من را شبیه هری استایلز کرد: بایدن در شام سالانه کاخ سفید درباره سن خود شوخی می کند

توسط میز جهانی هند امروز: در ضیافت شام خبرنگاران کاخ سفید در سال 2023، بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده نشان داد که به همان اندازه که در شوخی کردن نیز مهارت دارد. بایدن (80 ساله) که اعلام کرد در انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا به دنبال یک دوره دوم خواهد بود، نه تنها در مورد سن خود شوخی کرد، بلکه آن را به منتقدانی که فکر می کنند برای نامزدی مجدد برای انتخاب مجدد خیلی پیر است، پاسخ داد.

بی‌بی‌سی گزارش داد که بایدن در یک انتقاد از روپرت مرداک، سرمایه‌دار رسانه‌ای، به کنایه گفت که چگونه این پیرمرد 92 ساله او را شبیه هری استایلز خواننده کرده است. او منتقدان خود را هدف قرار داد

در ضیافت سالانه مطبوعاتی، بایدن به شوخی گفت که با یکی از بنیانگذاران آمریکا دوست است. اظهارات وی در حالی بیان می شود که کارشناسان معتقدند کهولت سن به تلاش مجدد وی برای انتخاب مجدد لطمه می زند. این دموکرات 80 ساله همچنان با محبوبیت پایینی که بیشتر از کسانی است که عملکرد شغلی او را تایید می کنند مبارزه می کند.

پرزیدنت بایدن در پیش‌نمایش احتمالی موضوع مبارزات انتخاباتی ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴، به رسانه‌های خبری حمله کرد و گفت: «آنها از دروغ‌هایی که برای سود و قدرت گفته می‌شد برای برانگیختن نفرت استفاده کردند». او اظهارات خود را با شوخی های برجسته در مورد فاکس نیوز همراه کرد.

بایدن گفت: “دروغ هایی که برای سود و قدرت گفته می شود. دروغ های توطئه و بدخواهی بارها و بارها تکرار می شوند که برای ایجاد چرخه ای از خشم و نفرت و حتی خشونت طراحی شده اند.”

بایدن در همان زمان به شوخی گفت که اگر فاکس نیوز را “صادق، منصفانه و راستگو” خواند، می توان از من به دلیل افترا شکایت کرد.

همچنین بخوانید | بایدن امروز پیشنهاد انتخاباتی مجدد در سال 2024 را ارائه می کند. نگاهی به چالش هایی که او با آن مواجه است

به گزارش رویترز، در اوایل ماه جاری، شرکت فاکس با یک شکایت 787.5 میلیون دلاری توسط Dominion Voting Systems در پرونده ای که حول ادعاهای دروغین فاکس مبنی بر دستکاری انتخابات ریاست جمهوری 2020 به نفع جو بایدن بود، حل و فصل کرد.

این شام سالانه با حضور تعداد زیادی از خبرنگاران که کاخ سفید را پوشش می دهند، همراه با بسیاری از مقامات دولتی برگزار می شود. همچنین به ویترینی برای ستارگان صنعت سرگرمی تبدیل شده است تا با نخبگان قدرت واشنگتن آشنا شوند.

بایدن گفت که او و دولتش “اینجا آمده اند تا پیامی را به کشور و به صراحت به جهان بفرستند. مطبوعات آزاد ستون یک جامعه آزاد است، نه دشمن.”

بایدن در حالی که از تلاش‌های در حال انجام برای آزادی خبرنگاران در سرتاسر جهان که در بازداشت به سر می‌برند، گفت: روزنامه‌نگاری جرم نیست.

(با ورودی رویترز)

همچنین بخوانید | بایدن در دیدار با نخست وزیر مودی، گفته بود که هند، ایالات متحده یکی از نزدیک ترین کشورها خواهد بود