ردیاب خورشیدی حیوانات مدل V34 – ویرگول

ردیاب می تواند در پیدا کردن حیوانات بازیگوش و پیشگیری از گم شدن آنها و همچنین کنترل رفت و آمد آنها در محدوده های جغرافیایی تعیین شده مورد استفاده قرار گیرد. همچنین افرادی که به پرورش و نگه داری حیوانات اهلی مانند اسب و پرندگان دست آموز می پردازند همواره نگران مفقود شدن آن ها هستند. ردیاب پرندگان برای افرادی که به پرندگان علاقه دارند و از داشتن پرندگان دست آموز در زندگی روزمره خود لذت می برند یک ضرورت محسوب ردیاب حیوانات خانگی قیمت می شود. فرقی نمی کند شما یک اسب گران قیمت دارید یا یک پرنده با ارزش یا حتی یک سگ باهوش، همواره احتمال مفقود شدن، فرار کردن و حتی سرقت آن ها وجود دارد.

این ردیاب ها اطلاعات را به صورت پیامک یا آنلاین از طریق اپلیکیشن ردیابی ارسال می کند. فقط کافیست قبل از این کار ردیاب جی پی اس را به او متصل کرده و با گوشی تلفن همراه موقعیتش را کنترل کند. هر چند سگ ها و گربه ها سال ها است که در مجاورت انسان ها زندگی می کنند و به این سبک زندگی خو گرفته اند، اما این حیوانات گاهی بر اساس غریزه خود عمل می کنند و اختیار اعمالشان از کنترل انسان خارج می شود.

ردیابی حیوانات خانگی: در سال های اخیر آمار خرید حیوانات خانگی در خانواده های ایرانی افزایش یافته است. معمولا در شلوغی کلان شهرهایی مانند تهران امکان گم شدن حیوان خانگی بسیار بالا است. با داشتن یک جی پی اس بدون شارژ می توانید یک محدوده امن را برای حیوان خانگی خود تعریف کنید. برخی از دستگاه ها دارای باتری قابل جابجایی هستند، بنابراین می توانید به سرعت با یک باتری یدکی کاملاً شارژ تعویض کنید. دارای قابلیت شارژ با یو اس بی نیز هست. ردیاب جی پی اس حیوانات خانگی دارای ویژگی های منحصر به فردی مانند اندازه کوچک، قدرتمند، کاملا ضد آب و با یک باتری قابل شارژ با ماندگاری ۷ تا ۱۰ روزه می باشد.

در جی پی اس ردیابی افراد GR600 یک میکروفون باکیفیت برای شنود و ضبط صدای محیط نیز در نظر گرفتهشده است. در نظر گرفتن هر دو مورد به شما کمک میکند تا بدانید چه نوع ردیاب چیپیاس حیوانات برای شما مناسب است. ردیاب حیوانات چطور کار میکند؟ 7. ضد آب بودن و مقاومت بالا در برابر ضربه و گرد و غبارو دماهای بسیار بالا و بسیار پایین که به صاحبان حیوانات اطمینان خاطر می دهد که در هر شرایطی قابلیت ردیابی حیوان خود را دارند. در نهایت هم این سرور ها موقعیت مکانی را برای شما بر روی نقشه آنلاین به نمایش در میآورند.