هر آنچه که باید در مورد بهترین گیتاریست دوران بدانید

به نظر شما بهترین گیتاریست دوران چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

کیت ریچاردز

کیت ریچاردز، گیتاریست گروه رولینگ استونز و هنرمند انفرادی، شما را تحت پوشش قرار داده است. او با گروه خودش به شهر نزدیک شما می آید! رولینگ استونز یکی از معروف ترین گروه های راک تاریخ است. کیت ریچاردز نه تنها یک موسیقیدان شگفت انگیز است، بلکه بسیار باحال است. به زودی می توانید او را در حال بازی در سالن محلی خود ببینید، فقط به Ticketmaster مراجعه کنید.

 

شاهزاده

شاهزاده گیتاریست. شاهزاده افسانه شاهزاده، که آنقدر آهنگ ها و اجراهای فراموش نشدنی را به ما داد که نه تنها به عنوان یک هنرمند، بلکه یک هنرپیشه گیتار نیز به یادگار مانده است و بهترین گیتاریست دوران است. برخی از بهترین آهنگ های او عبارتند از Purple Rain، Little Red Corvette و 1999،

 

جورج هریسون

جورج هریسون در 25 فوریه 1943 در لیورپول انگلستان به دنیا آمد. پدرش راننده اتوبوس و مادرش مغازه دار بود. او سه خواهر و برادر داشت: دو خواهر و یک برادر. جورج وقتی بزرگ شد عاشق موسیقی بود و وقتی بزرگ شد می خواست هنرمند شود اما متوجه شد که اصلاً استعدادی در آن ندارد! جورج به جای تسلیم شدن، شروع به نواختن گیتار کرد او را می توان بهترین گیتاریست دوران دانست زیرا استعدادو تلاش بسیار خوبی داشت.

تری آناستازیو

بدون شک، تری آناستازیو استدلال محکمی برای اینکه بهترین گیتاریست جهان در این لیست باشد ، دارد و با اطمینان می توان گفت می تواند بهترین گیتاریست دوران است. تری فقط برخی از، اگر نگوییم بهترین طنین گیتار در تاریخ را تولید کرد. شما می توانید او را از نظر استفاده از صدای گیتار در مقابل هر کسی قرار دهید و به احتمال زیاد تری صدای بهتری دارد. با ترکیب سبک، دیکشنری، نوازندگی ضربه ای و خیلی چیزهای دیگر، تری نامی است که نمی توان از فهرست 10 گیتاریست برتر حذف کرد.

 

استیو ماریوت

استیو ماریوت که از سرزمینی بود که بسیاری از گیتاریست‌های مشهور دیگر را به ارمغان آورد، یعنی انگلستان، با ترکیب منحصربه‌فردش از نوازندگی گیتار، شعر و ویژگی‌های فرانتمن خود را از سایر گیتاریست‌های انگلیسی جدا کرد. استیو ماریوت که توسط بسیاری به دلیل آوازهای عمیق خود به عنوان یک قهرمان راک اند رول شناخته می شود، یکی از نوازندگان برجسته گیتار بود که به خوبی وکال را با نواختن گیتار ترکیب می کرد. به همین دلیل جای تعجب نیست که زندگی حرفه ای او بیش از دو دهه به طول انجامید.می توان او را به عن.ان بهترین گیتاریست دوران دانست

جک وایت

وقتی صحبت از گیتاریست هایی می شود که بازی را در قرن بیست و یکم تغییر می دهند، شاید هیچ کس به اندازه آنچه جک وایت با مهارت های خود تولید می کرد، معنادار نبود. اگرچه جک وایت در مقایسه با سایر گیتاریست‌های جهان این فهرست از نظر فنی و مهارت چندانی نداشت، اما ترکیب آواز، ترانه‌سرایی و استعداد کامل جک برای قرار گرفتن در بین ده نفر برتر کافی بود. سطح احساساتی که او در هنگام نواختن نشان می‌داد نسبت به همه چیز بی‌معنی بود و حتی برخی می‌گویند موسیقی بلوز را نجات داد.

 

 جیمز هتفیلد

اگر بخواهید از یک فرد تصادفی در خیابان بپرسید که آیا تا به حال نام گروه راک متالیکا را شنیده است، به احتمال زیاد او پاسخ مثبت داده است. یکی از دلایل اصلی محبوبیت متالیکا، اگر نگوییم دلیل اصلی، صداهایی است که جیمز هتفیلد به راحتی می‌توانست بسازد. در زمانی که گروه‌های راک برجسته متعددی در صنعت وجود داشتند، متالیکا توانست به دلیل مهارت‌های صوتی، ریتم، رهبری و بسیاری دیگر از ویژگی‌های جیمز متمایز شود.

 

دیو ماستین

دیو ماستین به عنوان مردی با استعدادهای فراوان شناخته می شود. دیو جدا از اینکه گیتاریست است، خواننده، بازیگر، ترانه سرا و حتی نویسنده است. به همین دلیل است که دیدن دیو در این لیست جای تعجب ندارد و او به راحتی می تواند بهترین گیتاریست دوران باشد. دیو که به عنوان یکی از بنیانگذاران موسیقی متال راک شناخته می شود، به تغییر بازی به گونه ای کمک کرد که بسیاری از گیتاریست ها نمی توانستند بگویند.