مرد تگزاسی برای تیراندازی به مامور قلابی پارکینگ که از او 40 دلار کلاهبرداری کرده بود، تاریخ را متوقف کرد

توسط میز جهانی هند امروز: مردی از تگزاس که گفته می شود هنگام قرار ملاقات با او 40 دلار در هزینه پارکینگ کلاهبرداری شده بود، قبل از بازگشت به شام، کلاهبردار را با شلیک گلوله کشت و کشت.

متهم که اریک آگویر 29 ساله نام دارد، پس از اینکه الیوت نیکس 46 ساله را در پارکینگ نزدیک رستوران رودئو گات هیوستون به قتل رساند، به تاریخش گفت که “همه چیز خوب است” به شام ​​ادامه داد.

اریک آگویر در یک قرار ملاقات که گفته می‌شود در طی آن مردی را که او را در فضای پارکینگ پاره کرده بود شلیک کرد. (اعتبار عکس: پلیس هیوستون)

به گفته پلیس، در غروب 11 آوریل، آگویر و قرارش وسایل نقلیه خود را در نزدیکی محل برگر پارک کردند و قربانی به آنها گفت که هزینه هر کدام 20 دلار است. آگویر 40 دلار به نیکس پرداخت و بعداً توسط کارکنان رستوران به او گفتند که نیکس برای پارکینگ کار نمی کند.

بخوانید | مهاجران هندی در استرالیا مردی را که به جرم تجاوز به 5 زن کره ای محکوم شده بود، محکوم کرد

به گزارش سی ان ان با استناد به اسناد دادگاه، شاهدی که تعامل اولیه آگوئرو با نیکس را دید به پلیس گفت که سپس متهم را دید که به سمت ماشینش دوید، اسلحه ای برداشت و به دنبال نیکس که دور از دید او بود، دوید.

پس از ادعای حمله به نیکس، مظنون به تاریخ خود گفت که قربانی را ترسانده است. اما سوابق دادگاه حاکی از آن است که به جای اینکه میز خود را ببرند، این زوج به دلیل اینکه آگویر “ناراحتی” به نظر می رسید، آنجا را ترک کردند.

پس از تیراندازی، پلیس هیوستون یک عکس نظارتی منتشر کرد که آگویر و قرار ملاقاتش را با هم نشان می داد و از مردم برای شناسایی کمک خواست. به گفته پلیس، تاریخ مظنون چند روز بعد با آنها تماس گرفت.

او می‌خواست کار درست را انجام دهد. ایندیپندنت به نقل از ریک دتوتو، وکیل این زن گفت: او می‌خواست مطمئن شود که جلو آمده و به پلیس گفته است.

مظنون که در نزدیکی کورپوس کریستی، تگزاس زندگی می کند، روز پنجشنبه به اتهام قتل در دادگاه حاضر شد.

بخوانید | مظنونان جهادی 33 سرباز بورکینافاسو را کشتند: ارتش