زن آمریکایی که تمام پس انداز خود را صرف درمان سرطان دخترش کرده بود برنده لاتاری 2 میلیون دلاری شد

زنی در آمریکا که تمام پس انداز خود را صرف درمان سرطان دخترش کرد برنده یک قرعه کشی 2 میلیون دلاری شد. همچنین دخترش آخرین درمان خود را برای سرطان سینه یک روز پیش به پایان رساند.

میز جهانی هند امروز

فلوریدا،به روز شده: 11 آوریل 2023 09:43 IST

دختر گیمبلت فاش کرد که مادرش تمام پس‌اندازهای زندگی‌اش را صرف کرده بود تا بتواند هزینه‌های درمان و مراقبت از او را بپردازد.

توسط میز جهانی هند امروز: یک زن فلوریدا یک روز پس از اینکه تمام پس انداز خود را صرف درمان سرطان دخترش کرد، برنده یک قرعه کشی 2 میلیون دلاری شد. دختر این زن، جرالدین گیمبلت، آخرین درمان خود را برای سرطان سینه یک روز پیش به پایان رسانده بود.

جرالدین یکی از ساکنان لیکلند از فلوریدا، یکی از جدول کلمات متقاطع «2،000،000 دلار BONUS CASHWORD Scratch-Off game» را در یک پمپ بنزین خرید. در ابتدا کارمند به او گفت که همه آنها بیرون بودند. نیویورک پست گزارش داد، اما او از او خواست که دوباره بررسی کند.

بر اساس بیانیه مطبوعاتی قرعه کشی، گیمبلت گفت: «در ابتدا کارمند پمپ بنزین فکر کرد که بلیطی باقی نمانده است، اما از او خواستم که دوباره چک کند، زیرا من بازی های جدول کلمات متقاطع را بیشتر دوست دارم. “او آخرین مورد را پیدا کرد!”

طبق وب سایت بخت آزمایی، گیمبلت تصمیم گرفت که یک بار و یکجا به مبلغ 1645000 دلار پرداخت کند که شانس نقدینگی آن 1 در 3.9 میلیون بود.

دختر گیمبلت فاش کرد که مادرش تمام پس‌اندازهای زندگی‌اش را صرف کرده بود تا بتواند هزینه‌های درمان و مراقبت از او را بپردازد.

Pipkin Road Beverage Castle، خرده‌فروشی Lakeland که این محصول را فروخت، 2000 دلار کمیسیون پاداش برای فروش بلیط به برنده دریافت می‌کند.