روش درمان سنتی ژنیکوماستی بدون جراحی – زیبا بمان

بزرگی سینه آقایان به هیچ عنوان نشانه ای از وجود آمادگی یا قدرت عضلانی در آن ها نیست ؛ بلکه این سینه های بزرگ به دلیل شل و ول بودن سبب می شود ، که سینه های آقایان حالتی دخترانه به خود بگیرند. بروز این عارضه اگر چه اغلب در سنین بالای ۴۵ سال در آقایان رخ می دهد و در این سن آن ها از قدرت روحی و روانی بالایی برخوردارند ؛ ولی باز هم این عارضه می تواند مشکلات عاطفی و روانشناختی را برای مردان به دنبال داشته باشد. گزینه های بیهوشی شامل مسکن ها و بی هوشی عمومی می شوند. استفاده از محصولات لبنی که شامل پنیرها و شیر هایکم چرب هستند را کاهش بدهید. روغن اسطوخودوس و روغن درخت چای ، هنگامی که در محصولات مراقبت از پوست استفاده می شود ، با ژنیکوماستی ارتباط دارد. در صورتی که نمی توانید ماهی مصرف کنید ، باید از کپسول روغن ماهی قبل از خواب استفاده نمایید. روغن ماهی به دلیل اینکه سرشار از اسیدهای چرب امگا ۳ است ، با متابولیزه کردن استروژن ، تولید تستوسترون را افزایش می دهد. غذاهای سرشار از روی می توانند میزان تولید هورمون تستوسترون در بدن را افزایش دهند.

پنجه شیطان تعداد سلولهای-T را افزایش میدهد و برای کاهش میزان بزرگی سینهی مردان به عنوان یک درمان گیاهی کارامد توصیه میشود. توصیه راز جراحی به شما عزیزان اینست که تا حد امکان از روش های موضعی ، برای از بین بردن چربی های قفسه سینه استفاده نکنید. این مایع را میتوان به راحتی بعد از انجام بیحس موضعی با استفاده از یک سرنگ ضخیم تخلیه کرد. بیشتر این تمرینات از طریق تقویت ماهیچه های قفسه سینه ، به کاهش حجم سینه ها در آقایان کمک می کنند. این نمک از سولفات منیزیم تشکیل شده که به فرایند سم زدایی کمک می کند و بنابراین باعث کاهش هورمون ها می شود. بنابراین ژنیکوماستی نمیتواند خودش علت سرطان باشد بلکه ممکن است نتیجه سرطان باشد. اگر میزان تستوسترون یک آقا در مقایسه با استروژن کم باشد، یا اگر فعالیت اضافی استروژن نسبت به تستوسترون در بدن وجود داشته باشد، ممکن است سینه های آن فرد بزرگ شود، که در علم به آن ژنیکوماستی می گویند. وجود کورکومین در زردچوبه ، سبب افزایش تولید تستوسترون در بدن می شود. این کاهش سطح هورمون میتواند ناشی از بیماری باشد که اثرات تستوسترون را مسدود کرده، منجر به کاهش تستوسترون شده یا اینکه موجب افزایش سطح استروژن میشود.

به طور عادی در زمان بلوغ یا با افزایش سن در اثر تغییرات هورمونی، شاهد بزرگی سینه در مردان خواهیم بود. باید گفت که ابتلا به بیماری ژنیکوماستی در سن رشد و بلوغ به اوج خود می رسد و غالبا با اختلالات و تغییرات هورمونی همراه است. بزرگ شدن یک پستان یا وجود یک تودهی سفت در آن میتواند از نشانههای ابتلا به سرطان پستان در مردان باشد. بزرگ شدن سینه در مردان که اصطلاحا به آن ژنیکوماستی گفته می شود ، امروزه به یکی از موضوعات رایج و پر اهمیت در میان آقایان مبدل گردیده است. در میان سبزیجات کرفس ، هویج ، گوجه و اسفناج جایگاه بهترین چربی سوزها را به خود اختصاص داده اند. پرس سینه یکی از تمرینات مفید برای تقویت عضلات سینه و کوچک کردن سینه در مردان می باشد. برای از بین بردن چربی های اضافی در ناحیه سینه و بزرگی سینه آقایان ، لازم است با کمک وزنه یا حتی وزن بدنتان ، تمرینات قفسه سینه را در برنامه ورزشی روزانه خود بگنجانید. یکی از بهترین تمرینات ورزشی برای کوچک کردن سینه در آقایان ، حرکت شنا می باشد.

برنامه ورزشی مناسب برای درمان خانگی ژنیکوماستی ، باید تاکید ویژه ای بر روی از دست دان چربی کل بدن داشته باشد و ضمن چربی سوزی ، عضلات ضعیف بدن شما را نیز حمایت کند. این چربی اضافی با کاهش چربی کل بدن از بین می رود ، و سینه های فرد به حالت نرمال باز می گردد. این حرکت را در ۵ ست ۲۵ تایی تکرار کنید. اگر به طور جدی قصد انجام این عمل را دارید، باید سعی کنید سیگار را ترک کنید. گفته شده که ۳۰ درصد نوجوانان ایران به چاقی مبتلا هستند که این روند در زنان، بیشتر از مردان است. این یکی از بهترین راه ها برای تشخیص آن از ژنیکوماستی است. در طی دوران بلوغ نیز بر هم خوردن تعادل هورمون های بدن در پسران ، می تواند به ظاهر شدن سینه های زنانه در آن ها منجر شود. بزرگ شدن پستان در نوزادان هم ممکن است رخ دهد و حتی با ترشح شیر (گالاکتوره) همراه باشد. گاهی اوقات، ممکن است بیمار به یک متخصص غدد (پزشک متخصص در ارتباط با هورمونها) معرفی شود تا وجود هرگونه عدم توازن هورمونی در بدن وی مشخص گردد. بافت غدد پستان ، بیش از اندازه رشد کرده است.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت ژنیکوماستی با لیزر.