فروش انواع نهال گردو پیوندی و پربازده در پاییز 1400

فروش انواع نهال گردو پیوندی و پربازده در پاییز 1400

خرید نهال باکیفیت شروع یک سرمایه‌گذاری پرسود است. اگر نهالی که خریداری می‌کنید کیفیت نداشته باشد هیچ‌وقت نمی‌توان انتظار باغی پر از محصول داشت. بنابراین سعی کنید نهالستانی معتبر که فروش نهال گردو باکیفیت را تضمین می‌کنند، انتخاب کنید.

 

بهترین فصل برای کاشت و پرورش نهال، فصل پاییز است. با توجه به محبوبیت و سود بالای نهال گردو، هرساله در کشور با شروع فصل پاییز خرید نهال گردو رونق می‌گیرد و باغداران با امید زیادی شروع به کاشت نهال گردو می‌کنند. به همین دلیل همیشه توصیه کارشناسان جهاد کشاورزی خرید نهال گردو از نهالستان‌های معتبر است.
نهال گردو یکی از ارقام سازگار و مقاوم است که پس‌ از کاشت به‌سرعت به محصول دهی می‌رسد. کاشت نهال گردو بیشترین سودآوری را برای باغداران به همراه خواهد داشت. در ادامه علت خرید نهال گردو در باغ را موردبررسی قرار می‌دهیم.

چرا نهال گردو، پرسودترین نهال شناخته ‌شده است؟

درخت گردو یکی از مقاوم‌ترین و سازگارترین ارقام برای کاشت نهال است. عمر اقتصادی بالا و محصول دهی زیاد باعث شده تا بسیار موردتوجه باغداران قرار بگیرد. دلایل خرید نهال گردو عبارت‌اند از:

·         برداشت محصولات گردو چون کوتاه‌قد است آسان است و همچنین ریسک نگهداری آن کم است.

·         محصولات درخت گردو بسیار متنوع است و قیمت محصولات درخت گردو بالاست.

·         فواید مغز گردو زیاد است و به همین دلیل تقاضای خرید آن همیشه در بازار زیاد است.

·         تمام قسمت‌های درخت گردو قابل‌استفاده است ازجمله برگ، چوب، پوست گردو و … که این مورد سود درخت گردو را دوچندان می‌کند.

·         درخت گردو سازگاری بالایی دارد و با توجه به تنوع آن در سراسر کشور قابلیت کاشت دارد.

·         درخت گردو در مقابل سرما و گرما مقاومت بالایی دارد و می‌تواند با شرایط سخت سازگار شود.

·         مقاومت در برابر آفات و بیماری‌ها یکی دیگر از موارد خرید نهال گردو است.

شرایط لازم برای یک باغ گردو پر محصول

نهال گردو به آب‌وهوای سرد و زمستانی نیاز دارد تا بهترین عملکرد را داشته باشد. یک باغ گردو با یک هکتار مساحت سالانه می‌تواند 10 تن گردو تولید کند که این رقم نشان‌دهنده سود بالا برای باغداران است.

در این میان برخی از نهال‌های گردو کیفیت بالاتری دارند و بهترین عملکرد را از خود نشان می‌دهند ازجمله نهال گردو کانادایی، نهال گردو ژنوتیپ برتر و نهال گردو چندلر که باردهی بهتری دارند.

قبل از اینکه تصمیم به کاشت نهال گردو بگیرید باید با شرایط لازم باغ گردو آشنا باشید. یکی از موارد مهم برای خرید بهترین نهال گردو انتخاب نهالستان معتبراست تا بهترین نهال گردو را برای کاشت در اختیار باغداران قرار دهد. بهترین نهال‌های گردو در زمان کمتری به باردهی می‌رسند.

برای داشتن یک باغ گردو پر محصول نهال گردو اصلاح‌شده  و پیوندی را خریداری کنید.

به شرایط جغرافیایی منطقه توجه نمایید تا بهترین نهال متناسب را با منطقه را خریداری کنید.

تمام شرایط کاشت و پرورش نهال گردو ازجمله نیاز آبی، نیاز دمایی و … را باید در هنگام خرید در نظر بگیرید.

در تماس با کارشناسان نهالستان ارغوان می‌توانید بهترین نهال گردو را خریداری نمایید و در کمترین زمان تحویل بگیرید. نهالستان ارغوان نهال با مدیریت مهندس رسول بابایی درزمینهٔ فروش نهال گردو به سراسر کشور همراه با شناسنامه و گواهی بهداشت فعالیت می‌کنند.

پرفروش‌ترین انواع نهال گردو در پاییز 1400

برخی از ارقام نهال گردو با توجه به خواصی که دارند محبوبیت بیشتری دارند و در بازار فروش بالایی دارند.

نهال گردو کانادایی

نهال گردو کانادایی ارغوان یکی از ارقام محبوب در سال 1400 است. باردهی زیاد نهال گردو کانادایی و مقاومت بالای آن در برابر بیماری‌ها و آفات علت محبوبیت آن است. با خرید این نهال گردو از همان سال اول شاهد ثمر دهی درخت گردو خواهید بود و در سال سوم به باردهی اقتصادی خواهد رسید. میزان باردهی نهال گردو کانادایی در هکتار بیش از 10 تن است.

نهال گردو ژنوتیپ برتر

یکی دیگر از انواع نهال گردو پر محصول، نهال گردو ژنوتیپ برتر ارغوان است. این نهال گردو در مناطق 0 تا 2500 متری از سطح دریا بهترین عملکرد را دارد. نهال گردو ژنوتیپ تیپ 7 خودگرده‌افشان و دو بار گل است. زود خزان در پاییز و دیربرگده است و به همین علت می‌توان در مناطق سردسیری کاشته شود.

نهال گردو چندلر

نهال گردو چندلر برای ارتفاعات 0 تا 1500 متری از سطح دریا مناسب است و یکی از ارقام تجاری روز دنیاست. این نهال گردو آمریکایی از سال اول شروع به باردهی می‌کند و در سال چهارم که به رشد اقتصادی می‌رسد تا 6 تن در هکتار باردهی دارد.

نهال گردو فرنور

یکی از انواع نهال گردو فرانسوی و ارقام تجاری روز دنیا، نهال گردو فرنور است. نهال گردو فرنور مقاوم به سرمای بهاره و سرمای زمستانه است و به همین علت به‌عنوان نهال گردو مقام به سرما شناخته می‌شود. این نهال فرانسوی را در فاصله 1500 تا 2500 متری بکارید.

نحوه خرید بهترین نهال گردو

سازگاری پذیری رقم با منطقه و باغ شما یکی از مواردی است که باید در زمان خرید نهال گردو به آن توجه کنید. انتخاب نهال‌هایی که با منطقه و شرایط آب‌وهوایی منطقه شما سازگاری دارد بسیار مهم است. در میان ارقام سازگار، نهالی را انتخاب کنید که بیشترین سازگاری را با منطقه شما دارد.

برای این انتخاب هوشمندانه می‌توانید از مشاوره رایگان پیش‌ از خرید نهال در نهالستان ارغوان نهال استفاده کنید. مشاوران ارغوان نهال بعد از آگاهی‌ از موقعیت جغرافیایی باغ شما، بهترین نهال گردو قابل کاشت در آن منطقه را به شما معرفی می‌کنند.

شما می‌توانید علاوه بر دریافت مشاوره رایگان، در تمامی مراحل کشاورزی و باغداری مثل مشاوره پیش‌ از خرید نهال گردو، مشاوره در حوزه نحوه کاشت نهال گردو، مشاوره در حوزه نحوه آبیاری و کود دهی و قیمت نهال گردو نیز با مشاوران تخصصی ما در تماس باشید.

تماس با کارشناسان 09141836535

سایت نهالستان ارغوان نهال www.nahalarghavan.com

#نهال_گردو

#خرید_نهال_گردو

#نهال_گردو_چندلر