مرد آلاسکا تا عمق کمر در زمین های گلی گیر می کند، پس از ورود جزر و مد غرق می شود

توسط میز جهانی هند امروز: یک مرد 20 ساله تا کمرش در لجن شن‌مانند گیر کرد و با ورود جزر و مد غرق شد. مقامات گفتند که مردی در حالی که روی زمین‌های گلی جزر و مدی راه می‌رفت غرق شد قبل از اینکه امدادگران دیوانه بتوانند او را بیرون بیاورند.

متوفی که زکری پورتر نام داشت، ساکن لیک بلوف، ایلینوی بود.

آستین مک دانیل، سخنگوی نیروهای ایالتی آلاسکا به آسوشیتدپرس گفت که جسد او صبح دوشنبه پیدا شد.

این حادثه آخرین فاجعه در Turnagain Arm بود، مصب 48 مایلی (77 کیلومتری) که مدت ها پیش توسط یخچال های طبیعی ایجاد شده بود که از ناحیه آنکوریج به سمت جنوب شرقی حرکت می کند و به موازات یک بزرگراه اصلی است.

این خور به خاطر زمین های گلی خطرناکش که از گل و لای ساخته شده توسط صخره های پودر شده از یخچال های طبیعی ساخته شده است، شناخته شده است.

حداقل سه نفر دیگر در طول سال ها در آنجا گیر کرده و غرق شده اند. چندین نفر دیگر نجات یافته اند، از جمله فردی که ماه گذشته در آنجا ماهیگیری می کرد.

کریستی پترسون، مدیر و سرپرست EMT اداره آتش نشانی داوطلبانه Hope-Sunrise در مورد آلاسکا گفت: “بزرگ است، شگفت انگیز است، زیبا است، و فوق العاده است.” “اما باید به خاطر داشته باشید که این مادر طبیعت است و او به بشریت رحم نمی کند.”

این حادثه در نزدیکی جامعه امید، یک جامعه عجیب و غریب با حدود 80 نفر رخ داد. در سراسر Turnagain Arm فقط 22 مایل – اما 90 دقیقه رانندگی – از Anchorage قرار دارد.

خور از ناحیه آنکوریج به سمت جنوب شرقی حرکت می کند و به موازات بزرگراه سوارد، تنها بزرگراهی است که به جنوب می رود و گردشگران را از آنکوریج به بهشت ​​ورزشکاران شبه جزیره کنای می رساند.