طراحی لبخند دیجیتال DSD |دکتر سعید کریمی|طراحی لبخند با کامپیوتر

اصلاح طرح لبخند یا طراحی لبخند مجموعهای از درمانهای زیبایی استکه درنهایت به ایجاد لبخندی زیبا منجر میشود. برایاینکه بیمار صلاحیت انجام اصلاح طرح لبخند را دارا شود باید از سلامت دهانی خوبی برخوردار باشد و نباید هیچگونه پوسیدگی و بیماری لثه در دهان فرد وجود داشتهباشد. گرفتن عکس طرح لبخند برای طراحی با نرم افزار اصلاح طرح لبخند طراحی لبخند دیجیتالی ضروری طراحی لبخند دیجیتال چیست است. فرآیند اصلاح طرح لبخند یا طراحی لبخند لثه های ناصاف و بدشکل را اصلاح و مشکلات دیگر دندان را برطرف مینماید. چون نرم افزار طرح لبخند می تواند پیش از طراحی و ساخت لمینت های سرامیکی، طرح لبخند شما را به صورت سه بعدی با تکنولوژی های پیشرفته طراحی کرده و با استفاده از پرینتر سه بعدی لمینت ها را دقیقا مطابق با دندان های شما و به صورت سفارشی شده تولید کند.

سپس در ملاقات بعدی طرح اولیه با یک سری ماکت در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا لبخند جدید خود را امتحان کنید. اگر خیلی سخت تلاش می کنید تا طبیعی لبخند بزنید، می تواند نتیجه معکوس داشته باشد، بنابراین به خاطر داشته باشید که خودتان باشید و اجازه دهید شخصیت واقعی شما بدرخشد.

امروزه با اهمیت فراوانی که انسانها به زیبایی می دهند و پیشرفت روز افزون علم و تکنولوژی در زمینه های مختلف از جمله دندانپزشکی سبب شده تا علم جدیدی به علوم دندانپزشکی اضافه شود به طوری که بحث طراحی لبخند دیجیتال چند سالی است به طور گسترده در حال پیگیری و پیشرفت می باشد. منطقی است که همه ما خواهان لبخندی دلنشین با دندانهای سفید و مرتب بی عیب و نقص هستیم به ناچار با پیشرفت روز افزون تکنولوژی و همچنین افزایش انواع روش ها و درمان های زیبایی دندانپزشکی در سال های اخیر این مهم بی تاثیر نبوده است.

روش های طراحی لبخند برای اشخاص مختلف متفاوت است زیرا اصولا افراد از لحاظ پوست، نوع دندان ها، رنگ و چهره تفاوت های فراوانی دارند. افراد دیگری هم هستند که به خاطر موقعیت شغلیشان ارتباطات زیادی با ارباب رجوع دارند و نیاز دارند که با لبخندی زیبا و یکدست اثرگذاری بهتری هنگام مذاکره با مشتریهایشان داشته باشند و استایل خود را تکمیل کنند. گاهی ممکن است دندان شخص به واسطه شکستگی یا ترکی که دارد به ترمیم نیاز پیدا کند. ادغام صورت با اصلاح طرح لبخند نیز در این مرحله معرفی شد، اما اتصال به دنیای دیجیتال سه بعدی وجود نداشت.