فلوریدا guv DeSantis لایحه نمایش محدود کننده درگ، درمان ترانس، استفاده از ضمیر را امضا می کند

توسط آسوشیتدپرس: ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا، روز چهارشنبه لایحه‌هایی را امضا کرد که مراقبت‌های تأییدکننده جنسیت از خردسالان را ممنوع می‌کند، نمایش‌های درگ را هدف قرار می‌دهد، بحث در مورد ضمایر شخصی را در مدارس محدود می‌کند و افراد را مجبور می‌کند از حمام‌های خاصی استفاده کنند.

دسانتیس در حالی که خود را برای نامزدی ریاست جمهوری جمهوری خواهان آماده می کند، قانون ضد دگرباشان جنسی+ را بخش بزرگی از دستور کار خود قرار داده است. او لوایح را در مقابل جمعیتی که در مدرسه مسیحی کمبریج انجیلی در تامپا تشویق می کردند، امضا کرد. این مراسم حسی شبیه کمپین داشت، در حالی که دسانتیس شارپیس را به سمت جمعیت پرتاب می کرد، برخلاف زمانی که او به طور خصوصی اقداماتی را درباره سقط جنین و حقوق اسلحه امضا می کرد.

دموکرات ها با این لوایح مخالفت کردند و در جلسه ای که دو هفته پیش به پایان رسید، تجمعات LBTQ+ در ساختمان کنگره برگزار شد. اما جمهوری خواهان در هر دو مجلس اکثریت فوق العاده دارند و به راحتی لوایح امضای دیسانتیس را تصویب کردند.

دیسانتیس در حالی که پشت یک سخنرانی با تابلویی روی آن نوشته شده بود «بگذارید بچه‌ها بچه باشند» به جمعیت گفت: «تاسف‌آور است که ما حتی برخی از این بحث‌ها را داریم.

دیسانتیس روایتی را ارائه کرد که هیئت‌های متخصص در انجمن‌های بزرگ پزشکی کشور گفته‌اند نادرست است، مانند این ایده که کودکان به طور معمول «مثل» می‌شوند. در حالی که او می‌گوید از حقوق والدین محافظت می‌کند، مخالفانش می‌گویند که او حقوق والدینی که بچه‌های تراجنسیتی دارند را انکار می‌کند.

شورین جونز، سناتور ایالتی دموکرات، که همجنس‌گرا است، گفت: «آن‌ها خود را در حزب کم‌تر دولت و حقوق والدین پوشانده‌اند، و آنچه اکنون می‌بینیم کاملاً برعکس است». هر پدر و مادر دیگری حق دارند فرزند خود را آنگونه که می خواهند تربیت کنند، تا زمانی که فرزند شما همجنسگرا، ترنس و دوجنسه نباشد. این آزادی برای برخی از والدین است، اما نه برای همه والدین.

قانون مراقبت از جنسیت همچنین استفاده از پول دولتی برای مراقبت های تایید کننده جنسیت را ممنوع می کند و محدودیت های جدیدی را برای بزرگسالانی که به دنبال درمان هستند اعمال می کند.

سه پدر و مادر فلوریدا از دادگاه فدرال خواسته اند که بلافاصله دستور منع موقت برای جلوگیری از اجرای قانون جدید صادر کند. وکلای خانواده‌ها که در حال اعتراض به هیئت‌های پزشکی و استئوپاتیک ایالتی هستند، روز جمعه در دادگاه حاضر خواهند شد تا استدلال کنند که فرزندانشان باید بتوانند با ادامه این پرونده مراقبت‌های پزشکی دریافت کنند. این خانواده ها توسط مشاور حقوقی جنوبی، مدافعان و مدافعان حقوقی GLBTQ، مرکز ملی حقوق لزبین ها و کمپین حقوق بشر نمایندگی می شوند.

Planned Parenthood بلافاصله پس از امضای این لایحه در حالی که سازمان پیامدهای این قانون را ارزیابی می‌کند، لغو قرارهای مراقبتی مبتنی بر جنسیت را آغاز کرد.

درمان پزشکی تراجنسیتی برای کودکان و نوجوانان به طور فزاینده ای در بسیاری از ایالت ها مورد حمله قرار می گیرد و اخیراً تحت محدودیت ها یا ممنوعیت های کامل قرار گرفته است. اما بیش از یک دهه است که در ایالات متحده در دسترس بوده است و توسط انجمن های پزشکی بزرگ به عنوان مراقبت مناسب برای افراد مبتلا به نارسایی جنسیتی تایید شده است. دستورالعمل های آنها به طور کلی از جراحی برای افراد زیر سن قانونی جلوگیری می کند.

درمان معمولاً با ارزیابی ناراحتی ناشی از عدم تطابق هویت جنسی با جنسیت تعیین شده شروع می شود. با رضایت والدین، دیسفوری مداوم را می توان با هورمون ها درمان کرد، اما معمولاً تا سن 16 سالگی انجام نمی شود. دستورالعمل ها همچنین می گویند که جراحی باید برای افراد 18 سال و بالاتر انجام شود.

اما دیسانتیس در هنگام امضای لایحه با تشویق صحبت کرد.

ما هرگز این کار را در طول تاریخ بشر انجام ندادیم تا اینکه دقیقاً دو هفته پیش؟ حالا این چیزی است؟ آنها از دانش آموزان کلاس سومی می خواهند که ضمایر خود را اعلام کنند؟ ما ضمیر المپیک را در فلوریدا انجام نمی دهیم.

ممنوعیت مراقبت‌های تأییدکننده جنسیت و قانون هدف‌گیری درگ فوراً اجرا می‌شود. محدودیت های حمام و قانون ممنوعیت مدارس از اجبار کودکان به «ارائه عنوان شخصی یا ضمایر دلخواه خود» از اول ژوئیه اجرایی می شود.

جونز گفت که انتخاب محل برگزاری از سوی فرماندار نشان دهنده عدم محبوبیت پلت فرم مبارزات انتخاباتی وی است.

جونز گفت: «اگر او به سیاست‌های خود بسیار مطمئن است، پشت امضای لوایح در یک مدرسه مسیحی یا مکانی که بیشتر مستعد ستایش برای تعصب خود هستید، پنهان نشوید». «این کار را در جامعه انجام دهید. “

رندی فاین، نماینده جمهوری خواه، که حمایت مالی از ممنوعیت مراقبت جنسیتی برای خردسالان بود، از دین خود برای دفاع از اقدامات ایالت استفاده کرد.

فاین گفت: “خدا با فرزندان ما اشتباه نمی کند.”

جونز برداشت فاین از کتاب مقدس را غیرصادقانه خواند.

جونز گفت: «برای هر کسی که از کتاب مقدس استفاده کند، همانطور که شما نسبت به جامعه ای از مردم تبعیض آمیز و نفرت انگیز هستید، اینطور کار نمی کند. شما نمی توانید کتابی را که بر اساس عشق ساخته شده است بردارید و آن را بچرخانید و متناسب با روایت شما باشد.