عمران خان، نخست‌وزیر سابق پاکستان، اخطاریه مالیاتی لوکس 14 لک برای اقامت در لاهور دریافت کرد.

توسط Press Trust of Indiaبه گزارش رسانه ها، عمران خان نخست وزیر سابق پاکستان روز دوشنبه اخطاریه مالیاتی لوکس به مبلغ 14 میلیون روپیه پاکستان برای اقامتگاهش در لاهور از دولت استان پنجاب دریافت کرد.

اخطاریه صادر شده از سوی وزارت مالیات و مالیات به رئیس تحریک انصاف پاکستان برای پرداخت 14 میلیون و 40 هزار روپیه برای اقامتگاه پارک زمان وی که در حال حاضر در آن ساکن است، قرار است تا روز دوشنبه پرداخت شود. ژئو نیوز پاکستان گزارش داد که آخرین تاریخ ارسال آن 12 می بود

مقام جمع‌آوری مالیات استان گفت که عمران خان پرونده خانه‌ای را که ماه گذشته از او درخواست شده بود، ارائه کرد و پس از برآورد، یک اخطار مالیاتی لوکس برای بازیکن کریکت که به سیاستمداری تبدیل شده بود فرستاده شد و او اخطار را دریافت کرد.

بر اساس این گزارش، عمران خان مالیات خود را مرتباً ثبت کرده است، اما اگر این بار موفق به انجام این کار نشود، طبق قانون اخطاریه دیگری برای وی ارسال خواهد شد.

در این گزارش آمده است که خانه قدیمی رئیس حزب تحریک انصاف در پارک زمان تخریب شد و خانه جدیدی به جای آن ساخته شد که متعلق به او و خواهرانش بود.

ماه گذشته، اداره اخطاریه ای به مادر این سیاستمدار 70 ساله، مرحوم شوکت خانم، صادر کرد تا مالیات خانه های لوکس را ارزیابی کند، که به عمران خان دستور داد تا معوقات مالیات لوکس را به مبلغ 36 میلیون روپیه تسویه کند.

در این گزارش آمده است که این ملک همچنان به نام شوکت خانم است که در سال 1364 درگذشت.

عادل امجد، افسر امور مالیاتی، با رد عنصر بزه دیدگی سیاسی، گفت که این اداره تصمیم گرفت تمام خانه های لوکس دو یا بیش از دو کانال (حدود 1012 متر مربع) را مورد ارزیابی قرار دهد.

عمران خان، بازیکن کریکت که به سیاستمداری تبدیل شده بود، در آوریل سال گذشته پس از از دست دادن رای عدم اعتماد به رهبری خود از قدرت برکنار شد، که به گفته او بخشی از توطئه ای به رهبری ایالات متحده بود که او را به دلیل تصمیمات سیاست خارجی مستقل خود در مورد هدف قرار داده بود. روسیه، چین و افغانستان.