مرد هندو شاغل در کانال خبری پاکستان ربوده شد، مادرش برای بازگشت سالم او درخواست کرد

توسط میز جهانی هند امروزرسانه های محلی گزارش دادند که یک فرد از جامعه اقلیت هندو که به عنوان مدیر بازاریابی یک کانال خبری برجسته در پاکستان کار می کرد، از خارج از محل اقامت خود ربوده شد.

طبق تصاویر دوربین مداربسته، آکاش رام که رئیس بازاریابی بول نیوز بود، در ساعات اولیه روز سه شنبه ربوده شد و با یک وسیله نقلیه نقره ای که اغلب در خارج از مقر این سازمان رسانه ای دیده می شد، برده شد.

به گزارش بول نیوز، رئیس بازاریابی به همراه نگهبان امنیتی و دو خدمتکار دیگر در ساعت 6 صبح ربوده شد.

بر اساس این گزارش، دوربین های مداربسته تخریب شده بودند.

غلام عباس شاه که به عنوان یک روزنامه نگار در بول نیوز کار می کند، ویدئویی از مادر آکاش رام را در توییتر منتشر کرد که مکرراً از مقامات می خواهد که پسرش را سالم به خانه بازگردانند.

این مادر می گوید: “ساعت 8 صبح خواب بودیم که پسر کوچکترم با من تماس گرفت و گفت شخصی پسر بزرگم را ربوده است. خبری از محل نگهداری او نیست. چرا پسرم را ربوده اند؟ پسرم بی گناه است. لطفا پسرم را برگردانید.” در ویدئویی که این روزنامه نگار پاکستانی در توییتر منتشر کرد، گفت که به شدت گریه می کرد.

او گفت: “چرا هر بار در این کشور (ربایش) اتفاق می افتد؟ او (آکاش) کارهای زیادی برای پاکستان انجام داده است. به فقرا کمک کرده است. پس گناه او چه بود؟ من فقط می خواهم پسرم را دوباره ببینم. فقط می خواهم. او برگشت، هیچ چیز دیگری.”

حوادث مکرر حملات هدفمند علیه اقلیت ها

چندین مورد از قتل و ربودن هدفمند افراد متعلق به جامعه اقلیت، به ویژه هندوها، در پاکستان وجود داشته است.

سه حادثه قتل های هدفمند در ماه مارس بر سر زبان ها افتاد.

در 31 مارس، دایال سینگ، یک تاجر سیک توسط افراد مسلح ناشناس در مغازه خود در پیشاور به ضرب گلوله کشته شد.

دکتر بیربال جنانی، مدیر بازنشسته شرکت شهرداری کراچی و چشم پزشک، در نزدیکی بزرگراه لیاری در 20 مارس به ضرب گلوله کشته شد. دستیار وی، دکتر قرات العین نیز در این حمله مجروح شد. تصاویر دوربین‌های مداربسته نشان می‌دهد که این دو در حال حرکت در ماشین بودند که حمله رخ داد.

در 7 مارس، دارم دو راثی، یک پزشک اهل حیدرآباد پاکستان توسط راننده خود در خانه خود کشته شد. پلیس به خبرگزاری پاکستانی The Nation گفت که راننده با چاقو گلوی دکتر را برید. راننده به نام حنیف لغری از منزل خود در خیرپور دستگیر شد.