خشمگین از اختلاف وام، پلیس اوگاندا خارج از وظیفه با AK-47 به یک بانکدار هندی شلیک کرد | ویدیو

توسط میز جهانی هند امروز: یک وام دهنده 39 ساله هندی در شهر کامپالا، پایتخت اوگاندا، با یک تفنگ تهاجمی AK-47 دزدیده شده به دلیل 2.1 میلیون شیلینگ (46000 روپیه) به ضرب گلوله یک پاسبان پلیس خارج از وظیفه کشته شد.

بر اساس گزارش رسانه ها، ایوان واب وایر 30 ساله در 12 مه در اوتام بانداری تیراندازی کرد. او دستگیر شده است.

این حادثه در یک دوربین مداربسته نصب شده در اتاقی ضبط شده است که متهم با شلیک گلوله مقتول را کشته است. تصاویر دلخراش این حادثه در شبکه های اجتماعی دست به دست شده است. خبرگزاری PTI گزارش داد که این ویدئو نشان می دهد که چگونه واب وایر چندین گلوله را از فاصله نزدیک به سوی بانداری شلیک می کند.

سلب مسئولیت: صلاحدید بیننده توصیه می شود

به گفته پلیس، بانداری مدیر خدمات مالی TFS و Wabwire مشتری او بوده است.

آن دو در مورد مبلغ بدهی پاسبان به شرکت سوء تفاهم داشتند. یک گزارش رسانه ای گفت، هنگامی که به Wabwire در مورد مبلغ وام (2.1 میلیون شیلینگ) در 12 مه گفته شد، او ظاهراً شروع به مشاجره با بانداری کرد و ادعا کرد که این رقم متورم است.

پاتریک اونیانگو، سخنگوی پلیس متروپولیتن کامپالا، به دیلی مانیتور گفت که واب وایر تفنگ AK-47 خود را رها کرد و پس از تیراندازی به بنداری گریخت.

پلیس 13 فشنگ از صحنه جنایت کشف کرد.

پلیس گفت که Wabwire سابقه بی ثباتی روانی دارد و پنج سال پیش پس از بستری شدن در بیمارستان دو بار به دلیل اختلال روانی، از داشتن سلاح گرم منع شد.

Wabwire اکنون در ایستگاه پلیس Busia در شرق اوگاندا نگهداری می شود. بر اساس گزارش رسانه ها، او اسلحه را از یکی از همکاران پلیس و هم اتاقی خود ربوده است.

به گزارش پرتال خبری نایل پست، در همین حال، جفری توموسیمه کاتسیگازی، معاون بازرس کل پلیس، با جامعه هندی در اوگاندا ملاقات کرد و به آنها از امنیت آنها اطمینان داد.