زن باردار مسلح در آمریکا خانواده خود را نجات داد و در پارکینگ به مهاجم شلیک کرد

توسط میز جهانی هند امروز: یک زن باردار مسلح خانواده خود را با شلیک گلوله به مهاجمی که در پارکینگی در آرکانزاس در ایالات متحده در حال جمع کردن وسایل بودند نجات داد.

KLRT-TV وابسته به فاکس نیوز گزارش داد که خانواده، از ممفیس در تنسی، در شهر لیتل راک در آرکانزاس برای جشن تولد هفتمین تولد دخترشان بودند.

پدر، همسرش و دو دخترشان در گاراژ پارکینگ ریور مارکت بسته بندی می کردند و برای ترک شهر آماده می شدند که مورد حمله قرار گرفتند. بر اساس این گزارش، این مرد چند بار مورد اصابت قرار گرفت و توسط مرد دیگری به زمین چسبانده شد.

همچنین بخوانید | یک دانشجوی 21 ساله هندی الاصل در فیلادلفیا به ضرب گلوله کشته شد

زن مورد حمله مظنون دوم قرار گرفت. پدر گفت: “فقط یک دنده شکسته است و همسرم چند گره روی پیشانی خود دارد که ظاهراً او را با مشت زده است.”

این زن با وجود دریافت ضربات، اسلحه را بیرون آورد و قبل از تماس با 911 موفق شد به گردن فرد شلیک کند. مظنونی که مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود در بیمارستان تحت مداوا است و نفر دوم متواری شد.

شوهر این زن گفت چنین حملاتی آنها را از بازگشت به لیتل راک منصرف نمی کند و گفت که آنها دوست دارند سفر کنند.

او گفت: “ما در ممفیس زندگی می‌کنیم و این نوع اتفاقات همیشه برای مردم اینجا اتفاق می‌افتد. بنابراین منظورم این است که این چیزی نیست که بگذاریم بر زندگی‌مان بدرخشد یا سایه بگذاریم، زیرا ما دوست داریم سفر کنیم.”

همچنین بخوانید | خانواده می سی سی پی به دنبال اتهام پلیسی هستند که به پسر 11 ساله سیاه پوست در حین پاسخگویی به اختلافات خانگی شلیک کرد.