راز قانون جذب برای موفقیت و ثروت چیست؟

با این قانون قدرتمند میتوانید هر گونه وضعیتی را در زندگی خود تغییر دهید. به وسیله قدرت قانون جذب می توانید زندگی تان را به طور کامل تغییر دهید زیرا توانایی تان نامحدود است. اگر به قانون جذب درباره پول افکار و احساسات مثبتی را نشان دهید، بر اساس همان افکار و احساسات همان شرایط را وارد زندگیتان خواهد کرد، شرایط و اتفاقاتی را برای شما رقم می زند که همان پول به سادگی و راحتی وارد زندگی تان بشود. احتمالا مقالات زیادی درباره قانون جذب در سایت مدیر افکار خوانده اید. قانون جذب درباره انرژی صحبت میکند. کتاب هایی درباره قانون جذب و نقل قول های الهام بخش بخوانید.

سازماندهی می شود. این ماییم که چیزی از آن نمی دانیم.

چه بخواهیم چه نخواهیم قانون جذب مانند خیلی از قوانین دیگر در جهان هستی در حال رقم زدن تجربیات ما است. بر اساس تجربیات بالینی، شما با تفکر متمرکز و متوجه به چیزی، از طریق قانون جذب، آن فکر را قوی و قویتر خواهید کرد. وقتی به چیزی فکر می کنید در حال فرستادن ارتعاش آن به کائنات هستید و تمام این ارتعاش هایی که ارسال می کنید با استفاده از قانون جذب سازماندهی می شود. این ماییم که چیزی از آن نمی دانیم. تمام روز میترسیدید که نکند فردی را ملاقات نکنید و زمین و زمان دست به دست هم داده که او را ببینید. به عنوان مثال، اگر پول شما بر روی زمین افتاد خم شوید و آن را بردارید. به این ترتیب که انرژیهای مشابه و از یک خانواده روی یکدیگر تأثیر داشته و از آنجایی که افکار ما انرژی محسوب میشوند، پس قانون جذب مستقیم از افکار ما تأثیر میپذیرد.

طبق گفتههای پیشین در این مقاله متوجه شدیم که جهان از بخش عظیمی انرژی تشکیل شده است و افکار ما به صورت انرژی بوده و مشابه خود را جذب میکنند. قبل از اینکه به سراغ استفاده درست از قانون جذب برای جذب مرد دلخواه و پسر دلخواه برویم، بهتر است درک بهتری از این قانون جهان هستی داشته باشید. قانون جذب می گوید : در سه مرحله : بخواهید ، باور کنید و دریافت کنید . برای رسیدن به خواسته و هدف که دارید شما باید این سه مرحله از قانون جذب کائنات را درست پشت سر بگذارید. دعاهایی که با چشمان گریان می کنید و بعد از آن به خواسته تان می رسید؛ شمعی که در سقاخانه روشن می کنید و به انتظار اجابت خواسته تان می مانید!

در حین انجام این کار خودتان را تصور کنید که ثروت زیادی دارید. فکر می کنید کائنات بیشتر این ناخواسته ها را وارد زندگیتان میکنند، اما اگر وضع مالی مناسبی ندارید و افکارتان را درست کنید که احساستان خوب شود یعنی داری راه را درست می روید و به خواسته و هدفتان نزدیک تر می شوید و کائنات ساده ترین راه را در جهت اینکه به خواسته و هدفی که دارید برسید درجلوی پایتان قرار می دهند. هرگز زمان خود را با پول معامله نکنید.هنگامی که برای کار کردن در اداره ای حقوقی مشخص دریافت می کنید یعنی راکد شدن را انتخاب کرده اید و این آغاز شکست است. به بیان تخصصیتر افکار ما در واقع ذرات فیزیکی هستند که حول محوری در جهان در حال حرکت میباشند و جاذبهی به وجود آمده در این میدان، امکان جذب افکار مشابه را فراهم میسازد.

ذهن خود را مانند یک اسب فراری آزاد کنید.در قانون فیزیک به صراحت جذب انرژیهای مشابه توسط یکدیگر اعلام شده است و همانطور که در فیلم راز مشاهده کردیم به درستی دراینباره اطلاعاتی به اشتراک گذاشته شد. به خودتان یادآوری کنید که رسیدن به جایی که هر چیزی برایتان مهیا باشد امکان پذیر نیست مگر این که جایی که اکنون هستید را بپذیرید. ذهن خود را مانند یک اسب فراری آزاد کنید. این بزرگترین ارتعاش و فرکانسی است که شما از خود ساطع میکنید. تمام دلایلی را که باعث میشود از به دست آوردن ثروت ترس داشته باشید یادداشت نمایید. در همین ابتدا این نکته را بگوییم که قانون جذب پاسخی برای افکارشما نیست بلکه به طور مستقیم روی باورهای شما تأثیر میگذارد. طبق فیزیک کوانتوم انرژی های همنام یک دیگر را جذب می کنند!

طبق گفته آنتونی رابینز انسانها دیورانوشته های ذهن خود را میبینند و آنرا مرور می کنند تا تبدیل به باور شود بنابراین این دیوار نوشته ها را تغییر دهید تا مطالب مثبت در ذهن شما شکل بگیرد و به مرور آنها بپردازید. در طرف دیگر ما به عنوان اشرف مخلوقات قادر هستیم با استفاده از این قابلیت و قوانین تغییر ناپذیر جهان هستی هرآن چه میخواهیم در زندگیمان خلق کنیم. استفاده از دوره آنلاین روانشناسی نوشتن روزانه به شما در محقق ساختن آرزوهایتان کمک خواهد کرد کافیست برروی لینک کلیک کنید. طبق آمارهای به دست آمده بیش از 90 درصد افراد از این قانون به صورت ناآگاهانه در مسیر ضرر رساندن به خودشان استفاده میکنند و تجربیات تلخی را در زندگیشان رقم میزنند. قرار نیست از هر مسیری به خواسته­های خوب برسید.

سایت قانون جذبشما با ثبت نام و شرکت در جلسات کوچینگ یک سری تمرینات قدرتمند قانون جذب را یاد می گیرید که می توانید خیلی راحت ترمزها و موانع ذهنی اتان را برطرف کنید و خیلی سریع و راحت به تمام خواسته هایتان برسید. مهم نیست که دیگران در مورد شما چه فکری می کنند شما باید این باور را داشته باشید که فردی فوق العاده هستید و مجبور نیستید کاری را انجام دهید تا دیگری شما را دوست داشته باشد یا عاشق شما شود، زیرا اعتماد به نفس داشتن از ویژگی هایی است که مردم قادر به مقاومت در مقابل آن نمی باشند. احساس خوب باعث فرستادن ارتعاش خوب و مثبت به کائنات می شود و آن چیزی که احساس تان را خوب کرده است با استفاده از قانون جذب وارد زندگیتان می شود.

بر اساس قانون جذب واقعیت جهان این است که شما به هر آنچه که می خواهید میتوانید برسید و هیچ محدودیتی در جهت رسیدن به بزرگترین خواسته و آرزوهایتان وجود ندارد . تنها راهی که راز پیش پای شما میگذارد، این است که خود را در آیندۀ مطلوبتان متصور شوید و تمام چیزهای مثبتی که مد نظرتان است را به صورت واضح ببینید تا به تمام آنچه که میخواهید برسید. در صورتی که می خواهید به هر قیمتی که شده به همه آرزوها و خواسته های خود برسید در درجه اول باید احساسات شما مثبت و خوب باشند. کوین ترودو یک مولتی میلیونر آمریکایی است که در سال ۲۰۱۳ به ۱۰ سال زندان محکوم شد دلایل محکویت کوین به صورت کامل مشخص نیست. زیرا تحقیقات نشان داده که اگر آنان ثروت خود را از دست بدهند کمتر از دو سال دیگر همان مقدار ثروت را به دست میاورند.

در تمامی مدت زمان این پروژه عظیم که ابتدا به مدت شش ماه استارت خورد و در ادامه جزئی از زندگی تحقیقاتی تیم تخصصی موسسه آریال از سال 2006 میلادی ، درست بعد از همان زمانی که فیلم راز ، ساخته خانم راندا برن موضوع همه سمینارها و همایش ها و مجالس و سخنرانی ها شد . شاید این کار در ابتدا عجیب به نظر برسد، اما اگر شما با بوی پول ارتباط برقرار کنید بهتر خواهید توانست از قانون جذب پول و ثروت استفاده کنید. اگر مدام به گله و شکایتهای دیگران گوش دهید و بر آنها متمرکز شوید و با آنها همدردی کنید، آنگاه قانون جذب موقعیتهایی را در زندگیتان ایجاد میکند که از آنها شکایت کنید.

توضیحات: این فیلم اثر معروف جان اسپنسر الیس متخصص سلامتی است که در آن کوشیده است تا از این راز برای مردم پرده بردارد که، زیست شناسی و قوانین زیستی تنها 20 درصد از زندگی افراد را اداره میکند و 80 درصد باقی مانده را قانون جذب و افکار فرد اداره میکنند. ساده ترین و راحت ترین راه در جهت کنترل افکار و احساساتتان تمرین کردن است، شما با تمرین کردن میتوانید ارتعاش آرزو و خواسته هایتان را دقیقتر به کائنات ارسال کنید و بر اساس قانون جذب کائنات هر چه این ارتعاش دقیق تر و واضح تر باشد زودتر به چیزی که می خواهید میرسید . قانون این قانون چیه دقیقا که باعث شد شما موفق بشید؟ توجه کردن باعث به وجود آمدن افکار در ذهن شما میشود و همین افکار اولین قدم در پروسه جذب کردن است.

افکار ما حاصل توجهات ما هستند.یعنی تمام افکار شما ارای انرژی می باشد و از طریق افکارتان می توانید خواسته ها و ناخواسته ها را وارد زندگیتان کنید. و آن هم این است که از چیزهایی حرف میزنند که، نمیخواهند در زندگیشان اتفاق بی افتد. برای استفاده از قانون جذب باید اصول کار با قانون جذب را بدانید تا بتوانید از این قانون استفاده کنید.به جرات می توانم بگویم که قویترین و قدرتمندترین قانون برای رسیدن به تمام آرزوها قانون جذب است. در کل افکار ما زندگی ما را می سازد , و از طریق احساساتمان میتوانیم بفهمیم که افکار ما درست است یا اشتباه. افکار ما حاصل توجهات ما هستند. قانون جذب، حاصل ارتعاشاتی است که ما به کائنات میدهیم و نتیجه آنها را دریافت میکنیم. کائنات با توجه به ارتعاشی که دریافت می کنند آن ناخواسته یا خواسته را وارد زندگیتان می کنند .

یعنی دقیقا همان چیزی را که به آن میاندیشید به زندگیتان وارد میکند. به این فکر نکنید که چرا میخواهید پول بیشتری داشته باشید یا چطور قرار است این ثروت را به دست بیاورید. 1) خلاصۀ این قانون آن است که شما میتوانید با تصویرسازی ذهنی، وقایع و اتفاقات زندگی را به سمت خودتان جذب بکنید؛ بهعبارتدیگر وقتی ما تصویرسازی میکنیم، پدیده را میآفرینیم و آن را خلق میکنیم درواقع ذهن علت تامه خلق است؛ درواقع رابطۀ علت و معلولی است، چطور حرارت علت جوشش آب است فکر شما هم علت پدید آمدن این پدیدۀ خارجی است. قانون جذب آن زمان که ما در آرامش هستیم و یا در فکر و خیال، در درون ما جاریست. قانون جذب از بزرگ ترین اسرار زندگی است که تعداد کمی از مردم از میزان تاثیر آن در زندگی روزمره آگاه هستند.

آیا از مشکلات زندگی خسته شده اید؟ آیا می خواهید وارد دانشگاه شوید؟ در بخش دوم این کتاب یاد خواهید گرفت چه تفاوتی بین افراد فقیر و ثروتمند وجود دارد و با انجام دادن کار هایی که در این کتاب گفته شده است شما می توانید به یک فرد ثروتمند تبدیل شوید. شما در زندگی بر اساس آن چیزی را که داده اید جذب و دریافت می کنید. غافل از اینکه بر اساس قانون جذب تا زمانی که توجه تو بر روی آن قسمت از شخصیت انسانهاست که دوستش نداری قانون به تو کمک میکند و بخشهای بیشتری از وجود همان انسانها و انسانهای دیگر که تو را اذیت میکنه به تو نشان میدهد. اگر در مورد چیزی که فکر می کنید، احساستان خوب بود نشانه این است که دارید به آن خواسته و هدف می رسید اما اگر احساستان بد بود نشانه این است که دارید از آن خواسته و هدف دور می شوید و فاصله می گیرید.

باید برای خودمان بجنگیم و پای آنچه هستیم و آنچه می خواهیم که باشیم ، بایستیم. من همه تکنیک های آن را ابتدا برای آنها توضیح ، تشریح و آموزش داده و سپس به آنها می گفتم که هر کسی باید بطور جداگانه این تکنیک ها را برای خودش تا پایان این شش ماه نه تنها انجام دهد ، بلکه تمامی تغییرات و نتایجی را که بدست می آورد را هم باید یادداشت برداری و ثبت نماید .تا در پایان پروژه بتوانیم این نتایج را برای تمامی اعضای تیم که متشکل از 11 نفر بودند تحلیل و بررسی کنیم . اگر دائم از روزگار گله و شکایت کنید آنگاه قانون جذب با قدرت تمام وضعیت هایی را در زندگیتان ایجاد میکند تا از آنها شکایت کنید.

شما فقط فکر می کنید که احساس تان خوب بوده است، اگر واقعاً احساس خوبی در خودتان ایجاد شده باشد قطعاً نتایج فوق العاده ای در زندگیتان خواهید گرفت، اما دلیل اینکه خیلی از افراد به خواسته و اهدافشان نمی رسند این است که نمیتوانند احساساتشان را کنترل کنند. طبق قانون جذب هر چیزی که وارد زندگیتان می شود به صورت تصادفی و اتفاقی نبوده است و خودتان آن را جذب کرده اید. برخی بر این باور هستند که به هر چیزی فکر کنید برای شما اتفاق میافتد. در اینجا لازم است بدانید که فکر کردن کافی نیست و شما برای جذب باید توجه کنید. اگر شما قادر باشید کانون توجه خود را روی خواستههایتان متمرکز کنید، افکاری از جنس همان خواسته در ذهن شما شکل گرفته و در اینجا بیشتر راه در بحث قانون جذب را پشت سر گذاشتهاید.