هنرمندان هندی پادشاه چارلز سوم را با نقاشی دیواری در غرب لندن جشن می گیرند

نوشته لاوینا تاندونیاش پاتل 20 ساله که عضوی از تیم هنرمندانی است که نقاشی دیواری از شاه چارلز سوم را در منطقه هانسلو غرب لندن ساخته است، گفت: “ما فقط می توانیم پادشاهی بخواهیم که نماینده همه ما باشد.” تعداد زیادی از مردم هندی الاصل

او گفت در حالی که این یک ژست برای استقبال از پادشاه جدید است، اما این نیز به رسمیت شناختن او به عنوان رئیس کشورهای مشترک المنافع است که هند را در ترکیبی از 53 کشور تشکیل می دهد.

«موضوع مشترک المنافع است. ما از کشورهای مشترک المنافع هستیم. هند بخشی از کشورهای مشترک المنافع است. جیگنش پاتل، همچنین یکی از اعضای تیم هنرمندان، گفت: ما در اینجا از پادشاه به عنوان رئیس مشترک المنافع با برافراشتن پرچم های همه کشورهای مشترک المنافع جشن می گیریم.

همچنین بخوانید | “بسیار با استعداد”: خانواده سلطنتی بریتانیا برای لباس ملکه برای طراح هندی نامه ارسال کرد

هنرمندان با نقاشی دیواری شاه چارلز سوم

یاش و جیگنش نقاشی دیواری مشابهی را به عنوان ادای احترام به ملکه الیزابت کشیده بودند.

به دلیل کمبود بودجه، نقاشی دیواری ملکه باید با استفاده از نردبان ساخته می شد، که به این معنی بود که نقاشی به طور کامل قابل مشاهده نبود.

همچنین بخوانید | شاهزاده ویلیام یک پیمانه می ریزد، قبل از تاج گذاری با مردم ملاقات می کند

تحت تاثیر این هنر، مردی که در صنعت IT کار می کند و زمانی می خواست نقاش شود، این بار به عنوان اسپانسر وارد کشتی شد.

آنها شروع به ساختن نقاشی دیواری در اول ماه مه کردند و در حال حاضر به پایان رسیده است و از برخی جزئیات و لمس های لحظه آخری جلوگیری می شود. این پدر یاش بود که طرح نقاشی را ساخت.

«برای جشن تاجگذاری شاه چارلز سوم، یک نقاشی ساختم تا به نقاشی دیواری ترجمه شود. روهیت پاتل، هنرمندی که برای اولین بار نقاشی را روی کاغذ قبل از تکرار آن روی دیوار تصور کرد، گفت: این به همان اندازه که برای پادشاه و جامعه و جامعه مفید است.

ما فقط می‌توانیم پادشاهی را بخواهیم که نماینده همه ما، همه کشورهای مشترک المنافع باشد، اما نه فقط این که او نماینده همه افراد در این جامعه چند فرهنگی و جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کنیم، باشد و این جوهره‌ای است که سعی کرده‌ایم در نقاشی خود به تصویر بکشیم. خوب، یاش پاتل گفت.

همچنین بخوانید | داباوالای بمبئی برای مراسم تاجگذاری پادشاه چارلز سوم آماده می شوند، هدیه می خرند