مرد سنگاپوری هندی الاصل به دلیل کتک زدن دوست دخترش با قفس آهنی به زندان افتاد

توسط میز جهانی هند امروز: یک مرد هندی الاصل پس از دعوا بر سر سگ خانگی خود با یک قفس آهنی به دوست دخترش توسط دادگاهی در سنگاپور به زندان محکوم شد. این مرد، ویشنشواران جاگادیسان (42)، با لاکشمی کارتیگا سوبرامانیام (39) خود در یک رابطه زنده بود.

این زوج مدتی است که در روابط خود دچار مشکل شده اند. آنها یک روز دعوا کردند که چگونه یک سگ خانگی بزرگ کنند. چیزی که به عنوان یک مشاجره لفظی شروع شد به سرعت بالا گرفت و ویشنشواران یک قفس آهنی به وزن حدود 1 کیلوگرم را روی لاکشمی پرتاب کرد. وی در این حادثه مجروح شد و در کلانتری محل پرونده تشکیل داد.

همچنین بخوانید | تامیل نادو CM MK Stalin برای افزایش سرمایه گذاری، تور سنگاپور، ژاپن را آغاز می کند

دادگاهی در سنگاپور او را مجرم شناخته و ویشنشواران را به یک ماه زندان محکوم کرد. دادگاه او را به دلیل اقدام بدون توجه به امنیت دیگران و تهدید به او محکوم کرد.

پیش از این، زمانی که لاکشمی از ویشنشواران از سرقت شکایت کرده بود، او را تهدید به شکستن صورت او در مقابل پلیس کرده بود.

در دادگاه، وکیل ویشنواران گفت که رابطه این زوج برای مدتی تحت فشار بوده و آنها اغلب با هم دعوا می کردند. این وکیل دادگستری از دادگاه خواست تا رابطه شکننده بین این دو را درک کند و پرونده را تنها با جریمه نقدی برای ویش‌نشواران ببندد.

همچنین بخوانید | “بازی تمام شد”: مریم نواز به دلیل مهاجرت اعضای ارشد حزب تحریک انصاف با عمران خان مخالفت کرد

با این حال، قاضی پس از شنیدن استدلال های هر دو طرف گفت که خشونتی که لاکشمی با آن مواجه شده است، شایسته ترحم نیست. دادگاه گفت: عفو متهم صرفاً به دلیل رابطه، تخلف از قانون است و حکم وی را اعلام کردند.

طبق قانون سنگاپور، افرادی که به خطر انداختن جان انسان‌ها و اقدام عجولانه یا سهل انگارانه متهم شوند، می‌توانند تا 1.5 میلیون روپیه جریمه یا تا شش ماه یا هر دو زندانی شوند. در عين حال، مجرمان ايجاد صدمات شديد، ارعاب جنايي به حبس تا 10 سال يا جزاي نقدي يا هر دو مجازات مي‌شوند.

همچنین بخوانید | نوجوان آمریکایی پدر و مادر، خواهر و برادر را به قتل می رساند، ادعا می کند که آنها “آدمخوار” بودند که قصد داشتند او را بخورند