سقوط هواپیمای کوچک در نزدیکی شهر خرس بزرگ کالیفرنیا، هر سه سرنشین آن کشته شدند

توسط آسوشیتدپرس: به گفته مقامات، یک هواپیمای تک موتوره روز دوشنبه در نزدیکی فرودگاه کوهستانی کالیفرنیا سقوط کرد و هر سه سرنشین آن کشته شدند.

به گفته اداره هوانوردی فدرال، هواپیمای Beechcraft A36 حدود ساعت 2 بعد از ظهر در نزدیکی فرودگاه بیگ بیر سیتی سقوط کرد.

مقامات آتش نشانی گفتند که هواپیما به یک منطقه خالی برخورد کرد و هیچ آتش سوزی در کار نبود.

قربانیان بلافاصله شناسایی نشدند.

علت سقوط هواپیما در دست بررسی بود. گزارش های هواشناسی حاکی از آن است که در زمان سقوط هوا نیمه ابری بوده است.

فرودگاه خرس بزرگ در کوه‌های سن برناردینو در نزدیکی دریاچه خرس بزرگ، یک منطقه تفریحی محبوب در فاصله دو ساعت رانندگی از شرق لس‌آنجلس قرار دارد.

این دومین سانحه مرگبار هواپیمای کوچک در سه روز گذشته در جنوب کالیفرنیا بود. به گفته مقامات، روز شنبه بر اثر برخورد یک هواپیمای تک موتوره به تپه ای پوشیده از چمن در بالای خانه ها در محله ای در لس آنجلس در میان مه غلیظ، یک نفر کشته شد.

سازمان آتش نشانی لس آنجلس و اداره هوانوردی فدرال اعلام کردند که سسنا C172 حوالی ساعت 8:45 بعد از ظهر شنبه در سمت غربی شهر، در حدود 8 مایلی (13 کیلومتری) جنوب شرقی فرودگاه وان نیس سقوط کرد.

جوبین سلیمانی به همراه خانواده‌اش در منطقه مجلل بورلی کرست در خانه بود که صدای سقوط بلندی را شنیدند.

«ما فکر می‌کردیم ممکن است تصادف اتومبیل باشد. اما بیرون را نگاه کردیم و چیزی ندیدیم. سلیمانی روز یکشنبه گفت: ما نمی‌دانستیم این چه لعنتی است. “سپس جستجو و نجات ظاهر شد و در سراسر دامنه تپه بود.”

سازمان آتش نشانی در بیانیه ای اعلام کرد که پس از چندین ساعت جستجو در تاریکی و “مه غلیظ سطح زمین”، خدمه محل سقوط هواپیما و یک نفر را در لاشه هواپیما کشته شدند. FAA گفت که خلبان تنها سرنشین هواپیما بوده است.

زمانی که خورشید یکشنبه طلوع کرد، سلیمانی گفت که می تواند هواپیما را چند صد فوت (متر) بالاتر از ملک خود در کوه های سانتا مونیکا ببیند. او به آسوشیتدپرس گفت: «این کاملاً مخدوش است.

خلبان بلافاصله شناسایی نشد. نیروهای آتش نشانی بعد از ظهر یکشنبه جسد را پیدا کردند.

این هواپیما از برخورد با خطوط برق و یک مخزن بزرگ آب اجتناب کرد و به گفته مقامات، کمترین آتش سوزی وجود داشت.

اداره آتش نشانی اندکی پس از ساعت 20 شنبه در هشداری اعلام کرد که یک کنترل کننده ترافیک هوایی ابتدا پس از قطع ارتباط راداری با هواپیما در حالی که در مسیر فرودگاه وان نیس بود، مفقود شده است.

اداره هوانوردی فدرال و هیئت ملی ایمنی حمل و نقل در این مورد تحقیق خواهند کرد.