را به آن می بخشند

اسانس درخـت چای حاوی ترکیباتی است که با باکتریهای مسئول بوی بد بدن مبارزه میکند. ترکیبات این دو گروه با هم فرق دارند، و این دو گروه کاربرد های متفاوتی دارند. ترکیباتی که درون اسانس ها می توان یافت با توجه به نوع گیاه کاملا متفاوت است و به همین دلیل از کاربردهای متفاوتی نیز برخوردار هستند و در صنایع مختلف از اسانس های با ترکیبات متفاوت استفاده می شود. ترکیبات به کار رفته در این دو گروه با هم فرق می کنند، و کاربردهای هر گروه نیز متفاوت است. برای روغن های گیاهی ملایم استفاده از 1-2 قطره در پایان پخت و پز یا فقط قبل از خدمت.

این مواد در بخش های متفاوت تعداد زیادی از گیاهان دارویی موجود است. اسانس یا همان روغن های فرار موجود در گیاهان، یکی از مهم ترین ترکیبات موجود در گیاهان و … ذرات موجود در روغنهای ضروری از تقطیر یا استخراج قسمت های مختلف گیاهان از جمله گل ها، برگ ها، پوست، ریشه ها، رزین ها و پوست ها می آیند. به این گونه روغن ها، روغن های ضروری می گویند زیرا این روغن ها بو، عطر و طعم مربوط به خود را دارند. اشاره کرد. در حقیقت اسانس های خالص بدون رنگ می باشند و هنگام ترکیب شدن با مواد مختلفی مانند آب تغییر رنگ می دهند.

تقطیر اسانس با بخار آب سماور! بخار ایجاد شده در اثر این کار وارد کندانسور شده و سرد و در داخل ظرف اسانس گیر ته نشین می گردد، اسانس نوع دوم دارای حالت روغنی است و به راحتی از ترکیب آب جدا می گردد، مایع باقی مانده دوباره وارد مخزن می شود و این عمل تا مرحله ای ادامه می یابد که مایع باقی مانده عاری از هرگونه عطر و بویی باشد.

در ادامه­ ی مقاله به بررسی کاربرد اسانس ­ها در صنایع مختلف خرید اسانس معطر می­پردازیم. به همین دلیل باید اسانس ها را در محل خنک و خشک و هم چنین در ظرف های مات و با درب محکم و به دور از نور نگه داشت. با توسعه علم شیمی، تکنولوژی و توانایی استخراج، محققان در زمینه تولید اسانس توانسته اند فرآیند اسانس گیری را بر روی انواع گیاهان، میوه جات، سبزیجات و صیفی جات انجام دهند. از دیگر استفاده های اسانس های خوراکی استفاده از این اسانس ها در تولید لبنیات، انواع توتون و تنباکو است. اسانس ها در معرض هوا و در دمای معمولی تبخیر می شوند به همین دلیل به آن ها روغن های فرار گفته می شود.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد خرید اسانس لیمو ترش لطفا از صفحه ما بخواهید.