نوزادی که در حمله زرافه در آفریقای جنوبی کشته شد، مادرش در تلاش برای نجات او فلج شد

توسط میز جهانی هند امروز: پس از حمله یک زرافه به سمت آنها در پارک بازی Kuleni در آفریقای جنوبی، کودک یک ساله یک زن کشته شد و خودش از کمر به پایین فلج شد.

این حادثه در اکتبر سال گذشته زمانی رخ داد که نیکول پانوس 25 ساله، که به عنوان تسهیل کننده دریایی در پارک بازی لوکس کار می کرد و دو فرزندش – کایدن (4) و کایا (1) – بعد از ظهر در حال پیاده روی بودند. .

من یک زرافه نر و ماده را از دور دیدم. می دانستم که او اخیراً یک گوساله داشته است اما نمی توانستم آن را با او ببینم. او ما را تماشا می‌کرد، اما کاملاً کنجکاو است، بنابراین این موضوع غیرقابل توصیف نبود، و ما به آنها نزدیک نبودیم. نیکول در مصاحبه اخیر خود به سان گفت: من دیدم که او برگشت و در جهت مخالف راه رفت.

نیکول کایا را در آغوش داشت در حالی که پسرش جلوتر از او راه می‌رفت – ناگهان صدایی از پشت سرش شنید. او برگشت و با دیدن زرافه ای که به سمت آنها هجوم می آورد، مبهوت شد.

سرش پایین بود، مستقیم به سمت ما می آمد و خیلی سریع می دوید. همیشه به من آموخته‌اند که با هر حیوانی که به سمت شما حمله می‌کند و سعی می‌کنید بر موقعیت مسلط شوید، بایستم. اما او به فرزندان من حمله می کرد، آنها نمی توانستند از خود دفاع کنند.

نیکول گفت این زرافه که اخیراً زایمان کرده بود، ممکن است برای دفاع از نسل خود اقدام کرده باشد.

او فقط فرصت داشت تا قبل از اینکه حیوان متهم به او ضربه بزند، سر پسرش فریاد بزند که فرار کند. نیکول با دخترش در آغوش سیاه شد. او وقتی به خود آمد زرافه را دید که مستقیماً در کایدن می آمد. او به یاد می آورد که روی بدن کایا خم شده بود تا از او در برابر جانور محافظت کند قبل از اینکه دوباره بیهوش شود.

نیکول بعداً متوجه شد که برادرش فریادهای او را برای کمک شنیده است و برای ترساندن زرافه با اسلحه به شن شلیک کرده است. امدادگران و خانواده هر دو کودک را برای مراقبت‌های فوری پزشکی منتقل کردند، در حالی که مادر دو فرزند به دلیل جراحات ستون فقرات به بیمارستان منتقل شد.

در حالی که کایدن با شکستگی جمجمه از این حادثه جان سالم به در برد، کایا به دلیل ضربه تروماتیک به سر درگذشت. نیکول گفت که او و خانواده اش پس از اطلاع از مرگ کودک نوپا “از هم پاشیدند”.

نیکول پس از گذراندن بیش از سه هفته در بیمارستان و تحت مراقبت های ویژه با شکستگی های متعدد دنده و آسیب به اندام های داخلی، اکنون با چندین عمل جراحی و “راهی طولانی و چالش برانگیز برای بهبودی پیش رو” روبرو است.