زنی در جریان محاکمه پرونده تجاوز جنسی ژان کارول فاش کرد که ترامپ در پرواز مرا دست زد

توسط میز جهانی هند امروز: زنی روز سه‌شنبه در دادگاه نیویورک گفت که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در پروازی که در اواخر دهه 1970 رفته بود، به او تجاوز جنسی کرده است. جسیکا لیدز، که اکنون 81 ساله است، این بیانیه را هنگام شهادت در یک نویسنده بیان کرد شکایت ای جین کارول برای تجاوز و افترا علیه ترامپ.

لیدز به دادگاه گفت که ترامپ در بخش بیزینس کلاس پرواز به نیویورک دستش را روی دامن او گذاشته است.

او گفت: “او سعی می کرد مرا ببوسد و سینه هایم را می گرفت.”

لیدز اولین بار این ادعا را در مصاحبه ای با نیویورک تایمز چند هفته قبل از انتخابات 2016 مطرح کرد که ترامپ را به کاخ سفید فرستاد. در آن زمان، او گفت که تصمیم گرفت داستان خود را ده‌ها سال پس از اینکه ترامپ در جریان مناظره ریاست‌جمهوری با هیلاری کلینتون انکار کرد، ادعاهای تجاوز جنسی را منتشر کند.

همچنین بخوانید | نویسنده پس از رد ادعای شکایت او از سوی قاضی در دادگاه از ادعای تجاوز علیه دونالد ترامپ دفاع می کند

لیدز در مورد حادثه چه گفت

به گفته لیدز، او 38 ساله بود که تصادفاً در همان پرواز ترامپ بود. او به تایمز گفت که او در اتوبوس نشسته بود، اما یک مهماندار از او دعوت کرد که در یک صندلی خالی در کلاس اول بگیرد. صندلی در کلاس تجاری کنار ترامپ بود.

ترامپ خودش را معرفی کرد و با او دست داد و با هم صحبت کردند. ترامپ سپس از لیدز پرسید که آیا او ازدواج کرده است و او به او گفت که طلاق گرفته است.

لیدز گفت که ترامپ دسته بازو را بین آنها بالا برد، به سمت او حرکت کرد و شروع به دست زدن به او کرد. لیدز نقل کرد که او عقب نشست و به سرعت کابین درجه یک را ترک کرد و به مربیگری بازگشت.

ترامپ همیشه تمام اتهامات مربوط به تجاوز جنسی را رد کرده و هرگز به دلیل چنین ادعاهایی مورد پیگرد کیفری قرار نگرفته است.

همچنین بخوانید | وکیل از ژان کارول می‌پرسد که چرا وقتی ترامپ به او تجاوز کرد، جیغ نزد، او می‌گوید…

وکلای کارول از لیدز برای شهادت فراخوانده شد تا بتواند هیئت منصفه 9 نفره را متقاعد کند که ترامپ درگیر الگوی سوءرفتار جنسی بوده است.

پرونده تجاوز جنسی ژان کارول علیه ترامپ

کارول مدعی شده است که ترامپ 76 ساله در اواخر سال 1995 یا اوایل سال 1996 در رختکن فروشگاه بزرگ برگدورف گودمن به او تجاوز کرد و سپس با دروغ گفتن آنلاین در مورد آن، شهرت و حرفه او را خدشه دار کرد.

کارول 79 ساله از ترامپ شکایت کرده است که او در اواسط دهه 1990 در اتاق رختکن فروشگاه لوکس برگدورف گودمن در منهتن به او تجاوز کرده است.

ترامپ بارها این اتهامات را رد کرده است.

ادعای افترا کارول مربوط به یک پست اکتبر 2022 در پلتفرم Truth Social ترامپ است که در آن او پرونده ستون نویس سابق مشاوره مجله Elle را یک “کار کلاهبرداری کامل” و “یک فریب و دروغ” خواند. این دعوا به دنبال خسارت نامشخصی است و از ترامپ می‌خواهد نظرات خود را پس بگیرد.

اگر ترامپ در این پرونده شکست بخورد، این اولین بار خواهد بود که او از نظر قانونی به اتهام تجاوز جنسی مسئول شناخته می شود.

ماه گذشته، او او در یک پرونده جنایی مربوط به پرداخت پولی بی‌گناه اعتراف کرد درست قبل از رای گیری در سال 2016 برای یک ستاره پورن ساخته شده است.

رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده همچنین به دلیل تلاش‌هایش برای برگرداندن شکست در انتخابات ۲۰۲۰ در گرجستان، سوء استفاده از اسناد طبقه‌بندی شده از کاخ سفید و دست داشتن او در حمله به ساختمان کنگره آمریکا توسط حامیانش در ۶ ژانویه ۲۰۲۱ مورد بازجویی قرار گرفته است.

همچنین بخوانید | نویسنده پس از رد ادعای شکایت او از سوی قاضی در دادگاه از ادعای تجاوز علیه دونالد ترامپ دفاع می کند