نام دیگر آن «پاخور پله

لوله های گالوانیزه نیز به وسیله دنده پیچی به یکدیگر وصل و توسط مواد مناسب آب بندی می شوند . کلیه لوله های فولادی و آهنی گالوانیزه در شاخه های ۶ متری و دو سر دنده با قططر اینچ تا ۸ اینچ تولید می گردند . این لوله ها که به صورت استاندارد در سایزهای 2/1 اینچ تا 8 اینچ تولید میشوند مقاومت بالایی در برابر خوردگی دارند و برای انتقال سیالات از آنها استفاده می شود. این نوع اتصالات گالوانیزه زانویی در سایز های ۱/۲ اینچ ، ۳/۴ اینچ ، ۱ اینچ ، ۱ ۱/۴ اینچ ، ۱ ۱/۲ اینچ ، ۲ اینچ ، ۲ ۱/۲ اینچ ، ۳ اینچ ، ۴ اینچ ، ۵ اینچ و ۶ اینچ تولید و در مراکز فروش اتصالات گالوانیزه به فروش میرسند . رنگهای غنی از روی:- پوششهای رنگی غنی از روی از گرد و غبار فلزی روی در وسایل نقلیه/چسبهای آلی یا معدنی تشکیل شده است. ایجاد کند. با این حال ، گرد و غبار روی موجود در رنگ یا روکش باید به اندازه کافی بالا باشد تا هدایت الکتریکی بین فولاد و روی را افزایش دهد.

وزن لوله برای افرادی که در زمینه ساختمان سازی و همچنین تاسیات فعالیت دارند همواره یکی از موضوعات مهم بوده و محاسبه این وزن به این افراد کمک می کند که بتوانند قیمت لوله های مورد استفاده را تعیین کنند و به این صورت پیش بینی درستی از هزینه های پیش رو داشته باشند، از طرفی محاسبه وزن لوله کمک می کند که بتوانید محاسبات مربوط به وزن نهایی ساختمان و یا سازه هایی که با انواع لوله ساخته می شوند را تعیین کنید. در حالی که گالوانیزه گرم قبل از رنگ آمیزی باید شیمیایی شود ، گالوانیزه این کار را نمی کند. در بعضی موارد مشاهده میشود که از لوله کشیهای استاندارد استفاده نمیشود همچنین در برخی از مکانها به جای لوله کشی گاز از لوله کشی آب برای گازکشی استفاده شده که این مورد تأیید سازمان آتش نشانی نیست و باید برای گاز از لوله کشی گاز استفاده شود. این نوع لوله که آن ها را به نام لوله 5 نیز می شناسند، ممکن است که در برخی از سازه های فلزی نیز مورد استفاده قرار بگیرد، اما بیشترین استفاده این لوله ها برای داربست بندی و انجام عملیات های مربوط ساختمان سازی است.

جنس این لوله ها از فولاد نرمی است که در ساختن آن ورقه فولاد را با فشار داخل قالب عبور داده درز آن را جوش می دهند و سپس آنها را جهت افزایش مقاومت در برابر اسیدها و زنگ زدگیها در یک وان آبکاری روی اندود (گالوانیزه) می کنند . این نوعلوله ها نسبت به نوع آهنی در برابر اسیدها مقاومت کمتری دارند و کلیه اسیدهایی که برای چدن مضر می باشند فولاد گالوانیزه را هم خراب می کنند . وزن لوله فلزی از آنجایی که دارای انواع مختلفی است و در قسمتهای مختلفی از ساختمان استفاده می شود همیشه یکی از موارد بسیار مهم بوده، چرا که این موضوع تاثیر مستقیمی روی وزن کلی ساختمان دارد و از طرفی لولهها با جنس مختلف دارای وزن مختلفی هستند که باعث می شود برای هر کدام محاسبات جداگانه ای را انجام دهیم تا بتوانیم به یک وزن دقیق دسترسی پیدا کنیم. به عنوان مثال دودکش مناسب برای استفاده در شومینهها باید حداقل دارای قطری برابر با ۱۵ سانتیمتر باشد. وزن لوله داربستی از آنجایی که برای انجام عملیات ساختمانی از آن استفاده می شود و در شرایطی تکیه آن به بخش های مختلف ساختان است برای ما از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و به این صورت باید در نظر داشته باشید که وزن آنها در حد باشد که باعث ایجاد تلفات و قیمت لوله پروفیل گالوانیزه خسارت نشود.

لوله های گالوانیزه از انواع لوله های فولادی هستند که معمولا به صورت درزدار و در شاخه های ۶ متری جهت انتقال آب در تاسیسات صنعتی و ساختمانی مورد استفاده قرار میگیرند .لوله های گالوانیزه در انواع لوله گالوانیزه سبک ,سنگین . جهت خرید انواع لوله گالوانیزه با برندهایی چون لوله گالوانیزه ساوه،لوله گالوانیزه سپنتا،لوله گالوانیزه دریاد،و انواع اتصالات گالوانیزه برزیلی،اتصالات گالوانیزه مک،اتصالات گالوانیزه جرج فیشر و اتصالات گالوانیزه چینی با فروشگاه تاسیسات پارسا نوین در تماس باشبد. جدول وزن لوله به شما کمک میکند که بتوانید به راحتی وزن لوله های مورد نظر خود را در ابعاد استاندارد تولید شده محاسبه کنید. وظیفه: انتقال سیالات از نقطه ای به نقطه ای دیگر است. البته این نکته مهم را باید در نظر داشته باشید که لوله های درز دار باید توسط افراد ماهر و حرفه ای جوش داده شوند تا کاملا آب بندی شده باشد و برای اطمینان پیدا کردن از صحت کار او باید لوله های مورد استفاده برای گاز رسانی را مورد بررسی قرار دهند. لوله های گاز می توانند به صورت درز دار باشند که برای آب بندی از جوش و لحیم استفاده کردند و یا قالب گیری استفاده می شود.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت لوله گالوانیزه دست دوم مشهد.