زوج آمریکایی به دلیل خالکوبی اجباری کودکان خردسال و بریدن پوست برای پاک کردن جوهر دستگیر شدند

توسط میز جهانی هند امروز: زن و شوهری در آمریکا به دلیل اینکه فرزندانشان را به زور خالکوبی کردند و سپس سعی کردند خالکوبی ها را پاک کنند، دستگیر شدند. بر اساس گزارشی با نیویورک پست، این زوج – مگان مای فار 27 ساله و نامادری 23 ساله گانر فار، فرزندان 9 ساله و 5 ساله خود را بستند و به زور به آنها دادند. خالکوبی

در این گزارش آمده است در حالی که یکی روی پا خالکوبی کرد، کودک دیگر روی شانه خالکوبی کرد.

تحقیقات بیشتر در مورد این پرونده نشان داد که بچه ها با طناب بسته شده بودند، دهان آنها با چسب و پارچه ای که چشمان آنها را پوشانده بود.

مقامات پس از مشاهده خالکوبی توسط پدر بیولوژیکی و نامادری وارد عمل شدند و موضوع را به خدمات حفاظت از کودکان (CPS) گزارش کردند.

اما وقتی زوج متهم از شکایت مطلع شدند با برداشتن اجباری خالکوبی ها سعی کردند از دستگیری فرار کنند. در این تلاش، آنها مناطق را برش داده، خراش داده و ساییده می‌کنند. آنها بیشتر خالکوبی ها را با آب لیمو مالیدند.

این زوج روز دوشنبه دستگیر و به جراحت به کودک و بازداشت غیرقانونی متهم شدند.

در حالی که مگان مائه فار به دو فقره جراحت به یک کودک و مهار غیرقانونی متهم شد، گانر فار به یک فقره مهار غیرقانونی و یک مورد جراحت به یک کودک متهم شد.

ستوان جیمز دنبی، رئیس پلیس موقت Zavalla در اظهار نظر در مورد این شکایت به رسانه های محلی گفت: “در محل خاص خالکوبی جراحات قابل مشاهده ای روی کودک وجود داشت و به نظر می رسید که گوشت در محل خالکوبی از بدن خارج شده است و این اتفاق افتاد. در مورد زمانی که CPS در اتهامات مربوط به کودک آزاری درگیر شد.”

در همین حال، کودکان تحت مراقبت CPS قرار گرفته اند و تحقیقات در مورد این پرونده ادامه دارد.