نواز شریف پس از ابتلا به درد کلیه ، بطور ناخواسته از بیمارستان در لندن بازدید می کند: گزارش

نخست وزیر پیشین پاکستان و رئیس اتحادیه مسلمانان پاکستان (نواز) نواز شریف (رویترز)

گزارش های رسانه ای روز پنجشنبه گفت ، نواز شریف نخست وزیر پیشین پاکستان و رئیس اتحادیه مسلمانان پاکستان (نواز) نواز شریف در اوایل این هفته چند بار به طور عجیب و ناخواسته از بیمارستان در لندن بازدید کرد.

داون گزارش داد ، این سیاستمدار 70 ساله که از نوامبر 2019 به دلایل پزشکی در لندن به سر می برد ، در طی ویزیت های خود در بیمارستان تحت آزمایشات و اسکن های متعدد قرار گرفت تا روند درمان را تعیین کند.

وی گفت: “وی بسیار بدحال است و به دلیل بدتر شدن عملکرد کلیه ، درد جدی در کلیه خود دارد. پزشکان در حال انجام آزمایشات و اسکن ها برای تعیین روند عمل هستند. او سنگ کلیه ایجاد کرده است. “خبرگزاری PTI به نقل از دکتر عدنان خان ، پزشک شخصی نخست وزیر سابق پاکستان.

بر اساس گزارش داون ، شریف که در گذشته تحت عمل جراحی قلب قرار گرفته است ، سه شنبه و چهارشنبه در خیابان هارلی به مشاوران مراجعه کرده و روز پنجشنبه برای اسکن بیشتر می رود.

روز سه شنبه ، مریم نواز ، دختر شریف در توئیتر اعلام کرد که پدرش به دلیل “درد شدید کلیه” قادر به شرکت در جلسه جنبش دموکراتیک پاکستان نیست. در این توییت ، وی گفت که در جلسه به جای پدرش شرکت خواهد کرد.

نواز شریف به همراه دخترش مریم و داماد محمد صفدر در تاریخ 6 ژوئیه 2018 در پرونده املاک آونفیلد محکوم شدند. شریف در دسامبر 2018 به هفت سال زندان حبس در پرونده کارخانه های فولاد العزیزیا محکوم شد.

با این حال ، در هر دو مورد وثیقه صادر شد و همچنین به دلایل پزشکی مجاز به رفتن به لندن بود.

(با ورودی های PTI)