شاهزاده ویلیام یک پیمانه می ریزد، قبل از تاج گذاری با مردم ملاقات می کند

توسط آسوشیتدپرس: شاهزاده ویلیام قبل از تاجگذاری شاه چارلز سوم، یک پیمانه آل بیز ریخت و همراه همسرش کیت در مترو سوار شد. در حالی که تنها دو روز تا مراسم تاجگذاری روز شنبه در کلیسای وست مینستر باقی مانده است، ویلیام و کیت روز پنجشنبه در منطقه سرگرمی سوهو پایتخت بریتانیا زمانی را برای گفتگو با طرفداران سلطنتی، گردشگران و لندنی ها اختصاص دادند.

این جفت اولین سفر خود را با خط الیزابت انجام دادند که به نام ملکه الیزابت دوم و آخرین خط در شبکه شلوغ قطار لندن نامگذاری شده است. سپس در میخانه تاریخی Dog and Duck توقف کردند، جایی که ویلیام به پشت میله رفت و یک پیمانه کینگ میکر (Kingmaker) ریخت که برای جشن تاجگذاری دم کرده بود.

همچنین بخوانید | “بسیار با استعداد”: خانواده سلطنتی بریتانیا برای لباس ملکه برای طراح هندی نامه ارسال کرد

ویلیام به شوخی گفت که باید مراقب میزان نوشیدنی‌اش باشد و «به حالت کار برگردد». صدها طرفدار سلطنتی – برخی از چین، کانادا و ایالات متحده – در خیابان های سوهو صف کشیده بودند، به امید اینکه نگاهی اجمالی به این زوج، یک دست دادن یا یک گفتگوی کوتاه داشته باشند.

کیت به خیرخواهان گفت که فرزند ارشدش، شاهزاده جورج، در مورد تاجگذاری “هیجان زده” است. انتظار می رود که پادشاه 9 ساله که پس از پدرش در ردیف دوم قرار دارد، لباس چارلز را به عنوان یکی از چهار صفحه افتخار پادشاه در روز شنبه به همراه داشته باشد. جورج و خواهر و برادر کوچکترش پرنسس شارلوت و شاهزاده لوئیس روز چهارشنبه در کنار دیگر اعضای خانواده سلطنتی در تمرین این مراسم شرکت کردند.

دیدار سلطنتی روز پنجشنبه در حالی انجام شد که لندن برای اولین تاجگذاری بریتانیا از زمان تاجگذاری الیزابت دوم در 70 سال پیش آماده می شد. تزیینات یونیون جک و تاج در سرتاسر پایتخت ظاهر شده است، در حالی که بیگ بن به عنوان بخشی از تمرینات لباس اواخر شب در حوالی نیمه شب چهارشنبه با رنگ قرمز روشن شده است.

انتظار می رود حدود 100 رئیس دولت، نمایندگانی از 200 کشور و صدها هزار بازدید کننده برای این رویداد تاریخی به لندن بروند. بسیاری از طرفداران سرسخت سلطنتی در حال حاضر در نزدیکی کاخ باکینگهام اردو زده اند تا بهترین مکان تماشا را تضمین کنند.

همچنین بخوانید | گزارش: شاه چارلز، شاهزاده هری و مگان مارکل را در مراسم تاجگذاری خود علی رغم “نه” ویلیام می خواهد

ما همیشه از طرفداران خانواده سلطنتی بوده‌ایم. من همچنین برای جشن (ملکه) تمام شده بودم، بنابراین تمام لحظات بزرگی را که می توانیم، پشت سر می گذاریم. “این یک مناسبت عظیم است.” هزاران پلیس در سراسر لندن برای یکی از پیچیده‌ترین عملیات امنیتی در تاریخ بریتانیا مستقر شده‌اند تا برای هرگونه اختلال و تظاهرات ضد سلطنتی آماده شوند.

سه شنبه شب، ماموران مردی را دستگیر کردند که فشنگ های تفنگ ساچمه ای را به محوطه کاخ باکینگهام پرتاب کرد و کیف مشکوکی متعلق به این مرد را منفجر کرد. پلیس گفت که مرد مورد بازرسی قرار گرفت و یک چاقوی قفلی پیدا شد.

مقامات روز پنجشنبه گفتند که مظنون 59 ساله که نامش فاش نشده است، طبق قوانین بهداشت روان بازداشت و به بیمارستان منتقل شده است. کسی آسیب ندید و چارلز و کامیلا، همسر ملکه، در آن زمان در قصر نبودند.