هدرز چیست و تاثیر آن روی شتاب ماشین – کیان باتری، خرید اینترنتی باتری ماشین

بهترین مدل هدرز در کشور ایران هدرزهای ایجاد شده به وسیله دستگاه های CNC هست چرا که کمترین خطای ممکن در طراحی همین هدرزها رخ میدهد. در پی توسعه و گسترش صنعت تیونینگ در جمهوری اسلامی ایران ، به کارگیری از هدرز و سایر قطعات فنی مربوط به تیونینگ به تدریح در کشور‌ایران فراگیر شده می باشد و چندین سالی هست که زمینه ضروری برای ساخت چنین قطعه ای در ایزان نیر به وجود آمده میباشد . همانطور که اشاره شد، هدرز بیشتر در صنعت تیونینگ ماشین کاربرد داراست و کمتر خودروسازی همین قطعه را به رخ فابریک بر بر روی ماشین کارگزاری میکند؛ بنابراین هدرزها اکثر اوقات در فضای کارگاهی ساخت میگردند که نحوه خمکاری لوله می بایست به وسیله دستگاههای منحصر به شکل دقیق انجام شود و کیفیت عملیات جوش کاری و ماشین کاری هم تاثیر قابل توجهی بر بر روی امکان های آخری کالا خواهد داشت. معمولا قطر درونی لوله هدرز نسبت به منیفولد فابریک ماشین اکثر است. منیفولد چدنی ، استاندارد پیشرانه معمولا به شیوه ریخته گری تولید می شود و به همین برهان از مرحله درونی ناصاف و زبری برخوردار می باشد که در پروسه خروج گاز های آلاینده از فضای احتراق اخلال ایجاد می کنند ، اما هدرز به روش خم کاری دقیق لوله ها شکل می گیرد و کلیدی ساختار یک نواخت و صیقلی خویش ، موجب خروج آسان تر گاز های آلاینده ، تنفس بهتر پیشرانه ، ارتقاء توان و کاهش مصرف سوخت می شود ، البته مقدار کاهش مصرف سوخت در ازای ارتقاء قدرت موتور چندان دیده گیر نمی باشد و از این رو از هدرز غالبا به عنوان یک قطعه کارایی و تیونینگ یاد خواهد شد . هدرز به انگلیسی (headers ) قطعه ای فنی برای تیونینگ و تقویت موتور است که قسمتی از سیستم اگزوز خودرو محسوب می شود . اما استفاده از هدرز به جهت اتومبیل های اسپرت و مسابقه ای ، کاربرد فراوانی دارد و اکثری ماشین های گران بها به صورت استاندارد هدرز های فابریک مجهز می باشد . اما در اکثری از مورد ها به جهت بهبود همین کار از هدرز ها به کارگیری می شود لذا هدرز را خوب تر می باشد در دسته لوازم جانبی یا Accessories ، جای دهیم. این قطعه جایگزیت مینفولد چدنی فابریک موتور شده و منجر طراحی بهتر خویش ، موجب افزایش عملکرد ، بهبود قدرت خروجی پیشرانه و کاهش مصرف سوخت خواهد شد . یک عدد از عوامل کليدي در افزايش راندمان موتور بهبود تخليه گازهاي خروجي ازموتور است.هدرزسبب کمتر ميزان افت راندماني ميشود که بوسیله مانيفولد دود شکل ميدهد. پس از کارگزاشتن هدرز میتوانید اصلی انجام ریمپ ECU خودروی خویش ، موتور و پارامترهای مربوط به آن را حیاتی دقت به حالت تازه منطبق نمایید .ریمپ ECU سبب ساز اثرگذاری بخش اعظم هدرز برروی توان و گشتاور خروجی پیشرانه میشود. دارای اعتنا به روش کارکرد و احتراق سوخت داخل موتور ، می دانیم دودی که در اثر احتراق در سیلندر حاصل می شود باید از موتور خارج شود تا موتور مهیا احتراق دوباره سوخت شود و عدم خروج تام دود از موتور منجر می شود تا کارکرد موتور بازدهی پایینی داشته باشد و از اقتدار موتور کاسته شده و مصرف سوخت نیز اکثر شود. هدرز مربوط به نصیب موتور اتومبیل می باشد و بسته به گونه آن از سرسیلندر ماشین که نصیب بالایی موتور ماشین می باشد شروع شده و تا تحت موتور امتداد میابد. به طور معمول مانیفولدها فابریک از چدن ساخته می شود که اساسی ابعاد کوچک و عده و نوع میباشند که این مساله باعث سهل وآسان جای دادن آن ها در محیط موتور می شود. در خودروهایی که موتور آنها احتراق داخلی دارد می بایست دود حاصل از همین احتراق ازسیلندر بیرون شود تا چرخهی احتراق مجددا دارای وارد شدن هوای جدید به باطن سیلندرها تکرار شود. استعمال از لوله های بلندتر سبب ساز می شود فشار منفی (Negative Pressure) تولید شود، فشار منفی نه تنها امداد می نماید گازهای باقی مانده در سیلندر تخلیه شوند (Scavenging Effect) بلکه حتا به تنفس موتور نیز امداد می کند، و هوای بیش تری به جهت ترکیب شدن مهم سوخت وارد سیلندر میکند. ولی لوله های بلند صدای زیادتری نسبت به لوله های کوتاه ایجاد می کند که ولی همین صدای مضاعف و دلنشین، منظور بخش اعظم افرادی میباشد که به دنبال افزایش موتور ماشین خویش هستند. به اعتقاد و باور برخی از کارشناسان یک عدد از عوارض عدم استعمال از هدرز به شکل فابریک بر روی محصولات شرکت های خودروسازی این هزینه بالای طراحی و تولید قطعه می باشد که اغلب انجام آن را برای علاقهمندان به متخصصان مرکزها تیونینگ واگذار می کنند. کیارش محمدباقر بیش تر کرد: اهمیت نصب هدرز یک عدد از مزایایی که راننده از آن بهره می برد همین میباشد که بدون نیاز به تولید تغییری در پیشرانه خودرو، موتور بهتر بدور میخورد و دیگر نیازی به همین نمی باشد راننده در سربالایی پدال گاز را تخت گاز فشار دهد. این گونه ساخت یک برهان محدودکننده در خروج گازها میباشند که تنها نکته مثبت به عبارتی راحتی در جای دادن قطعه در فضای موتور و صدای قلیل میباشد. در منیفولد، فشار گازهای خروجی در collector که فاصله یه خرده اهمیت روزنه خروجی دارد حیاتی هم عده می شوند و این افزایش فشار داخل منیفولد موجب می شود گازهای باطن سیلندر به علت اختلاف فشار کم اهمیت منیفولد به طور کامل و به راحتی خارج نشوند، اما در هدرز به علت وجود لوله های جدا از هم که منجر عدم اجتماع فشار گازهای سیلندرها، در نزدیکی روزنه های خروجی می شوند، اختلاف فشار مناسب تری فی مابین collector و روزنه خروجی تولید می شود و همین اختلاف فشار، مکش بیش تری برای خروج به دست می دهد و فعالیت تخلیه سیلندرها از گازهای تولیدشده در اثر احتراق، سهل وآسان تر و تمام خیس انجام می شود. به جهت کسانی که هر گونه نگرانی در گزینه دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در گزینه چگونگی استعمال از پارس تیوفایو صفر باما ، شما احتمال دارد می توانید اساسی ما در کاغذ وب تماس بگیرید.