مسابقه نیوزلند از بچه ها می خواست گربه های وحشی را بکشند. در اینجا دلیل آن است

توسط میز جهانی هند امروز: سازمان دهندگان مسابقه سالانه شکار گربه در نیوزیلند پس از اینکه مشخص شد در این مسابقه کودکان را ملزم به کشتن گربه های وحشی می کند، با واکنش شدید روبرو شدند.

بر اساس جزئیات، برگزارکنندگان اعلام کردند که افراد زیر 14 سال باید گربه های وحشی را شکار کنند. به جوانان گفته شد که حیوانات خانگی را نکشند، اما در غیر این صورت تشویق می‌شدند تا آنجا که ممکن است گربه‌های وحشی را برای دریافت جایزه بکشند.

در نیوزلند، گربه‌های وحشی به عنوان یک آفت در نظر گرفته می‌شوند و بنابراین امنیت زیستی این کشور را به خطر می‌اندازند.

کودکی که بین اواسط آوریل تا پایان ژوئن بیشترین قتل را می‌کرد، 250 دلار نیوزلند (124، 155 دلار) برنده می‌شد.

این رویداد با محکومیت فوری گروه های حمایت از حیوانات مواجه شد.

یکی از نمایندگان انجمن پیشگیری از ظلم به حیوانات نیوزیلند روز سه‌شنبه درباره لغو این برنامه به خبرگزاری فرانسه گفت که کودکان، همراه با بزرگسالان، نمی‌توانند بین “گربه اهلی وحشی، ولگرد یا ترسیده” تفاوت قائل شوند.

این نگرانی وجود داشت که این به معنای کشته شدن ناخواسته گربه های خانگی باشد.

ما باید تماریکی خود را آموزش دهیم [children] سخنگوی موسسه خیریه حمایت از حیوانات Safe به رسانه محلی 1News گفت: با حیوانات همدلی کنید، ابزاری برای کشتن آنها در اختیار آنها قرار ندهید.

این رویداد به عنوان بخشی از شکار جمع آوری کمک های مالی ژوئن برای یک مدرسه محلی در شمال کانتربری در جزیره جنوبی، یک منطقه عمدتا روستایی نیوزیلند که شکار در آن رایج است، اعلام شده بود.

در این مسابقه هر ساله صدها نفر از جمله کودکان برای کشتن خوک‌های وحشی، آهو و خرگوش‌ها با هم رقابت می‌کنند.

سازمان‌دهندگان مسابقه شکار کانتربری شمالی از لغو این رویداد گربه‌ها در روز سه‌شنبه خبر دادند و گفتند که «ایمیل‌های پست و نامناسب» دریافت کرده‌اند.

این گروه در فیس بوک نوشت: «ما ناامید شدیم و از کسانی که هیجان زده بودند در کاری که مربوط به حفاظت از پرندگان بومی ما و سایر گونه های آسیب پذیر است، عذرخواهی می کنیم.

آنها همچنین خاطرنشان کردند که هر کسی که در شکار آنها شرکت کرده است ملزم به رعایت قوانین مربوط به سلاح گرم و رفاه حیوانات است.