مهره مار اصل

مهره های مار را از کجا نگهداری کنید

مهره مار برای اینکه بتواند انرژی مغناطیسی منبع : مهره مار خود را به صاحب خود منتقل کند ، باید با شخص باشد اما داشتن مهره مار از آداب خاص برخوردار است و باید بدانیم مهره مار را در کجا قرار دهیم.

بدن انسان انرژی جهان یا هر انرژی دیگری را از طریق چاکراهای خون دریافت می کند. انرژی مثبت مهره مار نیز از این قاعده مستثنی نیست. یعنی برای دریافت مغناطیس و انرژی ، مهره مار اصلی باید نزدیک به مکانهای خاصی از بدن به نام چاکراها باشد.

در ادامه ، توضیح مختصری در مورد چاکراها خواهیم داد ، جایی که بهتر است مهره مار در آن مناطق قرار گیرد و همچنین جایی که مهره مار را در بدن قرار دهید ،

هفت چاکرای در بدن انسان شناخته شده است که به آنها چاکرای ریشه ای ، چاکرای خارجی ، چاکرای خورشیدی ، چاکرای قلب ، چاکرای گلو ، چاکرای پیشانی و چاکرای سر می گویند.

برای اینکه بتوانید حداکثر میزان انرژی را از مهره مار بگیرید و با مفهوم محل قرار دادن مهره مار در بدن آشنا شوید ، کافی است مهره مار را در یکی از این چاکراها قرار دهید ، یعنی بهترین و مناسب ترین چاکرا برای سنگ شناسی. انرژی چاکرای مار خورشیدی را بگیرید که محل دقیق آن چهار انگشت بالاتر از ناف و چاکرای قلب است.

می توانید مهره مار را در بازوی چپ یا راست خود که یکی از چاکراهای فرعی است قرار دهید تا انرژی دریافت کند. اما فراموش نکنید که استفاده از قلب و چاکرای خورشیدی بهتر از مکان های دیگر است.

مهره مار را کجا بگذاریم؟

شرایط نگهداری مهره مار
وضعیت ذخیره مهره مار یکی از مهمترین عوامل دریافت انرژی مثبت صحیح از آن است. بارها مشاهده شده است که برخی از افرادی که از اصالت مهره مار خود مطمئن هستند ، از بی اثر بودن مهره مار خود شکایت می کنند.

دلیل این امر این است که شرایط استفاده و نگهداری مهره های مار به درستی رعایت نشده است. نگه داشتن مهره های مار باید و نبایدهایی است که باید رعایت شود.

در غیر این صورت دعای مهره مار باطل می شود و اثر مغناطیسی خود را از دست می دهد و عملا هیچ خاصیتی نخواهد داشت. یکی از این شرایط این است که مهره مار را در خواب شبانه از خود دور کنید.

آهنربای بدن هر فرد در هنگام خواب با آهن ربا در هنگام بیدار شدن متفاوت است. با این حال ، مهره مار فقط یک فرکانس مغناطیسی دارد و اگر در یک نفر با دو نوع آهن ربا مواجه شود ، اثرات آن مختل شده و کارایی خود را از دست می دهد.

شرط دیگر نگهداری مهره های مار این است که مهره های مار تحت هیچ شرایطی نباید خیس شوند. در روزهای بارانی یا هنگام استحمام مطمئن شوید که مهره مار با شما نیست.

البته توجه داشته باشید که رطوبت طبیعی مانند آب و هوای شهرهای شمالی ایران یا عرق بدن مشکلی برای مهره مار ایجاد نمی کند و فقط خیساندن مهره مار برای مدت طولانی می تواند اثرات آن را از بین ببرد.

همچنین موارد مهم دیگری نیز در رابطه با استفاده و نگهداری از مهره های مار وجود دارد که در هنگام تحویل بسته به طور کامل برای خریداران محترم سایت توضیح داده خواهد شد.

روش های استفاده از مهره های مار
روش های استفاده از مهره های مار به این معنی است که باید بدانیم برای درک بهتر اثرات مهره های مار باید از چه ترفندهایی استفاده کرد. در واقع در چه مکانی و تحت چه شرایطی می توان از مهره های مار استفاده کرد؟

برای درک بهتر عملکرد مهره مار هند سه راه وجود دارد که با رعایت این اصول می توانیم از خصوصیات خارق العاده مهره مار بهره مند شویم که در زیر توضیح داده شده است.

روش 1: خودتان انرژی مثبت داشته باشید. در حقیقت ، مهره مار از انرژی مثبت شما تغذیه می کند ، به این معنی که شما باید به مهره مار انرژی بدهید تا بتوانید انرژی چند برابر بیشتری از آن دریافت کنید.

روش 2: آجیل های خود را باور کنید. این واقعیت که برخی افراد به مهره های مار اعتقادی ندارند و با بدبینی کامل به موضوع مهره های مار نگاه می کنند ، خود یک انرژی منفی بسیار بزرگ است که دیواری را در مقابل مهره مار ایجاد می کند که نمی توانید از انرژی مثبت آن لذت ببرید.

روش 3: آداب و شرایط استفاده از مهره های مار را به طور دقیق و صحیح رعایت کنید. آداب استفاده از مهره های مار به طور کامل در پاراگراف بالا توضیح داده شده است.

هفت چاکرای بدن

آیا قرار دادن مهره مار زیر پوست صحیح است؟

افراد مسن معتقدند که مهره باید زیر پوست قرار گیرد تا نتیجه بگیرد. در گذشته افراد زیادی بودند که با این کار مشکلات عفونی و بهداشتی زیادی انجام می دادند.

به دلایل مختلف این امر را کاملاً بی فایده می دانیم. ابتدا اگر مهره مار در زیر پوست قرار گیرد ، می تواند باعث عفونت و عواقب جبران ناپذیری برای فرد شود.

حالت دوم این است که برای جلوگیری از بطلان نماز مهره مار ، باید گاه گاهی مهره مار برداشته شود. اگر مهره مار زیر پوست شما باشد ، این کار انجام نمی شود و نماز مهره مار را باطل می کند.

خوب است بدانید که در دوران باستان از مهره مار ایرانی که قدرت بسیار کمی داشت استفاده می شد و اعتقاد بر این بود که هرچه مهره مار به گوشت و استخوان انسان نزدیکتر باشد ، نتیجه بهتری خواهد داشت.

امروز مهره های مار هندی چنین نیست. مهره مار به دلیل بزرگی ، میدان مغناطیسی بسیار بالایی تولید می کند و به اندازه کافی به فرد نزدیک است. این مهره همچنین می تواند از فاصله یک متری مغناطیسی را به بدن فرد منتقل کند.

روش صحیح استفاده از مهره های مار

برای اینکه از مزیت روش صحیح استفاده از مهره های مار آگاه شویم ، باید به چند نکته توجه داشته باشیم تا بتوانیم نتیجه مطلوب را از مهره های خود به بهترین شکل ممکن بگیریم.

نکته 1: ابتدا باید هدف خود را مشخص کنیم. یعنی هدف از خرید مغز مار چیست؟ بعضی از افراد مهره های مار را فقط برای آزمایش می خرند. به عنوان مثال ، اگر مهره مار در سرکه حرکت کند ، به معنای اصلی است.

این افراد هیچ ارتباطی با خواص مهره مار ندارند و ملاک اصلی آنها حرکت مهره مار و برخی آزمایشات غیر علمی روی مهره مار است و هرگز از مهره های خود نتیجه نمی گیرند.

بخوانید: مهره مار چیست | همه چیز درباره واقعیت مهره مار
نکته دوم: یکی از مهمترین نکات استفاده از مهره مار ، شرایط نگهداری آن است. از آنجا که دعای مهره مار در طی آیین های خاصی به آنها اعمال می شود ، در نتیجه باید تعدادی از اصول و شرایط استفاده در مورد مهره مار رعایت شود.

نکته سوم: عنوان این مقاله “قرار دادن مهره مار” است و ما کاملاً درک می کنیم که نکته اصلی دیگر در مورد روش استفاده از مهره مار قرار دادن مهره ها در مکان مناسب بدن است.

چگونه مهره مار را فعال کنیم

فعال کردن مهره مار یک کار بسیار ساده است. با رعایت چند نکته ساده و صبر می توانید مهره مار خود را فعال کرده و از انرژی مثبت آن نهایت استفاده را ببرید.

پس از بدست آوردن مهره مار ، مهمترین چیز نامگذاری مهره مار است. این کار باید توسط یک متخصص در این زمینه انجام شود. اگر مهره مار را از سایت عصر خریداری کرده اید ، نیازی به انجام این مرحله نیست زیرا این کار قبل از ارسال توسط ما به طور کامل و دقیق انجام خواهد شد.

گام بعدی عمدی سازی و تمرکز بر اهداف است. کافی است که به اهداف خوب خود نیت کنید و با توکل به خداوند متعال شروع به استفاده از مهره های مار کنید. پس از شروع استفاده از مهره مار ، سعی کنید افکار منفی را از خود دور کرده و به خود انرژی مثبت دهید.

تحت هر شرایطی به خدا امیدوار باشید و برای دانه های مار خود انرژی بفرستید. مهره مار شما از این مرحله به بعد فعال می شود ، اما برای حفظ و تثبیت انتقال انرژی مهره مار ، باید شرایط استفاده و نگهداری مهره مار را رعایت کنید.

شرایط استفاده از مهره مار به طور کامل در ابتدای این متن توضیح داده شده است. لازم به ذکر است که ابتدا نماز مهره مار باید به درستی انجام شود ، سپس شرایط استفاده از مهره مار توسط صاحب مهره مار به درستی اعمال شود.