهی بسیار بالا، جلوهای مات را بر روی پوستتان نشان میدهد که همین عامل موجب میشود آرایش صورت شما طبیعیتر به نظر برسد. این محصول به دلیل ماندگاری و پوشانندگی بالایی که دارد، برای خانمهایی که فعالیت زیادی دارند بسیار مناسب است و همچنین برای مدت زمان طولانی، پوست شما را تازه و شاداب نگه خواهد داشت.

همچنین بهترین کرم پودر با کانسیلر دوسه، دارای ویتامین E و فاکتور حفاظتی SPF 22 است؛ به طوری که در عین حفظ رطوبت پوست، از آن در برابر اشعههای مضر و رادیکالهای خطرناک محافظت میکند. این کرم پودر برای افرادی که پوست خشکی دارند، بهترین گزینه است. یکی از بهترین نمونه های کرم پودر که خود نیز در دستهبندیهای مختلفی ساخته شده و به بازار فروش ارسال می شود، کرم پودر مک است. همچنین به علت داشتن عصاره چای سبز، دارای خاصیت ضد لک و ضد چروک هم میباشد. برای داشتن کیفیتی بالاتر نیاز است تا این کرم پودر بتواند از چرب شدن پوست در دراز مدت جلوگیری کرده، مانع از عدم تنفس پوست شده، ماندگاری بالایی داشته، پوشش مناسبی را ارائه داده، ضد تعریق بوده، سطحی یک دست و مخملی ایجاد کرده، بافتی کاملا طبیعی و یک دست ارائه نموده، محافظت مناسبی از پوست به عمل آورده و فاقد ترکیبات مضر و نگه دارنده باشد.

این کرم دارای آنتی اکسیدان و ویتامین ای است و با فرمولاسیون بدون چربی و فاقد پارابن خود، می تواند بدون نیاز به مرطوب کننده استفاده شود. یکی از اشتباه های رایج، استفاده از کرم پودر به عنوان سفیدکننده است. از مهمترین ویژگی های منحصربفرد این محصولِ بی نظیرِِ کمپانیِ بیوبالانس، داشتن فرمولاسیونی با پایه گیاهی ست که در کنار پوشش دهی بسیار عالی و مناسب پوست، از آسیب رساندن به آن نیز جلوگیری می نماید.

این مدل از اِلارو برای پوستهای چرب مستعد آکنه بسیار مناسب میباشد. این پنکک بافتی سبک، جلوهای مات، ماندگاری ۸ ساعت دارد و سازگار با انواع پوست و برای محو کردن تمامی لکها و چین و چروکهای عمیق و زیرساز آرایشی حرفهای طراحی شده و برای روزهای آفتابی مناسب نیست. این کرم 2 منظوره، دارای بافتی سبک، نرم و طبیعی بوده و ضمن پوشش بینظیر کل صورت، میتوان از کانسیلر آن برای برطرف کردن لک، رد جوش و یا سیاهی دور چشم استفاده کرد. از ویژگیهای دیگری که این کرم پودر را خاص میکند، خاصیت SPF10 است که تا حدودی پوست را از آسیب نور خورشید حفظ میکند و با داشتن بافتی سبک تنفس پوست در طول روز را ممکن میکند.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از کرم پودر قطره چکانی کاتریس دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.